1
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 02 Maja 2023, 22:09:32 »
Już jakiś czas temu wspominałem, że dla realizmu symulacji dobrze by było uzależnić rodzaj opadów atmosferycznych od temperatury powietrza, a nie jedynie pory roku, tj. żeby jak w grudniu jest +10°C, to jednak padał deszcz a nie mimo wszystko śnieg i odwrotnie, gdy jest -5, to żeby padał śnieg, a nie dalej deszcz, bo akurat kalendarzowa zima jeszcze się nie zaczęła.
Wiem, że to trochę nie w temacie, bo dotyczy to kwestii związanych z grafiką, ale jak dla mnie bardzo dużym wzbogaceniem realizmu symulacji (a przez to znaczącym postępem dla rozwoju symulatora) byłoby mityczne już wprowadzenie szeroko rozumianej obsługi wycieraczek oraz efektu zbierania się opadów na szybie i jej przecierania...
Wiem, że to trochę nie w temacie, bo dotyczy to kwestii związanych z grafiką, ale jak dla mnie bardzo dużym wzbogaceniem realizmu symulacji (a przez to znaczącym postępem dla rozwoju symulatora) byłoby mityczne już wprowadzenie szeroko rozumianej obsługi wycieraczek oraz efektu zbierania się opadów na szybie i jej przecierania...