10
« dnia: 02 Kwietnia 2024, 18:35:09 »
Witaj wśród nas.
Pantografy - wiele zależy od pojazdu, jeżeli szykujesz dłuższy postój na siódemkopodobnych lepiej podnieść oba.
P.G. - Upewnij się, że kran hamulca jest w pozycji luzu (num6) lub napełniania uderzeniowego (num.), przy starcie na zimnym może być na odcięciu i nie popełni się choćbyć pożarł odluźniacz. Popełnianie może zająć trochę czasu, w zależności od tego ile masz na haku. Jadąc samym lokiem w kilka sekund na pozycji jazdy będziesz mieć ciśnienie robocze, na towarze musisz uzbroić się w cierpliwość.
Bocznikować można do skończenia świata
Oczywiście, że po osiągnięciu prędkości szlakowej zostawiasz nastawnik na bezoporowej pozycji z opcjonalnym bocznikiem. Im mniej kręcenia tym płynniejsza jazda.
Hamowanie - twoja pierwsza metoda jest prawidłowa, fala służy przede wszystkim do odluźniania na ciężkich składach. Nie musisz najpierw dawać pierwszego stopnia hamowania, śmiało możesz dawać więcej.
Mam nadzieję, że pomogłem.