Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - taper

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Panowie za komuny był reportaż w tv o pierwszej maszynistce. Ta pani jeździła na EN57.

2
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 29 Kwietnia 2012, 14:02:40 »

4
Ok. Mamy 4 stacje. xxx->Sprowa->Starzyny->yyy. By wypuścić pociąg ze Sprowy do Starzyn, to musi wjechać do Sprowy ze stacji xxx. 

5
A co niby mieli zrobić biec za nimi? Obejrzyj sobie filmik jest na youtube. Zaraz po tym jak się zorientowali co jest grane było już za późno, bo doszło do zderzenia.
To nie chodzi o bieganie.
@Jageer ok, tylko ten pociąg u niego nie stał, żeby coś wyjechało, to musi wjechać. Dyżurny z poprzedniej stacji musi do niego zadzwonić, że pociąg ten i ten wyjechał, tak mnie się przynajmniej wydaje.

6
Pod Otłoczynem praktycznie z tego co czytałem na stronie jakiegoś mechanika winna była załoga prowadząca ST44.
Tylko dyżurni i bodajże dróżnik widzieli jak składy obok nich przejeżdżają.

7
Nie chcę spekulować, tylko chcę poznać mechanizm. Wyobraźcie sobie katastrofę pod Otłoczynem. Widzą, że dzieje się źle, ale są bezsilni. Pod Szczekocinami mają technikę. Dyżurny wie, że zwrotnica szwankuje. Bym patrzył jak przejeżdża każdy pociąg przez tą zwrotnice.

8
@Marcel, nie piszę, że celowo. Tylko nie mogę tego sobie wyobrazić: maja środki łączności, widza co się dzieje, a pociąg jedzie jak chce. Pojechał nie tak, drę się do mechanika by stał, włączam RS, a tu nic. Jest teza o jednym torze, dzwonię, ok mam wolny, mówię że puszczam. Wiem, że wszystko się może zdarzyć, ale przecież zaraz dzwoni gość z drugiej stacji i mówi, że ic wyszedł i ten nic?
EDIT. napisałem, że pytania będą głupie.

9
To po co wpuszczają pociągi na ten sam tor?

10
Akurat w moich stronach też jest szlak dwutorowy i bym się nie pytał. To następne pytania: jak tam był ruch jednotorowy to ich nie zdziwiło, że wpuszczają dwa pociągi na ten sam tor?

11
Przepraszam, że zadam głupie pytanie: czy teraz dyżurni nie dzwonią do siebie jak wysyłają pociąg?

12
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy \"Tabor Posiadany
« dnia: 31 Marca 2012, 15:46:36 »
Zrób restart RaInsted.

13
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 25 Marca 2012, 19:47:41 »
Panowie, chłopak naczytał się już co źle robi i myślę, że zrozumiał. Jednakże jak już zwracacie komuś uwagę, to miejcie do niego choć trochę szacunku.

14
Inne niekolejowe / Odp: Referendum emerytalne
« dnia: 24 Marca 2012, 10:17:52 »
Czyli wcale nie trzeba mieć 67 lat, aby stwarzać zagrożenie dla siebie i innych. Co gorsza, stwarzać zagrożenie świadomie...
I o zgrozo to jest niestety na porządku dziennym. Sam w tym tygodniu W okolicach Poznania spotkałem kierowce busa wracającego z Saragossy(Hiszpania). Jechał bez przerwy około 2100km wyglądał jak zombi...dosłownie. Dodam jeszcze że jechał do Wilna na tzw. "strzała" czyli bez większej przerwy...
Podobnie wyglądam jak mam 25h za fajerą.

15
Inne niekolejowe / Odp: Referendum emerytalne
« dnia: 22 Marca 2012, 20:37:40 »
Na umowie mam najniższą krajową. Powiem Wam tak, ciezkie jest życie na prowincji.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 15 Marca 2012, 06:57:05 »
Ja swego czasu prosiłem o RP1 do symulatora TRS ale jakoś przestało mie się to widzieć. A rękę można podnosić (tak jak na tym filmiku) żeby mechu wiedział, że widzisz go i nie zrobisz żadnego głupstwa, a jak da "Baczność" bez proszenia to nawet samopoczucie się poprawia, bo dałeś mu wybór a nie na chama.
Ja to miałem radochę jak zobaczyłem na yt film: Gość z dalszego planu kręcił wjazd brutta w perony,a na peronach z 20 łepków pokazuje mu znany gest "BłagamZatrąb". Nie pamiętam czy dał RP1. Co do mnie, Zwykle kamerkę trzymam w ręku, a lewą podpieram, aby zmniejszyć drgania, jak dostanę Baczność, to skinę głową. Nie żebrzę o to.
Żeby nie było pisania na pusto: http://www.youtube.com/watch?v=lo5Ygd6qouI&list=UUDgtTGWum5hVbDUt2D0kpCQ&index=2&feature=plcp

17
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 05 Marca 2012, 11:23:24 »
To ja mam inne pytanie. Czy na tym szlaku zlikwidowano jakaś stację?

18
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 05 Marca 2012, 11:15:30 »
@Mechatronik, na drodze widzisz z daleka, że coś nie tak i jesteś zmuszony do zachowania zasady ograniczonego zaufania. Nie krzyczę, jak ktos jedzie 140 na czołówkę, są jednak tacy, co wołają od razu policję, a sreberka już maja radyjka. @Paweł ma rację co do zaufania, znajomy maszynista, mówił "pojadę tam, gdzie mnie semafory zaprowadzą".   

19
Na warsztacie / Odp: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 29 Lutego 2012, 19:04:32 »
Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują że trasa wyjdzie dokładnie 30 lutego 2013 roku.
[/b]
To wcale nie jest taki zły termin. Tym bardziej iż ma być na sto procent realna. Trzymam kciuki.
:D Czyli na świętego nigdy.

21
Symulator / Odp: Jak zrobić własną misję ?
« dnia: 06 Lutego 2012, 18:54:48 »
Posłuchaj sie @Wyska. Nie rób scenariusza, weź np Krzyżową, pozmieniaj zwrotnice, sygnały, tak żebyś wiedział co do czego. Od siebie Ci podpowiem, że na wjeździe do Markowa wyświetlany jest zły sygnał na semaforze, to samo jak się z niego wyjeżdża. Nie publikuj tego, zrób to dla siebie. Powodzenia i czasu, mnie ostatnio brakuje tego drugiego.

22
Bocznica / Odp: OMSI Bus Simulator
« dnia: 02 Lutego 2012, 10:49:41 »
Grałem.

23
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 01 Lutego 2012, 20:44:01 »
Znając życie, pewnie nic, tylko jak nic, to czemu tam jest? Panowie , przez przypadek znalazłem takie coś, następny raz jak znajdę to nie napisze, bo po co?

24
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 01 Lutego 2012, 20:40:02 »
Hehe, nic, akurat miałem robotę ustawiacza, i kursorem za szybko przeleciałem.

25
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 01 Lutego 2012, 20:34:36 »
SM03 ma od wewnątrz na czołownicy takie coś:

26
Bieżące kolejowe / Odp: Muzeum Kolejnictwa w opałach
« dnia: 27 Stycznia 2012, 09:11:23 »
Tą trasą też raz jechałem(Łuków - Pilawa- Warszawa). Tylko z moich stron szybciej było się w Warszawie jadąc przez Łuków, Siedlce, niż przez Dęblin.Winą było oczywiście "odpowiednie" skomunikowanie pociągów.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Muzeum Kolejnictwa w opałach
« dnia: 27 Stycznia 2012, 08:58:26 »
Ano, tak to jest jak do Wawy jedzie się przez Łuków.;]

28
Bieżące kolejowe / Odp: Muzeum Kolejnictwa w opałach
« dnia: 27 Stycznia 2012, 08:49:32 »
Nie mówię o przejeżdżających bruttach. Chyba, że jeżdżą EZT na trasie Łuków - Pilawa?

29
Bieżące kolejowe / Odp: Muzeum Kolejnictwa w opałach
« dnia: 27 Stycznia 2012, 08:40:50 »
Hasło Pilawa rzuciłem jako propozycję.
Pilawa jest teraz mało wykorzystana, ma wolne perony (i chyba nie używane) dla ruchu  Łuków - Skierniewice. Dojazd od Warszawy dobry, i nie daleko jest do stacji od drogi k17. Zresztą i tak jest tam mały skansen. W końcu stoi tam pług odśnieżny. ;]

30
Myślenie w stylu wieśniaka spod Parczewa.
Parczew jest za Radzyniem;]. Ale musztardę maja dobrą.
Inną sprawą jest słaba widoczność na przejazdach. Osobówki są przeszklone, ale busy i ciężarówki nie widzą często prawej strony. Dobrym sposobem jest ustawienie przy takim przejeździe luster, jak ma to miejsce np na trasie Ostrów Mazowiecka -> Łomża.

Strony: [1] 2 3 ... 8