1
Infrastruktura kolejowa / Odp: Co do semaforów - pytań kilka
« dnia: 01 Stycznia 2012, 17:54:50 »
Jaki to problem przeprowadzić przewody po moście?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A jest gdzieś w Polsce semafor z dwoma pasami? W ofercie takie są.
Ciekawi mnie jedna rzecz. Jadę ciężkim pociągiem (załóżmy 80 km/h) tarcza miga mi na pomarańczowo (40 albo 60 km/h na wjazdowym) -kawałek dalej za To wdrażam hamowanie, z pewnej odległości widzę S10a albo S11a. Na liczniku mam 60km/h, podjeżdżam do semafora a tam podświetlony W21 na 80 km/h… Jak dla mnie to brakuje jakiegoś powtarzacza tej prędkości przy To czy ostatnim samoczynnej. O ile jak ktoś jedzie z lekkim pociągiem to nie ma sprawy, ale jak na haku jest 3kt i więcej to już opóźnienia w ponownym uzyskaniu osiemdziesiątki są znaczne. Wskaźniki pokroju W24, W19, W20 no i W21 mają to do siebie, że za dnia są kiepsko widoczne… Bardzo mi się podoba w sygnalizacji Czeskiej to, że mamy światła wolno i szybko migające co sygnalizuje różne prędkości. Niestety jak patrzę na naszą PLKę i to co się dzieje uważam, że doprowadziłoby to do niejednej katastrofy (kto jeździ to wie jak czasem potrafią migać światła na tarczach czy semaforach ;) )
A teraz ciekawostka jaki sygnał wskazuje semafor ?Sygnał wątpliwy (czyli należy się zatrzymać i żądać od dyżurnego wyjaśnień).
Ad 1. Co wyświetlają w takim przypadku dwie dolne komory? Jedna musi być biał od Sz, a druga?Od dołu : biała i zielona.
Ja mam z kolei pytanie, czy zna ktoś jakiś symulator gdzie można pojeździć holenderskimi pociągami? Z góry mówię, że MSTS odpada. Mam do niego straszną awersję.Seria Trainz posiada mnóstwo holenderskiego taboru, jest też kilka tras.
Jaki tam na tej linii jest rodzaj blokady liniowej, trzystawna czy czterostawna?Na tamtym odcinku trzystawna.
CytujNo to teraz Was zagnęHej stary zaginaczu ;) A może wyjazd będzie na "Stój" i wtedy świeci się na wjazdowym pomarańczowe.
Może być też fakt że istniały kiedyś sygnały (bez pasków) zezwalające na wyjazd z V≤60km/h (w Kępnie takowe rozjazdy są zastosowane) a potem z Vmax.