1
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor? - reaktywacja :zlotalopata:
« dnia: 29 Czerwca 2025, 03:15:23 »
Bla bla bla ponad 120 dni martwe, w sumie to od 2021 roku. W każdym bądź razie projekt wraca do żywych. Wraz ze skorakora reaktywowaliśmy projekt. Poniżej screen zaladowanych spline na Dębicy Towarowej ;)

Wrzucam rowniez kompilacje coby mozna bylo sobie popatrzec jak to dziala itp.
Nawigacja w samym edytorze - trzymanie prawego myszki to rozglądanie, WSAD poruszanie sie lewo prawo przod tyl, pod E i Q jest jeszcze gora dol. Trzymanie shifta pozwala poruszac sie szybciej, ogolnie predkosc kamery mozna sterowac scrollem. FOV to scroll + control, czulosc myszki (do rozgladania sie) to alt + scroll. Teorytycznie powinien umiec ladowac tekstury tga i dds wiec powinien ruszyc bez problemu.
Niestety na razie nic sie nie da tutaj zrobic, ale powolii pracujemy nad tym.
https://eu07.pl/userfiles/24886/TheMikols_BUild_2.zip

Wrzucam rowniez kompilacje coby mozna bylo sobie popatrzec jak to dziala itp.
Nawigacja w samym edytorze - trzymanie prawego myszki to rozglądanie, WSAD poruszanie sie lewo prawo przod tyl, pod E i Q jest jeszcze gora dol. Trzymanie shifta pozwala poruszac sie szybciej, ogolnie predkosc kamery mozna sterowac scrollem. FOV to scroll + control, czulosc myszki (do rozgladania sie) to alt + scroll. Teorytycznie powinien umiec ladowac tekstury tga i dds wiec powinien ruszyc bez problemu.
Niestety na razie nic sie nie da tutaj zrobic, ale powolii pracujemy nad tym.
https://eu07.pl/userfiles/24886/TheMikols_BUild_2.zip