Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Marconi

Strony: [1]
1
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 05 Stycznia 2024, 15:14:46 »
Co wątek gdy się wspomina o innych symulatorach jest przytaczany "koniec Maszyny, proszę się rozejść, nie warto robić cokolwiek, paczajcie jak inni robio to lepiej, to koniec, najlepiej sobie wszyscy idźcie". Nie wiem co się działo za kurtyną, pokłócili się tam wszyscy czy co, ale efekt jest taki, że to jest jawne sabotowanie i chęć przymusowego zakończenia hobbistycznego projektu przez swoje, i tylko swoje widzimisię.

Śledziłem kilka takich projektów, ale tylko tutaj to występuję. Wszędzie jak ktoś z jakiś przyczyn nie mógł albo już nie chciał robić nic, to po prostu odchodził, bez mlaskania i użalania się. Jest taki mod do Battlefielda 2, Project Reality, który powstał jakoś w 2004 roku i nadal jest rozwijany. Mało tego, osoby robiące tego moda nawet zmieniali trochę silnik i wiele rzeczy uważane za "hardcoded" zdołali w większym czy mniejszym stopniu zmienić. Każdy były deweloper ma rangę na forum. Jest takich kont 161 i nie widziałem wysypu pesymizmu jak tutaj. Tak, każda zmiana w rozgrywce zawsze powodowała jakiś szum, co oczywiste, ale nawet jak osoby zajmujące się tym modem postanowiły zrobić płatną grę Squad, to NIGDZIE nie było "Project Reality to syf, dajcie se spokój, przecież macie Squada, macie Hell Let Loose, paczcie, oni mogo, oni lepiej robio, silnik BF2 się nie nadaje, olejcie to". Zamiast tego nadal są tam prowadzone prace przez ludzi, co chcą to robić dla ludzi, co chcą w to grać.

Drugi projekt to Darkest Hour do jeszcze mniej popularnej gry Red Orchestra z 2006 roku. Tam nawet w pewnym momencie cała ekipa deweloperska się zmieniła i tam jest jeszcze lepiej, bo robią tam nowości dla zaledwie garstki osób (jeden niepełny serwer jest zawsze w weekendy - czy tak 40 osób). Więc się ogarnijcie.

2
WWW / Życzenia noworoczne 2024!
« dnia: 01 Stycznia 2024, 00:48:46 »
Drodzy MaSzyniści,

Rok 2023 już za nami. Z tej okazji chcielibyśmy podziękować za kolejny rok naszej działalności. To dzięki Wam istniejemy i wciąż, chociaż w mniejszym stopniu niż dawniej, rozbudowujemy symulator o nowe propozycje taborowe czy trasowe i mamy przyjemność kontynuować nasz projekt w kolejnym roku. Niezależnie od stażu, życzymy Wam dużej ilości pokonanych kilometrów, szczęśliwie zakończonych służb, jak najmniejszej ilości opóźnień i awarii, czy to taboru czy scenariuszy. Mamy również nadzieję, że spełnią się Wasze marzenia i cele postawione nie tylko w kontekście urozmaicenia czy urealistycznienia podróży po MaSzynowych szlakach, ale wszystkich, które u Was drzemią.

A ja, jako członek zespołu szeroko pojętego Betatesterów, Deweloperów, Wydziału Repozytorium oraz Administracji życzmy sobie nawzajem, żeby Nowy Rok 2024 przebiegł w spokojnej, przyjemnej atmosferze, żeby nie zabrakło nam energii do pracy oraz żeby przyniósł on większą produktywność w porównaniu do zamkniętego już roku 2023.

Samych S2 życzy Zespół Deweloperów symulatora MaSzyna!

3
Tak jak kolega wyżej napisał. Obecny system jest dobry. Problem leży w syfie w plikach i nieprzestrzeganiu standardów. Aktualnie dysponujemy paromaset includami, których połowa jest dublami drugiej połowy, przy czym co rusz trzeba dorabiać jakiegoś includa bo wiecznie czegoś brakuje.

Nie ma potrzeby wynajdować koła na nowo, wystarczy uporządkować obecne pliki, usunąć duble, dorobić brakujące warianty i schować to w końcu do jakiegoś folderu, bo jaki jest sens trzymania tego całego burdelu w /scenery...

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 17 Marca 2023, 13:55:37 »
Hmmm, nie kojarzę takich tablic w tamtym rejonie. A co powiesz na coś takiego z klapkami... Autorem fotki z netu jest Grzegorz Wąsowicz (nie znam osobiście).

5
Na warsztacie / Odp:  Poprawiony shader cieniowania
« dnia: 30 Kwietnia 2022, 13:26:33 »
Po wgraniu w/w shader powoduje błąd na scenerii Wrzosy:
Cytuj
bad material: : invalid shader: failed to compile mat_sunlessnormalmap.frag: 0(535) : error C1103: too few parameters in function call
Czy powoduje błędy na innych sceneriach, nie wiem, jeszcze nie sprawdzałem.
Tak, to prawda - eksperymentalnie wstawiłem tam parametr do funkcji od cieni, co powodowało błędy.  W załączeniu poprawiony shader wraz z bardziej płynnym przejściem między kolejnymi stopniami kaskady.

6
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:26:58 »
U mnie w pliku aria.log pojawia się komunikat:
Cytuj
Error: Ważność odebranego certyfikatu wygasła.
Prawdopodobnie jest to wina starego systemu bez aktualizacji listy certyfikatów HTTPS. Można zainstalować certyfikat ręcznie: https://letsencrypt.org/certs/isrgrootx1.der. (otworzyć, wybrać 'Zainstaluj certyfikat...', przeklikać przez kreator do końca)

7
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 17 Października 2021, 14:30:24 »
Update v 1.04

Changelog:
- Dodano wsparcie dla nietypowych rozdzielczości typu 1024x768. Niższe rozdzielczości jak 800x600, 640x480 są nie obsługiwane

Link zaktualizowany w pierwszym poście.

8
Pomoc doraźna / Odp: Jak zmienić refletkory w ST44
« dnia: 02 Września 2021, 20:33:12 »
Czyli na święte nigdy. Nie czekaj na innych, bo osiwiejesz. Licz na siebie. :)

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dyskusja o datach zmiany pór roku
« dnia: 10 Września 2020, 17:53:25 »
Dyskusja jest jałowa, aż jakiś jeleń nie zrobi zestawu tekstur dla pór przejściowych. A znając was, to nie zrobi, patrząc na to, że moja akcja była pierwszą próbą jakoś od dekady i znalazłem całe dwie osoby do drobnej pomocy.

10
Bocznica / Odp: Klasyki
« dnia: 08 Maja 2020, 15:15:11 »
Kolejni wątek do nabijania postów. Apeluje o zamknięcie.

11
Bocznica / Odp: Klasyki
« dnia: 08 Maja 2020, 15:04:36 »
Na dodatek ten sam autor, co tej ankiety malowania... Błagam, na bocznicę!

12
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 23 Maja 2019, 18:55:53 »
Stolik antywandalowy zrobiony z paru kawałków szyn kolejowych (o ile mnie nie myli S65 (po rosyjsku P65). Zdjęcie zapożyczone z fanpage na Facebook o nazwie "Tymczasem w Rosji".

Strony: [1]