1
Infrastruktura kolejowa / Odp: Bocznica zakładowa Kraków Solvay - pytanie
« dnia: 12 Września 2016, 21:14:12 »
Spójrz na załącznik.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Można by pomyśleć o sposobie znanym ze świata open source - nie przekształcać projektu w komercyjny, tylko zbierać dobrowolne dotacje i przeznaczać je następnie na określony cel. W ten sposób powstaje wiele komponentów system operacyjnego GNU/Linux, udostępnianego później bezpłatnie włącznie z kodem.Ale np. ABu twierdzi, że takie zachowanie jest nie fair wobec:
Tyle tylko, że w takim przypadku nowy projekt należałoby całkowicie odciąć od MaSzyny - bo niby jakim prawem komercyjny projekt miałby korzystać z wyrobionej przez lata marki?Rozumiem, że płatny edytor 3D scenerii nie ma prawa bytu, bo będzie żerował na wyrobionej marce?
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.Prawdziwy WOS czysty, PLK podaje 120 w tym miejscu.
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.Taaa... najlepiej zrobić objazdy, zlikwidować połowę łącznic bo jeszcze ktoś się rozpędzi do jakże zawrotnej prędkości 120 kmph.
Coś co jest głupie ale działa - nie jest głupie[/url]Pozwolę sobie z tą częścią się nie zgodzić. O ile dobrze pamiętam to SKP to nie sama blacha pomalowana na biało-czerwono, ale odblaskowa tarczka. W dzień różnicy brak. W nocy ogromna.
Przez stację Żelisławice przechodzą: Linia 61 Kielce – Fosowskie, oraz linia 572 Włoszczowa Północ – Żelisławice. To tu pociągi Pendolino mają zjeżdżać z Centralnej Magistrali Kolejowej w stronę Częstochowy, Opola i Wrocławia po zrewitalizowanej "Protezie Koniecpolskiej". W ramach inwestycji przebudowywano też perony. I tu pojawił się problem.
Czytelnik wysłał nam zdjęcia odnowionego peronu w Żelisławicach. Po oznaczeniu przestrzeni przy krawędzi peronu, na których pasażer nie powinien przebywać ze względów bezpieczeństwa, przestrzeń dla pasażera to tylko 82 cm. Do tego znajdują się w niej m. in. słupy sieci trakcyjnej.
- Rozwiązania na stacji Żelisławice zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Linia bezpieczeństwa jest wyznaczona dla prędkości obowiązującej na przyległym torze, zgodnie z normami zawartymi w rozporządzeniach - zapewnia Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP PLK.
Jednak pociągi w tym miejscu będą przejeżdżać z prędkością aż 100 km/h. Maciej Dutkiewicz zapewnia, że dyżurny ruchu będzie miał obowiązek z pomocą megafonów ostrzec pasażerów o pociągu przejeżdżającym bez zatrzymania.
- Dodatkowo regulamin stacji wyklucza przejazd dwóch pociągów przy jednym peronie. W wyjątkowych wypadkach gdy sytuacja ruchowa sprawia, że na stację mogłyby jednak wjechać dwa pociągi na raz wówczas jeden z nich musi poczekać przed stacją - uspokaja Dutkiewicz.
Turkowie pewnie są w niebie :DRozwiń, proszę, swoją myśl.
Znowu sztuczny dym z okazji 1. kwietnia? To już się robi nudne…Mogę zrobić prawdziwy, ale na forum będzie płonęło jeszcze przez kilka dni.