Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krakowski_kolejarz

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Jastarnia
« dnia: 25 Sierpnia 2024, 17:28:49 »
Cześć, jak ktoś będzie chciał zrobić trasę na Hel, to mam do zaoferowania stację Jastarnia. Sceneria będzie wykorzystana w MSFS 2020. 

2
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 08 Sierpnia 2024, 11:56:41 »
Byczek ze składem węglarek wspina się pod górę. A w tle polska myśl techniczna ;)

3
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Sierpnia 2024, 13:38:51 »
Zapraszam na spacer pomiędzy odstawionymi jednostkami EN57 na wrocławskiej grupie G (stan na kwiecień 2024)! Na podstawie danych z Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych przybliżam krótką historię pojazdów, a przy okazji możecie zobaczyć ostatnie chwile tych pojazdów, które sukcesywnie są wywożone przez przewoźnika SKPL Cargo z Wrocławia na złomowanie w różne części kraju. Część z przedstawionych przeze mnie jednostek w ostatnich tygodniach opuściła już Wrocław.

4
Tabor kolejowy / Odp: Wagon 102A
« dnia: 26 Lipca 2024, 17:40:28 »
Potwierdzam, na chomiku @EP08-015 jest paczka z wagonem 102A z całkiem przyzwoitą teksturą i po poprawkach (odświeżeniu) modelu.
Jeśli mnie pamięć nie myli, w teście albo w Beta też był 102A po lifcie. Ale to było w czasach dawnych.


5
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 25 Lipca 2024, 23:11:31 »
Zapomniałeś zrobić salto z półobrotu. Bez tego ani rusz.

6
Pomoc doraźna / Odp: Jak złamać pantograf?
« dnia: 03 Lipca 2024, 20:17:24 »
Kiedyś za Legnicą w stronę Lubina był pochylony słup i tam można było połamać pantograf, jeśli się go nie opuściło zgodnie ze wskaźnikami. Widać to na filmie z 2009 roku. Wskaźnik opuszczania pantografów był też na linii 131 przed skrzyżowaniem z LK61, ale nie dopatrzyłem się przyczyny, być może to z podstacją było związane.

Łamanie pantografów zrobiłem ze względu na Bałtyk, tam było coś z siecią, że trzeba było opuszczać pantograf przy zjeździe na jednotorówkę. Niestety, zamiast pozostawić to jako ciekawostkę wymagającą uwagi użytkownika, ktoś naprawił sieć w tym miejscu i zlikwidował konieczność opuszczania pantografów. Tym gorzej, że AI zostało przyuczone do opuszczania pantografów w razie potrzeby i wystarczyło tylko dopisać odpowiedni modyfikator w tory...

7
Pomoc doraźna / Odp: Jak złamać pantograf?
« dnia: 03 Lipca 2024, 17:10:16 »
W opcjach (dźwięk/fizyka) jest opcja Możliwość złamania pantografu. Sprawdź, czy masz ją zaznaczoną. Co do jej samego działania: z tego co pamiętam, to złamać go można na różne sposoby, z czego jednym na pewno był wjazd na odcinek bez druta (?).

8
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 03 Lipca 2024, 14:10:53 »
To dodajcie do impulsów takie awarie
Do Impulsów możemy dodać błąd sprężarki wyświetlający się od 21 listopada i ekran o naruszeniu praw autorskich :)

9
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 10 Czerwca 2024, 01:03:01 »
Hejka! :) Najnowszy rarytas PKP IC czyli EP07-201 10 dni po naprawie. Dla zainteresowanych mogę udostępnić zdjęcia w formacie .NEF (1 bok + czoło skos)

https://eu07.pl/userfiles/24104/EP07-201.rar

10
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 03 Czerwca 2024, 14:09:56 »
Przecież tam są 3 współrzędne do wpisania, gdzie środkowa jest wysokością. Na przykładzie od Matka dźwięk odtworzy się 45km pod ziemią. Prawidłowe będzie:

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 0 -45440.9 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

11
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 02 Czerwca 2024, 15:39:07 »
Coś się nie zrozumieliśmy.
Do tego zdarzenia onstart wpisujesz do wywołania nazwę eventu dźwiękowego.

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

Musisz zmienić pogrubione współrzędne mniej więcej tam gdzie chcesz słyszeć.

Tam podaje się współrzędne w których okolicy powinien być w 100% dźwięk słyszalny.  Wywołanie w przykładzie następuje 60 sekund od odpalenia symulacji. Usłyszysz ten dźwięk tylko jak będzie włączone radio z wybranym kanałem 5.

12
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 02 Czerwca 2024, 12:25:49 »
A skąd bierzesz współrzędne? Mateusz ci napisał że musisz zmienić to co jest pogrubione na współrzędne w których dany event ma się odpalić, możesz sprawdzić współrzędne za pomocą F11 klikając sobie na tor, w tedy wiesz w którym miejscu jest dany tor.

13
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 02 Czerwca 2024, 10:02:36 »
Do tego zdarzenia onstart wpisujesz do wywołania nazwę eventu dźwiękowego.

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

Musisz zmienić pogrubione współrzędne mniej więcej tam gdzie chcesz słyszeć.

14
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 23:58:26 »
Da się bez problemu.
Np. event onstart_ruch_towarowa multiple 300 none losujwyjazd_z_DO wyjazd_DO endevent
event onstart_unikalna_nazwa multiple opoznienie_w_sekundach none zdarzenie1 zdarzenie2 endevent

15
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 17:33:24 »
Polecam po prostu poprzeglądać pliki i samemu pomyśleć co do czego. Tą metodą średnio coś wykombinujesz. Możesz przejrzeć pliki nowego scenariusza na wrzosy. Tam zrobiłem próbę radia pod zew3, listując wszystkie możliwe wywołania. Natomiast eventy wywołujące były uzależnione od stanu komórki pamięci, który się zmieniał w miarę pokonywania trasy (przez wyzwalanie eventów w torach), żeby wszystkie próby na raz się nie odpalały.

16
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 16:02:55 »
Przykładowy zestaw wpisów:
Deklaracja dźwięku:
node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound 1972.58 -45440.9  - przybliżone współrzędne gdzie ma się odtwarzać (na oko).

Event wywołujący dźwięk:
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent5 przed endevent oznacza, że dźwięk będzie słychać jak będziemy mieli radio na 5 kanale uruchomione. Do tego potrzebujesz jakiegoś eventu do wywołania zdarzenia "radio21".

17
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 15:41:33 »
Działa, można podstawowe eventy dalej generować eg, tylko później w notatniku trzeba dodać nr kanału radiowego do wpisu.

18
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 15:04:54 »
Nie wiem czy to jeszcze działa, ale kiedyś @skp stworzył generator eventów wraz z podległą mu instrukcją co i jak, https://eu07.pl/forum/index.php/topic,20931.msg271637.html#msg271637 możesz spróbować czy działa.

19
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Maja 2024, 21:45:31 »
Cześć.

Przychodzę dzisiaj do Was z TEM2-227, która stala wygaszona, a grzech nie skorzystać z fotek na tex.
2x czoło i 2x boki. Link:
https://eu07.pl/userfiles/30399/PL-CTLL_TEM2-227.zip
Podziękowania dla @shonek93 za pomoc.

20
Tak. Możesz dać maksymalnie 2147483647 obrazów.

21
textures/logos i wrzucasz plik w jpg

22
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 23:54:22 »
Dzięki za wizualizację z kolejnym wierszem - dałbym trochę większy odstęp pomiędzy wierszami, jakieś ~120-170% obecnego, na czuja, jak ładniej wygląda. Mam też obawę, odnośnie ograniczenia 1 i 2 linii - nasuwa mi się pytanie (co, jeśli? - przyjdą aktualności po ENG, albo ktoś wrzuci więcej tekstu, czy reaktor wytrzyma). Jeśli będą trzy kropki, jak w "prace nad terenem" to git.
Nie wiem czy nie wygląda to zbyt rozwlekle - chciałbym, by kafelki z aktualnościami były choć trochę zwięzłe. Pobieżny opis, aby tylko wiedzieć, czego mniej więcej się spodziewać, gdy się kliknie, a nie streszczenie całego tekstu.
Trzy kropki generują się automatycznie, zarówno w przypadku tytułu, jak i opisu.

Dzięki wielkie za pomoc! Zapraszam do wyrażenia opinii również pozostałe osoby.

23
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 17:36:17 »
Wygląd dosyć mocno się zmienił, mam nadzieję że na plus.
Jak zwykle prosiłbym o opinie.

(logo MaSzyny w banerze zostanie usunięte, ale Toprus nie zachował oryginałów, więc się zadeklarował, że zrobi nowe)

24
Skorzystałem z tej ostatniej opcji, bo wydawała się szybsza od kompletnego reinstallu. I rzeczywiście, podmiana treści w pliku textures.txt naprawiła napotkane przeze mnie niedogodności.

Bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym w mój problem, za pomoc i różne wskazówki. Życzę spokojnego wieczoru!

25
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 10:44:49 »
"This is where the fun begins"
"Co roku ta sama checa"

To już trylogia tego 911. Nie ma z nami pilota a wy dalej debatujecie. Dajcie uprawnienia admina komuś kto faktycznie jest aktywny i problem znika. Jak się nie będzie spisywać to lota i elo. Co do rozwoju maszyny, który tu zawsze jest poruszany w wielkiej wojnie mapowej. Dajcie se na luz i tyle. Jak ktoś chce robić foty to niech robi. Jak ktoś chce kleić 666 teksturek siudemki to niech to robi. Jak ktoś chce robić nowe wagony to niech robi, a jak ktoś robi zakopiankę to niech robi zakopiankę. Przecież to projekt hobbistyczny i każdy tu działa nawet nie za miskę ryżu. Skończcie te wojny bo 2 desek nie zbijecie nawet. Zresztą każdy wie, że nawet dekorowanie scenerii jest sporym wyzwaniem czasowym, co dopiero zabawa z prehistorycznym rainsted i tworzenie tam scenerii. MTA ze skryptami pisanymi w notatniku działa, tam ludzie nie walczą tylko robią swoje i gierka stara jak świat a co jakiś czas pojawia się nowy serwer albo znika - działa to naturalnie. Obecne problemy maszyny to brak aktywnej administracji i brak paczek (a to de facto wspólny problem) bo gracza Macius2014PL przyciąga nowa paczka a nie pobieranie z repo bo on chce rzułte czoło do Dębicy. Będą paczki to będą nowi gracze, 3% z nowych graczy zainteresuje się i zostanie na dłużej, 0.05% pomoże w rozwoju i coś tam będzie robić. Skąd wiem? Bredzę.. a dane mam z IDZD. Jak człowiek ma się zmuszać do czegoś to nawet nie da z siebie 30% to lepiej, żeby nic nie robił. Jak czerpie z tego fun to bardzo dobrze. Zresztą można zrobić jak z omsi.. gra istnieje w podstawie, nowe mapy, autobusy etc etc wychodzą jako mody często płatne, sobie twórca zakłada DC i tam udostępnia dodatki do pobrania i zarabia na patronite i żyją, robią i nie narzekają. Na pewno nie toczą wojen o bzdety bo wolą stworzyć swoje lepsze i sprzedać i mieć zysk. Albo zostaje też opcja dogadywać się z chłopakami z Trainz i robić konwerty w 1 i 2 stronę i każdy będzie zadowolony.


26
Bocznica / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 07:45:14 »
Oczyszcza wątek z nic niewnoszącego syfu nie na temat, który tutaj wrzucasz i jeszcze masz pretensje XD

27
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:30:48 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Nikt Tobie nie broni. Możesz zrobić nowe na podmiankę. :)

28
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 11 Kwietnia 2024, 21:33:58 »
Dziękuje podziałało. Tu są wszystkie zdjęcia i kabina. Miłej nocy.

29
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 11 Kwietnia 2024, 15:58:49 »
Chodzi o pokazanie błędów które będzie trzeba poprawić, tylko tak jak wspominałem plik będę mógł przesłać dopiero około godziny 21 z powodu opóźnienia pociągu którym wracam

30
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywa spalinowa S-200
« dnia: 29 Marca 2024, 21:41:45 »
BarT dawno temu robił model :)

Lata temu powstało takie coś.

Strony: [1]