Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Provo24

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: ET24 - Zapytanie
« dnia: 08 Sierpnia 2025, 14:31:50 »
Dziękuję za odpowiedź, to będę pracować nad tym aby wydać oficjalnie do maszyny chociaż też nie wiem jak
A nad standardami stałe pracuje, znam je bo je widziałem w pełni.

2
Pomoc doraźna / ET24 - Zapytanie
« dnia: 08 Sierpnia 2025, 09:03:27 »
Dzień dobry użytkownicy.

Mam pytanie które mi od dawna chodzi po głowie, ale nie umiem sobie na nie odpowiedzieć.

Pracuje nad lokomotywą ET24 i pracę dobiegają końca. Podejrzewam że w ciągu miesiąca lok będzie w pełni gotowa do użytku. Rzecz w tym, że ja nie chcę jej mieć na wyłączność i chce się nią podzielić z innymi.

Problem jest jednak taki, że używa ona assetów z EP09, a także kabiny z EP09. Zrobiłem tak, bo mając szacunek do siebie i oczu innych uznałem że tak będzie najlepiej bo moje umiejętności w modelowaniu nie są jeszcze aż takie wygórowane. Są jednak na takim poziomie, że sama lokomotywa nie wygląda źle.

Pytanie zasadnicze - czy ja mogę wydać lokomotywę która używa assetów z innej? Chciałbym szczerze aby jak najwięcej osób z tego korzystało i dlatego chcę, aby była w pełni darmowa. Oczywiście wykazałbym dokładny spis elementów, które wziąłem z EP09 wskazując właściciela modelu (tego, który jest w plikach FIZ). Zaznaczam, że lokomotywa jest przeznaczona do darmowego wydania tak aby inni się nią cieszyli.

Nie byłem w stanie znaleźć tego typu wątku na forum. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Jeżeli był już podobny wątek, a ja byłem na tyle niezdarny że go nie odnalazłem, to przepraszam z całego serca.

3
Pomoc w tworzeniu / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 18 Lipca 2025, 19:47:25 »
EN98-003 w składzie Regio 23133 do Rudawy

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 17 Lipca 2025, 17:09:45 »
Okej

Więc posiedziałem nad tym

głębiej niż dotychczas, a jak widać trochę nad tym siedzę

usunąłem parenta z górnego ramienia i działa pięknie cacy ślicznie tego

Dziękuję Opacity za pomoc

Wątek mozna zamknąć ale nie umiem jak


Uzywaj znaków interpunkcyjnych i nie pisz każdego zdania w osobnej linijce.
Matek123.

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 17 Lipca 2025, 17:00:47 »
Pokombinowałem jeszcze, wziąłem z repo pantograf który mnie interesował, czyli DSA, wkleiłem go bezpośrednio z T3D repo do mojego modelu.

Animacja jednak nie uległa zmianie, dalej tak jakby te RG sie nie zachowują w porządku

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 17 Lipca 2025, 16:33:39 »
Pobierz sobie z repo interesujące Ciebie modele, przerabiając e3d tak się zdarza niestety :( Ale jak pobierzesz z repo cały model impulsa to będzie działać.

Pobrałem wszystkie main ale no mają tylko coś takiego jak na screenie

Gdy próbowałem też pobierać componenty to mi blender pluje błędami. Jest jakiś poradnik który wyjaśnia jak otworzyć takie modele pobrane z SVN? przeszukałem całe forum i w sumie to nic nie znalazłem niestety

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 17 Lipca 2025, 00:20:38 »
Udało mi się dotrzeć do tych szyb i zrobić pare fixów do tego co robię, jednak tutaj dalej stoję z tym pantografem

próbowałem go od nowa włożyć, kopiować z innych modeli, albo wogóle brać zupełnie inny model, jednak nic nie działa

W ramach ścisłości - model zimportowałem z .e3d do blendera a potem wyexportowałem jako t3d do plików gry

W mojej opini wygląda to tak, jakby to to górne ramie (ramiona rg1 oraz rg2) wszystko psuły bo dolne ramiona (rd1 i rd2) oraz ślizg działają okej

Czy ktoś jest w stanie coś tam wymyśleć? byłbym serio wdzięczny

8
Pomoc w tworzeniu / Odp: Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 06 Lipca 2025, 20:32:59 »
Plik był importowany z obecnego w grze już impulsa E3D, Tutaj używam modeli 36WEa bo one mają pantografy na członach z kabinami

9
Pomoc w tworzeniu / Animacja pantografów + czarne szyby
« dnia: 06 Lipca 2025, 19:59:31 »
Hej
Grzebię sobie w impulsie i zauważyłem, że po wprowadzeniu nowego modelu do gry, pantograf ma zepsutą animację. Najpierw jest normalnie w pozycji dolnej, jednak przy podniesieniu go, ta "wyższa" część ma natychmiastowy pion, co nie wygląda naturalnie

Dodatkowo w tym modelu mam nagle czarne szyby, całkowicie.

Używam Blendera 3.6 do tego typu działań, konwertuje plik do T3D.

Czy mogę prosić o pomoc? Próbowałem szukać na forum gdziekolwiek ale nic nie mogę znaleźć.

Strony: [1]