Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paczkuś

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Spójrz na załącznik.

2
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 15 Lutego 2016, 15:36:53 »
2. Przewrócony karzełek.
Gdzie?

3
Cześć! Przed paru laty pojawił się filmik z testowaniem światła reflektorów w Maszynie. Później było cicho, ktoś zapytał i OIDP tłumaczono to tym, że to źre zbyt dużo FPS i w ogóle mnóstwo błędów. Czy koncepcja jest możliwa do wskrzeszenia? Czy ewentualnie można włączać to na żądanie użytkownika i niech on liczy się z niskim FPS?

4
Forum / Odp: Szara kropka
« dnia: 23 Listopada 2015, 17:04:27 »
Że jest Twoim "znajomym" na forum. Musiałeś kiedyś kliknąć "[Dodaj do listy znajomych]"

5
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkaz pisemny Nrob
« dnia: 29 Kwietnia 2015, 16:18:08 »
@macius5991, przecież masz w pliku powyżej. To są rozkazy z pliku pdf instrukcji R1 pobranego ze strony PLK. Usunąłem naniesioną warstwę tekstu i gotowe. Można jeszcze ewentualnie usunąć drugą stronę i przyciąć rozmiar strony do zawartości.

6
Na warsztacie / Odp: Sterowanie ruchem z Rainsted
« dnia: 11 Marca 2015, 13:01:13 »
Naturalnie.

7
Nie najbardziej, ale jednak bardzo brakuje mi systemu, który sam generowałby ruch, opóźnienia, usterki, skomunikowania itd.

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 30 Października 2014, 23:23:23 »
Można by pomyśleć o sposobie znanym ze świata open source - nie przekształcać projektu w komercyjny, tylko zbierać dobrowolne dotacje i przeznaczać je następnie na określony cel. W ten sposób powstaje wiele komponentów system operacyjnego GNU/Linux, udostępnianego później bezpłatnie włącznie z kodem.
Ale np. ABu twierdzi, że takie zachowanie jest nie fair wobec:
a) tych, którzy te rzeczy do tej pory tworzyli za free.
b) tych, którzy będą tworzyć rzeczy "mniej istotne," a nie dostaną za to uposażenia.
Zawsze będzie ktoś niezadowolony.

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 21:29:05 »
Ale czemu? Facet z filmiku rzuca się o wygląd w Maszynie i w którymś momencie przerywa wywód na temat otoczenia wokół pojazdu. No więc jeżeli znalazłby się chętny, który stworzyłby za pieniądze taki edytor to z chęcią bym wykupił do niego dostęp. Czemu? Kilka lat temu w notatniku edytowałem na swoje potrzeby model ASF, Lxd2 czy scenerię wąskotorową Zielona Łączka. Spędziłem na to 14 dni ferii. Wstawiałem krzewy, drzewa, przejazdy, wskaźniki, kilometraż. I co z tego, że wstawiłem słupki w pożądanych odległościach skoro trzeba było je odsunąć od toru i obrócić. I kolejne kilkanaście godzin w plecy. A chciałbym to zrobić 60 minut.
Przydałby się automat sterujący ruchem. Tak, aby każda misja była inna, zaskakująca. Ale to też kosztuje czasu, którego nikt nie poświęci za darmo. Ale siedźmy nadal w ciemnej d. i użalajmy się nad solidarnością z poprzednim pokoleniem twórców :)

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 21:03:55 »
To jest kwestia wtórna.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 20:57:14 »
Tyle tylko, że w takim przypadku nowy projekt należałoby całkowicie odciąć od MaSzyny - bo niby jakim prawem komercyjny projekt miałby korzystać z wyrobionej przez lata marki?
Rozumiem, że płatny edytor 3D scenerii nie ma prawa bytu, bo będzie żerował na wyrobionej marce?

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna w porównaniu do Trainz Simulator 2010
« dnia: 29 Października 2014, 19:19:29 »
@Ra, Jeżeli o mnie chodzi to uważam, że te 2 zł na miesiąc to nie jest zawrotna kwota. Warto pomyśleć nad tym, aby finansować projekt z prywatnej kieszeni użytkowników.
@AtapiCl, ktoś wypominał przed kilku laty, że tak na prawdę to lepiej było by zacząć pisać kod Maszyny od zera niż grzebać się w obecnym. Minęło te kilka lat, a co się poprawi jedną rzecz to psuje kilka kolejnych. Jak długo to będzie jeszcze trwało? Może warto pomyśleć nad utworzeniem fundacji(?) czy innej organizacji, która by się tym zajęła. Zakończyć rozwój obecnego projektu i rozpocząć nowy - jakaś MaSZyna 2- choćby spowodowało to istotne zmiany w obsłudze programu. W czasach, gdy większość osób ma bankowość mobilną, odmówienie sobie tych kilku browarów/kebabów i przesłanie tej $ za dostęp do nowej wersji nie powinno być problemem.

13
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 29 Października 2014, 16:25:01 »
W pliku scenery/slimson/teren.scm jest jawne rozszerzenie grassdarkgreen4.TGA
Gotowy (po wypakowaniu) plik w załączniku.

14
Bocznica / Odp: Testy psychologiczne na dyzurnego ruchu
« dnia: 27 Października 2014, 12:24:46 »
Sugerowałbym zadać to pytanie na forum: isdr.pl

15
Zasłużony działacz OSP, a nie wiedział, że przed STOPem trzeba się zatrzymać :/

16
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 27 Lipca 2014, 19:12:47 »
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.
Prawdziwy WOS czysty, PLK podaje 120 w tym miejscu.
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.
Taaa... najlepiej zrobić objazdy, zlikwidować połowę łącznic bo jeszcze ktoś się rozpędzi do jakże zawrotnej prędkości 120 kmph.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 25 Lipca 2014, 19:02:29 »
1. Strona na której bajek jest więcej niż prawdy.
2. Po co jej numer? Jak chciałem przy kupnie biletu zabłysnąć numerem to kasjerka poprosiła mnie o powtórzenie relacji, bo im numer nie jest potrzebny. Z resztą to logiczne, bo numer się w wielu pociągach zmienia podczas trasy (podać XXX0 czy XXX1?); zawieramy umowę na konkretną trasę od stacji X do Y, a nie na całej relacji; na jednym bilecie możliwy jest przejazd wieloma pociągami. Słowem - bzdura jakich dużo na tym portalu :D

18
Ciężko nazwać kogoś maszynistą jeżeli prowadzi koparkę :)

19
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 13 Lipca 2014, 18:54:07 »
Coś co jest głupie ale działa - nie jest głupie[/url]
Pozwolę sobie z tą częścią się nie zgodzić. O ile dobrze pamiętam to SKP to nie sama blacha pomalowana na biało-czerwono, ale odblaskowa tarczka. W dzień różnicy brak. W nocy ogromna.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Dwa pociągi na jednym odstępie
« dnia: 08 Czerwca 2014, 23:11:42 »
No chyba, że zbliża się w Twoją stronę :)

21
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 26 Maja 2014, 00:59:52 »
A to w Polsce zabraniają?

22
Inne niekolejowe / Odp: Z cyklu: archiwalne artykuły PRL
« dnia: 24 Maja 2014, 20:55:31 »
I historia po prawie 45 latach zatoczyła koło. http://www.rynek-kolejowy.pl/52457/proteza_w_zelislawicach_dla_pasazera_82_cm_peronu.htm
Cytuj
Przez stację Żelisławice przechodzą: Linia 61 Kielce – Fosowskie, oraz linia 572 Włoszczowa Północ – Żelisławice. To tu pociągi Pendolino mają zjeżdżać z Centralnej Magistrali Kolejowej w stronę Częstochowy, Opola i Wrocławia po zrewitalizowanej "Protezie Koniecpolskiej". W ramach inwestycji przebudowywano też perony. I tu pojawił się problem.

Czytelnik wysłał nam zdjęcia odnowionego peronu w Żelisławicach. Po oznaczeniu przestrzeni przy krawędzi peronu, na których pasażer nie powinien przebywać ze względów bezpieczeństwa, przestrzeń dla pasażera to tylko 82 cm. Do tego znajdują się w niej m. in. słupy sieci trakcyjnej.

 - Rozwiązania na stacji Żelisławice zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Linia bezpieczeństwa jest wyznaczona dla prędkości obowiązującej na przyległym torze, zgodnie z normami zawartymi w rozporządzeniach - zapewnia Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP PLK.

Jednak pociągi w tym miejscu będą przejeżdżać z prędkością aż 100 km/h. Maciej Dutkiewicz zapewnia, że dyżurny ruchu będzie miał obowiązek z pomocą megafonów ostrzec pasażerów o pociągu przejeżdżającym bez zatrzymania.

- Dodatkowo regulamin stacji wyklucza przejazd dwóch pociągów przy jednym peronie. W wyjątkowych wypadkach gdy sytuacja ruchowa sprawia, że na stację mogłyby jednak wjechać dwa pociągi na raz wówczas jeden z nich musi poczekać przed stacją - uspokaja Dutkiewicz.

23
Ta mapa jest "nieco" podrasowana. Zaznaczono (chyba w paincie) linie, których nigdy nie było i nawet nie były planowane.

Reg. obowiązki 11a.
Proszę poprawić.
Benek

24
Inne niekolejowe / Odp: Z cyklu: archiwalne artykuły PRL
« dnia: 06 Maja 2014, 21:27:32 »
Nieśmiało napiszę: Więcej, proszę! :)

25
Na warsztacie / Odp: Patch MaSZyna_04.14
« dnia: 02 Maja 2014, 21:40:06 »
1. Czy konieczne jest dodawanie do łatki pliku eu07.ini?
2. EN57(-2040) - po wciśnięciu 0 skład nie hamuje.
3. Jeżeli coś było zgłaszane to proszę na bocznicę.

26
Bocznica / Odp: Problem ze scenerią CMK_2014
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 10:57:03 »
Turkowie pewnie są w niebie :D
Rozwiń, proszę, swoją myśl.

Prima aprilis się już skończył. Sprzątamy.
adsim

27
Bocznica / Odp: opis znakow i symboli srjk
« dnia: 01 Kwietnia 2014, 18:41:09 »

28
Bocznica / Odp: Nieuzasadnione uciszanie
« dnia: 01 Kwietnia 2014, 17:49:36 »
Znowu sztuczny dym z okazji 1. kwietnia? To już się robi nudne…
Mogę zrobić prawdziwy, ale na forum będzie płonęło jeszcze przez kilka dni.

29
Forum / Odp: Nieprzeczytane wiadomości - problem
« dnia: 26 Marca 2014, 21:01:55 »
Czy była by możliwość dodać opcję "Ignoruj temat" ? W phpBB takie coś jest, w której wersji SMF też można doinstalować.

30
Inne niekolejowe / Odp: Wypadek ciężarówka vs ciągnik rolniczy
« dnia: 01 Marca 2014, 11:25:15 »
Stare. Na sadisticu już wczoraj było ;)

Strony: [1] 2 3 ... 17