- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 17:18:45

Tytuł: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 17:18:45
Jako że symek się rozwijać musi, jest organizowana akcja spisu hamulców taboru kolejowego. Potrzebne dane znajdują się z reguły na taborze. Wystarczy przepisać te dane i podać je np. na forum w postaci posta. Informacje te to:
* typ hamulca;
* tryby pracy (obie te rzeczy są opisane typ-tryby, np. O-GP);
* ciężary hamujące (one są podawane w dwojakiej formie:
na wagonach towarowych są jako:
a) napisy na tabliczkach próżny/ładowny (niżej jest masa przestawcza),
b) MAX: xx t (automat sterujący siła hamulca); na wagonach pasażerskich są albo na burcie, gdy jest tylko jeden tryb pracy, albo na tabliczkach z trybami pracy (należy wypisać wszystkie));
* mile widziana jest masa wagonu.

Podawanie danych:
Zakks 33 51 7901881-7 O-GP 28/57-55 [próżny/ładowny-przestawcza], m=32 t

Akcja nie wymaga żadnych specjalnych sprzętów. Idziecie na stację czy bocznicę wystarczy zabrać ołówek i notes.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 18 Listopada 2007, 17:22:51
Jak powiesz do czego ci te dane to dostaniesz więcej materiału niż zdołasz przetworzyć.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 17:43:56
Dane są potrzebne do uzupełnienia i aktualizacji danych w plikach .chk taboru. Dzięki takiemu zabiegowi spodziewane jest urealnienie właściwości trakcyjnych pojazdów prowadzących różny tabor.
Moje GG 1224556. Liczymy na pomoc.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 18 Listopada 2007, 17:47:45
Chodzi tylko o wagony czy o loki i ezt też?
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 17:52:36
Chodzi tylko o wagony czy o loki i ezt też?
Teraz potrzebne są wagony.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 18 Listopada 2007, 18:10:22
Postaram się jutro popołudniu coś wrzucić.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 18 Listopada 2007, 18:40:25
Chcesz dokonać niemożliwego. Samego Oerlicona jest chyba z kilkanaście różnych przekładni, zaworów itp. Do tego dochodzą typy wagonów gdzie samego Eaosa jest kilkanaście typów i nigdzie nie jest powiedziane że rożne wagony tego samego typu nie mogą mieć dziesięciu różnych typów zaworów, przekładni, mas hamujących itp.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 18:48:15
@Hejnał, wiemy o tym. Wszystkiego nie przerobimy - to prawda. Nie będziemy robić wszystkich wagonów, chcesz pomóc to ok. Deliberować natomiast nie będziemy, tym bardziej na forum.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 18 Listopada 2007, 19:57:17
Jezeli chodzi o masy wagonow:
-weglarki:
9W (Es) - 10 500 kg
401Wb (Eas) - 20 300 kg
401Za (Eamos) - 19 500 kg
601W (Eaaos) - 29 000 kg

-samowyladowcze:
41WS (Fkkll) - 12 500 kg
41/2WS (Fkkll) - 10 000 kg
59WS (Fkkll) - 12 300 kg
202V (Fls) - 12 400 kg
24Ve (Fal) - 24 000 kg
402V (Fall) - 26 000 kg
411Vb (Facs) - 21 900 kg
Gondola (Fals) - 22 000 kg

-platformy:
201Z (Ks) - 12 500 kg
203Z (Lekqss) - 16 000 kg
401Ze (Rmms) - 19 300 kg
412Z (Sgs) - 22 000 kg
48W (Sap) - 25 500 kg

-platformy z obnizona podloga:
404Z (Uais) - 28 500 kg
405Z (Uais) - 42 000 kg
601Za (Uaai) - 69 500 kg
605Z (Uaais) - 54 000 kg
609Z (Uaais) - 60 000 kg
603Z (Uaai) - 110 000 kg
606Z (Uaai) - 93 000 kg

-wagony kryte:
23K/1 (Ggs) - 12 350 kg
206K (Gs) - 12 800 kg
401Ka (Gagqrs) - 23 300 kg
6S (Hhrs) - 12 900 kg
208S (Hhqrs, Hhqrss) - 14 000 kg

- cysterny i garnkowe:
201Rb (Uh) - 16 800 kg
203Rb (Uhs) - 10 800 kg
203Rc (Uhs) - 13 000 kg
209R (Uhs) - 9 500 kg
230R (Uh) - 13 000 kg
401Ra (Uahs) - 23 000 kg
402R (Uahs) - 26 000 kg
405R (Uahs) - 33 900 kg
406Ra (Uahs) - 22 800 kg
408R (Uahs) - 21 400 kg
417Ra (Uahs) - 38 000 kg
207S (Uhs) - 17 500 kg

- do ladunkow pylowych i sproszkowanych:
CWL-26 (Us) - 13 500 kg
206S (Us) - 16 000 kg
216S (Us) - 12 600 kg
401S (Uas) - 30 000 kg
405S (Uas)  - 24 000 kg
408S (Uas) - 24 500 kg
405Sa (Uas) - 19 000 kg

Jezeli bedzie taka potrzeba moge podac rowniez takie parametry jak dopusczalna predkosc, granice obciazenia dla poszczegolnych kategorii itd.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 18 Listopada 2007, 20:16:19
Gdybyś miał nastawy hamulca pełny/pusty
Podawanie danych:
Zakks 33 51 7901881-7 O-GP 28/57-55 [próżny/ładowny-przestawcza], m=32 t
Dzięki.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 19 Listopada 2007, 21:09:21
Kilka Eaosów niby takie same a każdy inny:
Eaos 31 51 549 8 931-5 O-GP 24/52-44 m=50t
Eaos 82 51 535 7 630-1 O-GP 22/54-45 m=49t
Eanos 31 51 537 6 795-1 O-GP 26/56-46 m=52t <- tu mogłem sie pomylić bo tab. była brudna i ciemno było.
Eaos 31 51 536 2 917-7 O-GP 23/52-44 m=50t

Jutro coś jeszcze spisze i dodam.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 19 Listopada 2007, 23:53:40
Mam nadzieję że dobrze odczytałem:
Simms 31 51 464 4 536-8 O-GP 25/54-40 m=24,4t
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 21 Listopada 2007, 20:01:38
Kolejna porcja:

Res 03-1130 O-GP 22/54-45 <-platforma Iławskiego pociągu sieciowego tylko takie numery były na wagonie
Gbs 41 51 151 6 482-4 O-GP 15/26-22
Gbs 21 51 155 7 562-7 O-GP 15/26-22
Gbs 42 51 151 5 370-1 O-GP 16/25-28
Kgns 21 51 345 9 507-7 O-GP-A 13/22-18
Rs 81 51 390 5 540-6 O-GP 26/50-42
Eaos 31 51 533 7 418-8 O-GP 24/48-40

Na jutro postaram się o następne wagony a tak że cysterny o które prosiłeś.

Edit:
Kolejna porcja tym razem cysterny:
Zaes 33 51 795 2 807-0 O-GP 25/58-57
Zags 33 51 781 2 368-3 O-GP 25/58-50
Zagks 33 51 781 5 6710-9 O-GP 35/56-48
Zas 84 51 786 3 461-2 O-GP 34/68-60
Zaes 33 51 788 0 495-1 O-GP 24/48-45

P.S. Coś widzę małe zainteresowanie tematem. Po weekendzie postaram się coś dorzucić.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 24 Listopada 2007, 20:13:10
Świetnie, dziękuję za już i proszę o jeszcze.  Zależałoby nam na cysternach.
Docierają do mnie wieści że akcja jest niepotrzebna i nic z tego nie wyjdzie. Problem w tym że nie wyjdzie na pewno, jak tych danych nie zbierzemy. Jeśli natomiast zostaną poprawione pliki *.chk, jazda może być bliższa realnym warunkom. Wszystko więc w naszych i Waszych rękach.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 24 Maja 2010, 21:42:16
Temat jest nadal aktualny — przyjmę chętnie KAŻDĄ ilość danych.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 25 Maja 2010, 03:52:06
Facc      21380kg      82 51 689 2 084-1      O-GP      18/33-40     
Habis27260kg31 54 276 3 524-0KE-GP30/53-45
Hbbillns16900kg21 51 245 7 560-0SW-GPMax. 38t
Samms29460kg31 51 481 6 677-0O-GP36/65/80-55/75
Tanoos23500kg33 80 068 9 044-0KE-GPMax. 58t
Uaaikks42670kg35 80 993 6 221-0KE-GP51/88-74

EDIT. Rewizor, dzięki za przypomnienie o czerwonym kolorze :) Zupełnie zapomniałem.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 28 Lipca 2010, 19:51:22
Jeśli ktoś by nie wiedział, jakie dane spisywać i jak je zapisywać, załączam gotowy druczek.


   « Dodano: 11 Sierpnia 2010, 14:22:06 »
Przypominam o akcji. Jednocześnie informuję, że z paczki z SPKS zostaną usunięte wszystkie pojazdy, do których nie będzie wystarczającej ilości danych.


   « Dodano: 11 Sierpnia 2010, 20:09:50 »
Za namową Quarka-t przedstawię sposób odczytywania danych z wagonów:
Typ
Numer
Seria
Rok prod.
Rok. rew.
Hamulec
Masa ham.
Próż.
Ład.
Masa przest.
Klocki hamulcowe
Masa własna
Inne

31 51 536 2 138-0
Eaos

28.05.2010


23
52
44
Poj.
19,79

31 51 663 6 999-3
Falns

31.07.2008
O-GP-A

Max
60

Pod.
25,5
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 04 Września 2010, 13:26:03
Typ                    WAP                                 WAP                                WAP                           —                                   —
Numer       82 51 665 5 577-1               82 51 665 9 956-3              82 51 665 0 322-7         82 51 665 4 986-5    82 51 665 5 468-3
Seria                   Fals                                 Fals                                 Fals                            —                                   —
Rok prod.              —                                    —                                   —                              —                                   —
Rok rew.           19.07.06                           29.03.07                           26.06.07                    05.06.08                         13.08.09   
Hamulec              O-GP                               O-GP                                O-GP                           —
Masa ham.
Próż.                    29                                  29                                   29                              —
Ład.                     52                                  52                                   52                              —
Masa przest.         50                                   50                                   50                              —
Klocki hamulcowe   Poj.                                Poj.                                  Poj.                            —
Masa własna        26,84                              25,64                               26,36                         27,26                              25,7
Inne                PKP Cargo                         PKP Cargo                        PKP Cargo                    PKP Cargo                      PKP Cargo


   « Dodano: 04 Września 2010, 13:51:02 »
Typ                    WAP                                 WAP                                WAP                           —                                   —
Numer       82 51 665 3 759-7               82 51 665 5 282-8              82 51 665 4 440-3         82 51 665 5 728-0    82 51 665 4 517-8
Seria                   Fals                                 Fals                                 Fals                            —                                   —
Rok prod.              —                                    —                                   —                              —                                   —
Rok rew.           25.10.06                           26.08.08                           13.05.08                    02.04.07                         27.05.09   
Hamulec              O-GP                               O-GP                                O-GP                           —
Masa ham.
Próż.                    29                                  29                                   29                              —
Ład.                     52                                  52                                   52                              —
Masa przest.         50                                   50                                   50                              —
Klocki hamulcowe   Poj.                                Poj.                                  Poj.                            —
Masa własna        26,58                              26,9                                 27,2                          26,08                              25,7
Inne                PKP Cargo                         PKP Cargo                        PKP Cargo                    PKP Cargo                      PKP Cargo
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: loko w 24 Października 2010, 12:29:19
Bry,

Znalazłem dane wagonów,które kiedyś spisałem,ale jeszcze według "starszej" metody spisywania.
Jeśli spotkam gdzieś te pudła to uzupełnię informacje.
I obiecuję,że od teraz będę zapisywał według "nowych" zasad :)

PL-PKPIC 61 51 19-70 251-7 A9mnouz 1251; 43t-47t; P46t; R63,67t; R+Mg 103t.

BWE PL-PKPIC 61 51 21-90 034-9 B11mnouz 1251; 50-55t; P53; R75,80; R+Mg 112t; KE-PR-Mg.

PL-PKPIC 5151 82-70 002-8 B4osuv 1251; 38t-43t;R 0-R60t SAB-DRV2A-450.



Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Sierpnia 2011, 21:51:54
Akcja trwa już czwarty rok, zaś dokładnie rok temu postała instrukcja. Wyniki akcji widać wątku… całe 37 wagonów. W porównaniu do parudziesięciu tysięcy wagonów obecnych w Polsce to jest kropla w morzu. W związku z nikłym zainteresowaniem poważnie zastanawiam się nad zakończeniem tego przedsięwzięcia.

Z poważaniem
youBy
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Ra w 11 Sierpnia 2011, 22:34:01
Trzeba by jeszcze spróbować wysyłać co tydzień wiadomość z przypomnieniem.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 11 Sierpnia 2011, 22:47:06
Kolego @youBy, ja jak jutro będę na kilku stacjach popróbuje pospisywać wszystkie dane. Natomiast mam pytanie apropo tego spisywania na czym polega to: Klocki hamulcowe Poj. Co oznacza to poj. ?
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Sierpnia 2011, 22:51:08
Poj — klocki pojedyncze, czyli takie, jak przedstawione na Eaosie. Pod — klocki podwójne (Falns). Oznaczenia międzynarodowe to odpowiednio Bg (pojedyncze) i Bgu (podwójne).
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 12 Sierpnia 2011, 09:08:00
Ok, dzięki za informacje.
Edit: nie wiem czy dobrze pospisywałem, ale się starałem.


1. RIV MC PKP Res.
   3151 394 7 356-7.
   Masa: 23300kg.
   O-GP SAB DRV2A-600.
   Próżny - 28t.
   Ładowny - 49t.
   Przestawcza -45t.
   |4|REV 1092|260307|.
   Napr. gł. 26.03.15r.
   Ham. Poj.

2. 21 RIV MC.
    51 PL-PKP CARGO.
    155 4 955 - 6 Gbs.
    Masa: 14,700kg.
    O-GP SAB DRV2A - 450
    Próżny -15t.
    Ładowny -26t.
    Przestawcza -22t.
    |4|REV 1080|300307|
    Napr. gł. 26.03.2011r.
    Rev. 30.03.15
    Ham. poj.

3. 31 RIV MC.
    51 PL - PKP C.
    535 1 936 - 0.
    Eaos 2151.
    Masa: 20,200kg.
    O-GP SAB DRV2A - 600
    Próżny -23t.
    Ładowny -52t.
    Przestawcza -44t.
    |4|REV 1050|07.02.08|
    Napr. gł 07.02.2020
    Rew. 07.02.2012
    Ham. Poj.

4. 31 RIV MC
    51 PL-PKP C
    390 54 37 - 7 Rs 2151
    Masa: 22,600kg.
    O-GP SAB DRV2A - 600
    Próżny -26t.
    Ładowny -50t.
     Przestawcza -42t.
    |4|REV - 780|30.01.08|
    Nap. gł. 04.03.2014
    Ham. Poj.

5.  31 RIV MC
     51 PL - PKP C   
     5361337 - 9 Eaos
     12-51
     Masa: 20,800kg.
     O-GP SAB DRV2 - 600
     Próżny -24t.
     Ładowny -52t.
     Przestawcza -44t
     |4|REV|730|060509|
     Nap. gł. 05.05.2017.
     Rew. 05.05.2013.
     Ham. Poj.

6.  31 RIV MC
     51 PL - PKP C
     536 0 233 - 1
     Eaos 2151
     Masa: 20, 230kg.
     O-GP SAB DRV2A - 600
     Próżny -24t
     Ładowny -52t
     Przestawcza -44t.
     |4|REV|1090|23.10.08|
     Napr gł. 10.2016
          rew. 10.2012
     Ham. Poj.

7.  110 Ac PL-PKPIC  Bc9ou 1251
     51 51 59-70 057 - 1
     160 RIC
     Masa: 23,150kg.
     O-R SAB <R> 60t.
     40t 45t
            54 PL
     |4|REV|0p|30.04.11|
     N.n rew 30.01.13
     Pz. 09.05.11
     Nap. rew. 30.04.11
     Ham. Pod.

Za chwilę wrzucę reszte, mam nadzieję że trochę pomoge. :) A do reszty osób z forum mogę powiedzieć że, gdy pójdą na foty na stacje, to niech wezmą ze sobą notatnik i długopis. To nie jest takie trudne spisać kilka liter i cyfr, pisze to dlatego iż każdy by chciał mieć wszystko, ale się wogóle nie przykłada... Litości jeden wagon zajmuje mniej niż 5 minut.

Pozdro, Makrov.
   
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Sierpnia 2011, 20:24:20
Powiem więcej, mając aparat nie trzeba nawet tego pisać w warunkach polowych. Dziękuję za zainteresowanie i oczywiście liczę na więcej :) Jest to o tyle ważne, że chciałbym w ten weekend wykonać wstępne charakterystyki pojazdów, zaś do końca sierpnia uporać się już z ostatecznymi wersjami.

@Makrov: nie musisz pisać wszystkiego w postaci tylu linijek, wystarczy mi zapis (na przykładzie pierwszego wagonu):

Dane odnośnie rewizji, naprawy głównej czy nastawiacza skoku tłoka są mi niepotrzebne (swego czasu myślałem, że mogą się przydać, jednak zmieniłem zdanie).
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 12 Sierpnia 2011, 20:59:09
Ok, dobra :) kolego @YouBy na moją pomoc możesz liczyć :) jak tylko będę miał czas to jadę na Płaszów i spisuję :) w końcu trzeba się postarać by pomóc w rozwoju symulatora, a nie tylko czekać na gotowe :)
Według zaleceń wypisuję reszte. :) Szkoda że udało mi się dzisiaj spisać tylko 13, ale po weekendzie :) będzie więcej.
8. WLAB10o 52 51 70-90 072-2 m=16200 KE-GPR 49/51@30. G=52t. P=53t. Pod.
9. Bmnopux 26-08 038-9 m=16000 KE-P-A 41/50@132. Próż=45ot. Ład=69ot. Nie wiem jak z hamulcami wiem że tarczowe.
10. 120A B11p 50 51 21-18-308-9 m=16100 O-R 38/44@80 R=56t. Poj.
11. 111 Arrow B9nopuvz 50 51 84-78 014-4 m=18500 O-R 41/45@72 R=63t. Pod.
12. 112 Am A9nou 51 51 19-70636-9 m=15000 O-R 38/42@52 R=60t. Pod.
13. 112 Ag A9ou 51 51 19-70 611 -4 m=17300 O-R 38/42@54 R=60t. Pod.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Sierpnia 2011, 21:28:32
Możesz mi powiedzieć skąd bierzesz wartość wpisaną jako m w tych wagonach?

Z wagonów pasażerskich interesuje mnie to, co oznaczyłem na czerwono w załączniku (numer, z tabelki wartość lewa (masa własna) i dolna (ilość miejsc), oznaczenie hamulca) i to, co jest na pierwszym zdjęciu z poniższego zestawienia (jest to rozwinięcie oznaczenia hamulca): http://transportszynowy.pl/hamulce/ozn1d.jpg (84 kB). No i oczywiście typ wagonu, który jest wypisany po prawej stronie czoła.
Dodam, że bardziej zależy mi na wagonach towarowych, gdyż są bardziej różnorodne.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: szogun w 12 Sierpnia 2011, 21:31:44
Spisujesz również owe wartości ze zdjęć na tekstury?
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 12 Sierpnia 2011, 21:47:51
m=17300
O to "m" Ci chodzi? Jeżeli tak, to jest masa wagonu. :)
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Sierpnia 2011, 21:51:41
Problemem jest to, że wagony pasażerskie ważą około 40–50 ton, zaś wartości podane przez Ciebie z ukośnikiem i małpą to właśnie tabelka z masą wagonu próżnego, załadowanego i ilością miejsc.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 12 Sierpnia 2011, 21:56:30
Aha, OK, mój błąd. No to biorę się za wagony towarowe :) Bo bardziej potrzebne. :)
Edit: 15.08.2011 Kolejna porcja "wagonów".

1. Eaos 536 1 936-1 m=20800 O-GP 24/53@44 Poj.
2. Rs 3151 390 1 208-4 m=23300 O-GP 26/49@44 Poj.
3. Eaos 531 8 060-9 m=19700 O-GP 20/55@58 Poj.
4. Eaos 535 5 961-2 m=19200 O-GP 26/52@44 Poj.
5. Simms 464 4 621-8 m=27600 O-GP 25/54@40 Poj.
6. Simms 464 4 263-9 m=23600 O-GP 25/52@40 Poj.
7. Sikkps 463 6048-4 m=31600 O-GP 26/49@45 Poj.
8. Eamos 594 0 028-2 m=18700 O-GP 24/57@58 Poj.
9. Eamos 594 2 265-8 m=17920 O-GP 23/54@56 Poj.
10. Eaos 591 3 324-4 m=21100 O-GP 25/54@48 Poj.
11. Eaos 341 4 212-3 m=18840 O-GP 24/52@49 Poj.
12. Eaos 531 3 041-8 m=19300 O-GP 26/54@44 Poj.
13. Eamos 5941 915-9 m=19600 O-GP 20/57@58 Poj.
14. Eamos 594 3 600-5 m=19100 O-GP 24/50@58 Poj.
15. Eaos 442 2 321 0 m=22300 O-GP 21/44@48 Poj.
16. Eamos 594 1 750-0 m=19640 O-GP 24/57@58 Poj.
17. Simms 464 3 272-2 m=23700 O-GP 24/51@42 Poj.
18. Simms 464 0 123 0 m=22340 O-GP 26/51@44 Poj.
19. Simms 463 2 222-3 m=21400 O-GP 20/42@46 Poj.
20. Simms 663 4 663-4 m=24500 O-GP 25/52@40 Poj.
21. Simms 411 7 267-5 m=22900 O-GP 22/56@48 Poj.
22. Eamos 594 1031-5 m=20800 O-GP 24/57@58 Poj.
23. Eaos 51 233 40-12 1 m=20450 O-GP 24/49@50 Poj.
24. Eaos 443 203-312 3 m=18950 O-GP 25/50@48 Poj.
25. Simms 223 2 312 2 m=23400 O-GP 24/53@45 Poj.
26. Sikkps 463 6 010-9 m=32,200 O-GP 26/49@45 Pod.
27. Eaos 531 23 221-6 m=24100 O-GP 23/45@44 Poj.
28. Eaos 342 1 234 1 m=17250 O-GP 26/53@51 Poj.
29. Eaos 643 21-12 4 m=19900 O-GP 25/51@44 Poj.
30. Eaos 356 33 12-5 m=23100 O-GP 25/49@46 Poj.

Edit: 16.08.2011 Dodaje 20 kolejnych wagonów

31. Eaos 331 23 321-5 m=21450 O-GP 21/52@50 Poj.
32. Eaos 32 234 41-6 m=19760 O-GP 26/55@53 Poj.
33. Eaos 51 12 15-2 m=21300 O-GP 21/54@44 Poj.
34. Eaos 231 42 55-1 m=22930 O-GP 25/50@48 Poj.
35. Eamos 594 1 734-3 m=19730 O-GP 22/58@57 Poj.
36. Eamos 594 3 324-2 m=18480 O-GP 25/57@58 Poj
37. Eamos 594 4 004-9 m=19820 O-GP 24/57@58 Poj.
38. Eamos 594 4 010-6 m=18960 O-GP 24/58@59 Poj.
39. Simms 634 1 632-8 m=25200 O-GP 23/51@46 Poj.
40. Simms 643 0 253-1 m=23570 O-GP 26/54@47 Poj.
41. Eaos 332 34 176-2 m=22340 O-GP 27/55@47 Poj.
42. Eaos 251 65 365-5 m=19380 O-GP 20/51@44 Poj.
43. Eaos 233 23 534-9 m=20040 O-GP 20/51@44 Poj.
44. Eaos 643 33 364-0 m=24400 O-GP 24/52@55 Poj.
45. Eaos 644 65 343-7 m=18950 O-GP 28/54@46 Poj.
46. Eaos 131 37 312-1 m=21330 O-GP 23/56@45 Poj.
47. Gbs 21 51 155 7 562-7 m=13600 O-GP 17/29@28 Poj.
48. Gbs 21 51 156 4 633-3 m=14350 O-GP 16/28@22 Poj.
49. Res 3151 395 3 331-4 m=24,600 O-GP 21/43@47 Poj.
50. Res  3151 352 2 358-5 m=23,870 O-GP 23/49@52 Poj.

Edit: 16.08.2011 godz 15:54 Kolejne "30" Wagonów.
 
51. Eaos 753 3 752-0 m=19120 O-GP 23/53@49 Poj.
52. Eaos 312 321 20 643-5 m=24110 O-GP 21/47@46 Poj.
53. Eaos 567 3 123-15 m=21000 O-GP 20/54@55 Poj.
54. Eaos 535 0 423-2 m=19750 O-GP 26/53@46 Poj.
55. Eamos 1221 985-19 m=19910 O-GP 20/58@57 Poj.
56. Eamos 424 7 654-5 m=20230 O-GP 24/57@55 Poj.
57. Eaos 453 2 397 0 m=21450 O-GP 21/47@46 Poj.
58. Eamos 456 1 767-0 m=19630 O-GP 24/58@57 Poj.
59. Simms 745 9 862-13 m=19400 O-GP 20/49@47 Poj.
60. Simms 475 4 632-4 m=24510 O-GP 25/56@41 Poj.
61. Simms 885 7 212-5 m=23530 O-GP 22/58@46 Poj.
62. Eamos 734 654-5 m=21970 O-GP 24/59@55 Poj.
63. Eaos 412 1235 43-12 1 m=21450 O-GP 24/59@52 Poj.
64. Eaos 976 333-312 3 m=19950 O-GP 25/50@46 Poj.
65. Simms 879 3 312 2 m=23550 O-GP 21/53@48 Poj.
66. Sikkps 890 4 010-9 m=33120 O-GP 28/49@46 Pod.
67. Eaos 456 53 221-6 m=19100 O-GP 25/45@43 Poj.
68. Simms 723 4 623-02 m=22400 O-GP 24/53@44 Poj.
69. Simms 674 0 456 0 m=21130 O-GP 26/54@43 Poj.
70. Eaos 313 4 234 1 m=17950 O-GP 22/57@52 Poj.
71. Eaos 132 76-15 4 m=20900 O-GP 22/53@46 Poj.
72. Eaos 543 83 32-2 m=19840 O-GP 25/49@43 Poj.
73. Eaos 232 8 623-8 m=23110 O-GP 25/52@47 Poj.
74. Eaos 434 0 262-19 m=24200 O-GP 25/51@42 Poj.
75. Eaos 431 6568-4 m=18670 O-GP 26/48@47 Poj.
76. Eaos 654 3 238-2 m=19640 O-GP 24/58@59 Poj.
77. Eaos 853 2 352-8 m=18550 O-GP 23/55@54 Poj.
78. Eaos 234 3 454-4 m=21190 O-GP 25/56@49 Poj.
79. Eaos 357 4 765-13 m=19040 O-GP 24/51@47 Poj.
80. Eaos 776 3 871-8 m=19230 O-GP 26/50@45 Poj.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 16 Sierpnia 2011, 16:13:06
Z ciekawości do kogo należały te wagony? Bo jak tak patrzę po numerach to raz mają 8 cyfr, raz 9, a raz 12… Standardowo powinny być 12 cyfrowe, chyba, że to są jakieś prywatne wagony. W każdym razie cyfra samokontroli jest jedna a nie tak jak czasem podajesz:
Cytuj
Eaos 412 1235 43-12 1 m=21450 O-GP 24/59@52 Poj.
Eaos 434 0 262-19 m=24200 O-GP 25/51@42 Poj
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 16 Sierpnia 2011, 18:43:04
Wagony prywatnych przewoźników. Co stało spisywałem :)
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 16 Sierpnia 2011, 21:22:59
1.
Zacs786 6 636-8m=19100O-GP24/48@50Poj.
2.
Facc689 2 366-4m=22000O-GP18/32@35Poj.
3.
Facc689 1 068-3m=21600O-GP18/33@40Poj.
4.
Fac   689 1 316-6m=21200O-GP18/32@35Poj.
5.
Facc689 1 057-6m=22200O-GP18/33@40Poj.
6.
Fa670 1 021-2m=26600O-GP32/49@48Poj.
7.
Fal655 2 591-6m=27300O-GP21/34@40Poj.
8.
Habills275 6 050-8m=31900O-GP28/49@45Poj.
10.
Taos069 5 368-8m=21200O-GP24/48@40Poj.
11.
Habis275 5 362-4m=28790KE-GP31/53@52Poj.
12.
Fals-Z665 0 280-4m=22730O-GP24/48@48Poj.
13.
Gbs155 4 777-4m=14500O-GP15/26@22Poj.
14.
Eaos535 9 600-4m=19950O-GP23/52@44Poj.
16.
Zaces787 0 022-5m=21500O-GP26/52@45Poj.
17.
Tams080 7 043-3m=23000DK-GP26/48@43Poj.
19.
Tams080 7 084-7m=23150DK-GP26/48@43Poj.
20.
Es555 6 139-1m=11420KE-GP12/24@24Poj.
21.
Es555 6 112-8m=11300KE-GP10/24@24Poj.
22.
Es555 6 102-9m=11350KE-GP12/24@24Poj.
23.
Uacs930 8 432-4m=23700O-GP29/52@48Poj.
24.
Uacs930 9 106-3m=23800O-GP29/52@38Poj.
25.
Uacs930 5 084-6m=23400O-GP27/52@44Poj.
26.
Uacs930 8 315-1m=23700O-GP29/52@48Poj.
27.
Uacs930 8 702-0m=23200O-GP28/52@48Poj.
28.
Uacs930 9 253-3m=23400O-GP29/52@48Poj.
29.
Uacs930 7 885-4m=23600O-GP29/52@48Poj.
30.
Uacs930 8 337-5m=23800O-GP29/52@48Poj.
31.
Uacs930 8 908-3m=23800O-GP29/52@48Poj.
32.
Uacs930 8 598-2m=23800O-GP29/52@48Poj.
33.
Uacs930 9 055-2m=23600O-GP29/52@48Poj.
34.
Uacs930 9 155-0m=23950O-GP29/52@48Poj.
35.
Eaos535 5 994-5m=20200O-GP23/52@44Poj.
36.
Eaos537 0 571-2m=21300O-GP22/54@45Poj.
37.
Eaos533 9 622-1m=19900O-GP20/55@58Poj.
38.
Eaos535 4 967-2m=20900O-GP24/52@44Poj.
39.
Eaos537 2 006-7m=20400O-GP24/52@44Poj.
40.
Eaos533 4 132-6m=20200O-GP20/55@58Poj.
41.
Eaos536 4 483-6m=21300O-GP24/52@44Poj.
42.
Eaos534 7 723-9m=19370O-GP23/52@44Poj.
43.
Eaos537 1 022-5m=21310O-GP24/52@44Poj.
44.
Eaos534 7 758-5m=19900O-GP23/52@44Poj.
45.
Eaos537 1 891-3m=21100O-GP24/52@44Poj.
46.
Eaos549 6 872-3m=20600O-GP24/52@44Poj.
47.
Eaos534 0 598-2m=19200O-GP23/52@44Poj.
48.
Eaos-w535 6 389-5m=20500O-GP24/52@44Poj.
49.
Eaos-w537 4 190-5m=20180O-GP24/52@44Poj.
50.
Eaos532 9 228-9m=20160O-GP24/48@40Poj.
51.
Eaos534 6 123-3m=21300O-GP24/52@44Poj.
52.
Eaos536 1 871-7m=18640O-GP23/52@44Poj.
53.
Eaos-w535 6 061-0m=20400O-GP24/52@44Poj.
54.
Eaos535 5 562-0m=21670O-GP22/54@45Poj.
55.
Eaos549 5 854-2m=21000O-GP22/54@45Poj.
56.
Eaos537 3 110-6m=21100O-GP22/54@45Poj.
57.
Eaos533 9 492-9m=19640O-GP24/48@40Poj.
58.
Eaos537 1 848-3m=21400O-GP24/52@44Poj.
59.
Eaos536 7 314-2m=19900O-GP23/52@44Poj.
60.
Eaos537 0 325-3m=21320O-GP22/54@45Poj.
61.
Eaos535 5 717-0m=20700O-GP22/54@45Poj.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 16 Sierpnia 2011, 21:35:48
Czy do wagonów 9 i 15 masz więcej danych (Max ileśtam)?
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 16 Sierpnia 2011, 22:39:51
Proszę.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 16 Sierpnia 2011, 23:06:09
Na tych zdjęciach nie ma danych dot. hamulców.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 16 Sierpnia 2011, 23:09:11
18/33,5@40
Panie, tu się coś nie zgadza…
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 17 Sierpnia 2011, 08:33:45
Na tych zdjęciach nie ma danych dot. hamulców.
No to trudno. Jak czegoś fizycznie nie ma na wagonie napisane, to Ci nie stworzę.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 17 Sierpnia 2011, 08:59:43
No to trudno. Jak czegoś fizycznie nie ma na wagonie napisane, to Ci nie stworzę.
Są, są tylko trzeba lepiej poszukać.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 17 Sierpnia 2011, 10:46:31
Są, są tylko trzeba lepiej poszukać.
Moja szklana kula mówi że nie ma, chyba że pod wagonem, ale pod wagon nie wchodziłem. Zresztą spisywałem dane z archiwalnych fotek na tex. Co do samego wagonu Fanps, to był dopiero na testach.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 17 Sierpnia 2011, 12:20:53
Skoro nie ma wymaganych przez yB danych to po co go wrzucać? Jak ktoś będzie potrzebował podstawowych danych od tego wagonu to w necie ma tego dostatek:
http://www.gbrx.com/files/files/ER/Freight_Cars/4-axle%20self-unloading%20FANPS%20wagon.pdf
http://www.flickr.com/photos/remcowagonnetje/5029007548/sizes/l/in/photostream/

EDIT
Moja szklana kula mówi że nie ma, chyba że pod wagonem, ale pod wagon nie wchodziłem.
Twoja szklana kula wyjechała na wakacje i nie obchodzą ją wagony. Po prostu trzeba się trochę rozejrzeć. Wagon ma hamowanego max 58 t.
http://www.photos-ferroviaires.fr/galleries/fret_eu/F/fanps/fanps_00000000_berlin_26092010/fanps_00000000_berlin_26092010_11.jpg
Dla zainteresowanych trochę szczegółowych fotek i info o wagonie: http://www.photos-ferroviaires.fr/index.php?/category/375
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 17 Sierpnia 2011, 13:40:07
Skoro nie ma wymaganych przez yB danych to po co go wrzucać? Jak ktoś będzie potrzebował podstawowych danych od tego wagonu to w necie ma tego dostatek
Na gg pisałem z Patrykiem i stwierdził:
Cytuj
podaj to co na wagonie i nic nie zmyślaj 20:45:55
to raz a dwa
Twoja szklana kula wyjechała na wakacje i nie obchodzą ją wagony. Po prostu trzeba się trochę rozejrzeć. Wagon ma hamowanego max 58 t.
Gdzie miałem się rozejrzeć, bo przecież nie na wagonie (bo tam nie było tych 58t wtedy napisane - jako dowód zdjęcie)? W internecie się nie rozglądam, bo po co robić "protezy", lepiej pisać to co mam bez machlojek.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 17 Sierpnia 2011, 13:43:11
Tylko że takie dane to żadne dane…
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 17 Sierpnia 2011, 13:50:56
Zatem wywalę to i cześć. Zrobione. Jak ogarnę dzisiejsze spisy to wrzucę w tabelkę wyżej.
Aktualizacja tabeli spisu wagonów. 17.08.2011 17:36:11
Aktualizacja nr 2 tabeli spisu wagonów. 19.08.2011 22:54:26
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 17 Sierpnia 2011, 14:35:26
Dobra, proponuje się nie kłócić :) W końcu kłótnie nie pomogą w rozwoju :) Taka prośba wpisujmy wszystkie dane. :)

REWIZOR
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 17 Sierpnia 2011, 22:35:25
Na gg pisałem z Patrykiem i stwierdził:
Cytuj
podaj to co na wagonie i nic nie zmyślaj 20:45:55
to raz a dwa
No ale proszę pana, to się odnosiło wagonów z zaworem samoważącym, które mają napisane na pudle „MAX xx t.”. Wyciągasz z kontekstu. Chciałeś obliczać masy przestawcze z danych dotyczących ładowności dopuszczalnych na danych kategoriach linii, więc o czym my tutaj…
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 23 Sierpnia 2011, 18:02:44
Dalej lecimy z tym koksem...

62.
Eaos533 1 144-4m=20200O-GP24/52@44Poj.
63.
Eaos533 6 194-9m=20900O-GP24/52@44Poj.
64.
Eaos534 8 268-0m=22400O-GP24/52@44Poj.
65.
Eas596 8 992-1m=22470DK-GP26/52@43Poj.
66.
Eas594 9 514-7m=22680DK-GP26/52@43Poj.
67.
Eaos533 2 240-6m=21000O-GP24/52@44Poj.
68.
Eaos534 1 989-5m=21880O-GP26/52@44Poj.
69.
Eaos533 1 224-4m=20520O-GP24/52@44Poj.
70.
Eaos537 3 971-7m=21100O-GP24/52@44Poj.
71.
Eaos533 1 302-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
72.
Eaos533 1 492-2m=20880O-GP24/48@40Poj.
73.
Eaos533 0 252-7m=21200O-GP26/53@44Poj.
74.
Eaos533 1 235-0m=20880O-GP24/52@44Poj.
75.
Eaos533 1 163-9m=21500O-GP24/44@41Poj.
76.
Eaos533 2 204-2m=20300O-GP24/52@44Poj.
77.
Eaos533 6 035-4m=21800KE-GP23/48@44Poj.
78.
Eaos533 1 502-1m=19900O-GP 24/48@40 Poj.
79.
Eaos533 1 134-5m=21520O-GP24/52@44Poj.
80.
Eaos533 1 541-9m=20300O-GP24/48@40Poj.
81.
Eaos534 8 015-2m=20000O-GP25/55@44Poj.
82.
Eas594 9 008-0m=23130DK-GP26/52@43Poj.
83.
Eaos533 1 816-2m=20700O-GP24/48@40Poj.
84.
Eaos530 0 124-7m=22150KE-GP26/52@43Poj.
85.
Eaos530 0 148-6m=22250KE-GP26/52@43Poj.
86.
Eaos533 0 287-3m=21800KE-GP26/53@44Poj.
87.
Eaos533 1 397-3m=23360KE-GP-Amax. 58tPoj.
88.
Eaos533 1 306-9m=21000O-GP24/52@44Poj.
89.
Eaos533 0 225-3m=21400KE-GP26/53@44Poj.
90.
Eaos533 1 133-7m=21080O-GP24/52@44Poj.
91.
Eaos533 1 128-7m=21260O-GP24/52@44Poj.
92.
Eaos533 1 136-0m=20860O-GP24/52@44Poj.
93.
Eaos533 1 542-7m=20400O-GP24/48@40Poj.
94.
Eaos533 1 100-6m=20820O-GP24/52@44Poj.
95.
Eaos537 4 792-8m=20480O-GP24/52@44Poj.
96.
Eaos533 1 936-8m=22060O-GP24/48@40Poj.
97.
Eaos533 1 758-6m=22080O-GP24/48@42Poj.
98.
Eaos533 1 866-7m=21500O-GP24/48@42Poj.
99.
Eaos533 1 655-9m=21200O-GP24/52@44Poj.
100.
Fa673 8 085-6m=26000O-GP29/52@44Poj.
101.
Fas673 8 136-9m=26200O-GP29/52@44Poj.
102.
Fas673 8 094-0m=26400O-GP29/52@44Poj.
103.
Fals655 7 379-0m=24900DK-GP26/42@43Poj.
104.
Fal13931   m=23300O-GP34/58@60Poj.
105.
Fal655 1 840-6m=24800O-GP34/58@60Poj.
106.
Fal656 0 103m=26600O-GP29/52@60Poj.
107.
Fals665 2 563-2m=24350O-GP25/55@58Poj.
108.
Fal665 6 307-0m=23900O-GP25/55@58Poj.
109.
Laaers436 3 761-2m=38400SW-GPmax. 44tPoj.
110.
Falls668 8 024-0m=25510DK-GP30/52@44Poj.
111.
Fal656 3 260-3m=26300O-GP29/52@60Poj.
112.
Fal656 3 273-6m=26300O-GP29/52@50Poj.
113.
Laekks43 83 425 3 845-3m=24400WU-GP16/24@26Poj.
114.
Laaes23 83 436 4 896-6m=26000WU-GPmax. 2x21tPoj.
115.
Laekks43 83 425 3 446-0m=23500WU-GP18/26@30Poj.
116.
Laekks43 83 425 4 417-0m=23500WU-GP17/25@28Poj.
117.
Laekks43 83 425 3 943-6m=26000WU-GP19/26@30Poj.
118.
Eaos532 9 450-9m=19700O-GP20/55@58Poj.
119.
Eaos537 1 909-3m=21700O-GP24/52@44Poj.
120.
Eaos535 3 118-3m=20100O-GP24/52@44Poj.
121.
Eaos535 3 569-7m=19500O-GP23/52@44Poj.
122.
Eaos-w537 4 386-9m=20050O-GP24/52@44Poj.
123.
Eaos535 9 582-4m=19900O-GP23/52@44Poj.
124.
Eaos-w540 0 361-0m=20400O-GP24/52@44Poj.
125.
Eaos536 8 994-0m=21000O-GP24/52@44Poj.
126.
Eaos549 9 014-9m=21300O-GP24/52@44Poj.
127.
Eaos536 3 356-7m=19500O-GP23/52@44Poj.
128.
Eaos536 9 693-7m=20900O-GP22/54@45Poj.
129.
Eaos536 0 151-5m=20400O-GP24/52@44Poj.
130.
Eaos549 7 548-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
131.
Eaos536 7 335-7m=20000O-GP23/52@44Poj.
132.
Eaos534 6 167-0m=20800O-GP24/52@44Poj.
133.
Eaos549 9 172-5m=20600O-GP24/52@44Poj.
134.
Eanos537 6 592-2m=22840O-GP-Amax. 59tPoj.
135.
Eaos534 0 347-4m=19500O-GP23/52@44Poj.
136.
Uacs930 7 162-8m=24000O-GP26/55@58Poj.
137.
Ucs910 9 116-1m=11200O-GP12/24@26Poj.

Aktualizacja 24.08.2011
O wagon nr 104 nie czepiać się mnie, tylko DB Schenkera jakby co.

Dwa wagony jeszcze, bo nie zmieściło się w poście niżej.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 24 Sierpnia 2011, 19:12:37
87 i 134 nie są na klockach podwójnych? Z reguły pojedyncze stosuje się do masy hamującej 55 ton.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 24 Sierpnia 2011, 19:27:29
Niestety w tej oto części nie różniły się od zwykłych Eaos'ów. Czemu, nie wiem. Piszę to co widać.

138.
Ucs912 2 367-8m=11800O-GP14/26@24Poj.
139.
Ucs910 9 138-5m=11100O-GP12/24@26Poj.
140.
Ucs910 4 399-8m=11520O-GP12/24@26Poj.
141.
Ucs912 3 772-8m=11850O-GP12/24@26Poj.
142.
Ucs910 90 69-2m=11400O-GP12/24@26Poj.
143.
Ucs910 9 118-7m=11500O-GP12/24@26Poj.
144.
Ucs910 9 123-7m=11150O-GP12/24@26Poj.
145.
Ucs912 3 401-4m=11450O-GP14/26@24Poj.
146.
Ucs910 4 401-2m=11200O-GP12/24@26Poj.
147.
Ucs910 9 127-8m=11000O-GP12/24@26Poj.
148.
Ucs912 2 354-6m=11900O-GP12/24@26Poj.
149.
Ucs910 9 121-1m=11300O-GP12/24@26Poj.
150.
Ucs910 9 120-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
151.
Ucs912 2 430-4m=11600O-GP12/24@26Poj.
152.
Ucs910 9 114-6m=10750O-GP12/24@26Poj.
153.
Ucs910 9 122-9m=11000O-GP10/24@26Poj.
154.
Ucs912 1 835-5m=11700O-GP14/26@24Poj.
155.
Ucs910 9 131-0m=11000O-GP12/24@26Poj.
156.
Ucs910 9 129-4m=11250O-GP12/24@26Poj.
157.
Ucs910 9 068-4m=11400O-GP12/24@26Poj.
158.
Ucs910 9 145-0m=11300O-GP12/24@26Poj.
159.
Ucs910 9 135-1m=11500O-GP12/24@26Poj.
160.
Ucs910 9 136-9m=11100O-GP12/24@26Poj.
161.
Ucs912 3 729-8m=11450O-GP14/26@24Poj.
162.
Ucs912 3 095-4m=11300O-GP14/26@24Poj.
163.
Ucs912 2 289-4m=11450O-GP14/26@24Poj.
164.
Ucs912 3 579-7m=11450O-GP12/24@26Poj.
165.
Ucs912 1 147-5m=11500O-GP14/26@24Poj.
166.
Uacs930 8 618-8m=23600O-GP26/55@58Poj.
167.
Ucs910 4 402-0m=11000O-GP12/24@26Poj.
168.
Ucs910 9 126-0m=11300O-GP12/24@26Poj.
169.
Ucs910 9 134-4m=11100O-GP12/24@26Poj.
170.
Ucs910 4 403-8m=11250O-GP12/24@26Poj.
171.
Ucs910 9 130-2m=11000O-GP12/24@26Poj.
172.
Ucs910 9 132-8m=11400O-GP12/24@26Poj.
173.
Ucs910 9 119-5m=11500O-GP12/24@26Poj.
174.
Ucs910 9 067-6m=11000O-GP12/24@26Poj.
175.
Ucs910 9 141-9m=11300O-GP12/24@26Poj.
176.
Ucs910 9 143-5m=11000O-GP12/24@26Poj.
177.
Ucs910 9 137-7m=11300O-GP12/24@26Poj.
178.
Ucs910 9 128-6m=11150O-GP12/24@26Poj.
179.
Ucs912 3 640-2m=11400O-GP12/24@26Poj.
180.
Ucs910 9 115-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
181.
Ucs912 0 986-7m=11500O-GP14/26@24Poj.
182.
Ucs912 1 802-5m=11900O-GP12/24@26Poj.
183.
Ucs910 9 144-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
184.
Ucs910 4 400-4m=11200O-GP12/24@26Poj.
185.
Ucs910 9 133-6m=11300O-GP12/24@26Poj.
186.
Ucs910 9 142-7m=11600O-GP12/24@26Poj.
187.
Ucs912 2 147-9m=11400O-GP12/24@26Poj.
188.
Eaos536 5 101-5m=19500O-GP23/52@44Poj.
189.
Eanos537 6 748-0m=22600O-GP-amax. 59tPodw.
190.
Zacs786 6 982-6m=20000O-GP24/48@50Poj.
191.
Zacs786 6 968-5m=19150O-GP24/48@50Poj.
192.
Zaes786 7 289-5m=19100O-GP24/48@50Poj.
193.
Zacs787 5 144-2m=20400O-GP26/52@45Poj.
194.
Zacs787 5 287-9m=20550O-GP46/52@45Poj.
195.
Zacs786 6 635-0m=19750O-GP24/52@47Poj.
196.
Zaces787 0 030-8m=21150O-GP26/52@45Poj.
197.
Zacs786 6 688-9m=19700O-GP 21/48@40Poj.
198.
Zaces787 4 151-8m=22000O-GP26/54@45Poj.
199.
Zacs786 7 055-0m=20100O-GP24/48@50Poj.
200.
Zacs787 4 431-4m=20000O-GP26/52@45Poj.
201.
Zaces787 5 283-8m=20500O-GP26/52@45Poj.
202.
Eaos537 3 867-9m=20300KE-GP24/48@42Poj.
203.
Eaos530 1 306-5m=19000O-GP23/52@44Poj.
204.
Eaos537 3 715-0m=19900O-GP24/48@40Poj.
205.
Eaos537 3 664-0m=21300O-GP25/55@44Podw.
206.
Eaos530 1 238-0m=20600O-GP25/53@45Poj.
207.
Eaos533 1 963-2m=21460O-GP24/48@42Poj.
208.
Eaos534 1 644-6m=20700O-GP26/46@44Poj.
209.
Eaos5446m=20400O-GP24/48@40Poj.
210.
Eas597 2 073-9m=20150O-GP20/55@58Poj.
211.
Eaos535 6 443-0m=21400KE-GP26/58@48Poj.
212.
Eaos533 1 090-9m=21000KE-GP-amax. 58tPoj.
213.
Eaos534 1 279-1m=19800KE-GPP 23/53 T 25/56 @45Poj.
214.
Eaos534 1 208-0m=20500KE-GP26/55@45Poj.
215.
Eaos530 1 239-8m=19800O-GP25/53@45Poj.
216.
Eaos540 0 515-1m=20600O-GP25/49@46Poj.
217.
Eaos537 3 735-6m=20200O-GP24/52@44Poj.
218.
Eaos533 1 703-2m=20300O-GP24/48@42Poj.
219.
Eas597 7 966-0m=20000O-GP20/55@58Poj.
220.
Eaos597 7 957-6m=20000O-GP20/55@58Poj.
221.
Eas597 9 036-7m=20000KE-GP25/53@45Poj.
222.
Eaos-w356m=19700O-GP23/52@44Poj.
223.
Eas597 2 084-6m=20400O-GP20/55@58Poj.
224.
Eaos534 1 944-0m=21350O-GP24/48@40Poj.
225.
Eaos530 1 111-7m=19850O-GP20/55@58Poj.
226.
Eaos533 9 104-0m=20220O-GP24/48@40Poj.
227.
Eaos537 1 411-0m=20800O-GP24/52@44Poj.
228.
Eaos549 6 585-9m=19680O-GP23/52@44Poj.
229.
Eaos536 4 427-5m=21100O-GP24/52@44Poj.
230.
Eaos535 4 760-9m=20700O-GP24/52@44Poj.
231.
Eaos534 5 539-1m=21600O-GP24/52@44Poj.
232.
Eaos535 9 614-3m=19320O-GP23/52@44Poj.
233.
Eaos537 2 332-5m=20710O-GP24/52@44Poj.
234.
Eaos536 3 126-4m=19300O-GP23/52@44Poj.
235.
Eaos534 5 407-1m=21200O-GP24/52@44Poj.
236.
Eaos549 7 916-5m=19490O-GP23/52@44Poj.
237.
Eaos531 6 229-2m=19100O-GP24/48@40Poj.
238.
Eaos537 2 337-6m=21100O-GP24/52@44Poj.
239.
Eaos534 0 841-6m=20300O-GP23/52@44Poj.
240.
Eaos534 6 075-5m=21750O-GP24/52@44Poj.
241.
Eaos537 2 087-7m=21020O-GP24/52@44Poj.
242.
Eaos536 7 663-2m=19200O-GP23/52@44Poj.
243.
Eaos537 2 911-8m=21000O-GP22/54@45Poj.
244.
Eaos536 2 382-2m=19140O-GP23/52@44Poj.
245.
Eaos535 1 170-6m=19640O-GP23/52@44Poj.
246.
Eaos536 9 346-2m=21110O-GP20/55@58Poj.
247.
Eaos535 1 961-8m=20020O-GP23/52@44Poj.
248.
Eaos535 3 322-1m=19600O-GP23/52@44Poj.
249.
Eaos534 7 983-9m=19700O-GP23/52@44Poj.
250.
Eaos537 1 671-9m=20700O-GP24/52@44Poj.
251.
Eaos537 0 689-2m=20840O-GP22/54@45Poj.
252.
Eaos535 7 223-7m=20800O-GP22/54@45Poj.
253.
Eaos534 8 268-0m=22400O-GP24/52@44Poj.
254.
Eas596 8 992-1m=22470DK-GP26/52@43Poj.
255.
Eas594 9 514-7m=22680DK-GP26/52@43Poj.
256.
Eaos533 2 240-6m=21000O-GP24/52@44Poj.
257.
Eaos534 1 989-5m=21380KE-GP26/52@44Poj.
258.
Eaos533 1 224-4m=20520O-GP24/52@44Poj.
259.
Eaos537 3 971-7m=21100O-GP24/52@44Poj.
260.
Eaos533 1 302-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
261.
Eaos533 0 252-7m=21200KE-GP26/53@44Poj.
262.
Eaos5331235-0m=20880O-GP24/52@44Poj.
263.
Eaos533 1 163-9m=21500O-GP24/44@41Poj.
264.
Eaos533 2 204-2m=20300O-GP24/52@44Poj.
265.
Eaos533 6 035-4m=21800KE-GP23/48@48Poj.
266.
Eaos533 2 050-1m=21000O-GP24/52@44Poj.
267.
Eaos533 1 502-1m=19900O-GP24/48@40Poj.
268.
Eaos533 1 134-5m=21520O-GP24/52@44Poj.
269.
Eaos533 1 541-9m=20300O-GP24/48@40Poj.
270.
Eaos534 8 015-2m=20000O-GP25/55@44Poj.
271.
Eas594 9 008-0m=23130DK-GP26/52@43Poj.
272.
Eaos530 0 124-7m=22150KE-GP26/52@44Poj.
273.
Eaos5300148-6m=22250KE-GP26/52@44Poj.
274.
Eaos533 0 287-3m=21800KE-GP26/58@44Poj.
275.
Eaos533 1 306-9m=21000O-GP24/52@44Poj.
276.
Eaos533 0 225-3m=21400KE-GP26/53@44Poj.
277.
Eaos533 1 133-7m=21080O-GP24/52@44Poj.
278.
Eaos533 1 128-7m=21260O-GP24/52@44Poj.
279.
Eaos533 1 136-0m=20860O-GP24/52@44Poj.
280.
Eaos533 1 542-7m=20400O-GP24/48@40Poj.
281.
Eaos533 1 100-6m=20820O-GP24/52@44Poj.
282.
Eaos537 4 792-8m=20480O-GP24/52@44Poj.
283.
Eaos533 1 936-8m=22060O-GP24/48@40Poj.
284.
Eaos533 1 758-6m=22080O-GP24/48@42Poj.
285.
Eaos533 1 866-7m=21500O-GP24/48@42Poj.
286.
Eaos533 1 655-9m=21200O-GP24/52@44Poj.
287.
Eaos533 1 144-4m=20200O-GP24/52@44Poj.
288.
Eaos533 1 194-9m=20900O-GP24/52@44Poj.

Tak oto zamykamy poprzedni tydzień.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 30 Sierpnia 2011, 22:48:44
Na mocy limitu znaków (20000) zaczynam nowy post pod poprzednim postem.
289.
Eaos534 3 630-8m=19300O-GP24/48@40Poj.
290.
Eaos536 5 122-1m=20000O-GP23/52@44Poj.
291.
Eaos-w530 6 388-8m=19840O-GP24/48@40Poj.
292.
Eaos536 5 872-1m=20100O-GP23/52@44Poj.
293.
Eaos535 4 567-0m=21000O-GP22/54@45Poj.
294.
Eaos536 1 275-1m=21500O-GP24/52@44Poj.
295.
Eaos535 1 597-0m=20200O-GP23/52@44Poj.
296.
Eaos535 7 807-7m=21400O-GP22/54@45Poj.
297.
Eaos533 6 679-5m=18720O-GP24/48@40Poj.
298.
Eaos534 7 536-5m=19800O-GP23/52@44Poj.
299.
Eaos534 6 382-3m=20360O-GP24/52@44Poj.
300.
Eaos535 0 731-6m=19800O-GP23/52@44Poj.
301.
Eaos535 1 921-2m=20100O-GP23/52@44Poj.
*302.
Eaos535 1 240-7m=19480O-GP=A23/52@44 max. 59tPoj.
303.
Eaos549 8 747-5m=20700O-GP24/52@44Poj.
304.
Eaos536 9 532-7m=21400O-GP22/54@45Poj.
305.
Eaos535 0 886-8m=20340O-GP20/55@58Poj.
306.
Eaos533 6 006-1m=19400O-GP20/55@58Poj.
307.
Eaos549 9 943-9m=21100O-GP22/54@45Poj.
308.
Eaos549 7 303-8m=21960O-GP24/52@44Poj.
309.
Eaos536 2 786-6m=18900O-GP23/52@44Poj.
310.
Eaos537 2 065-3m=21000O-GP24/52@44Poj.
311.
Eaos549 7 431-7m=21115O-GP24/52@44Poj.
312.
Eaos535 1 386-8m=19620O-GP23/52@44Poj.
313.
Eaos534 7 304-8m=19560O-GP23/52@44Poj.
314.
Eaos533 6 636-4m=18900O-GP20/55@58Poj.
**315.
Eanos537 5 261-5m=22350O-GP-Amax. 63tPoj.(K)
316.
Eaos-w540 0 202-6m=20450O-GP24/52@44Poj.
317.
Eaos536 8 696-9m=20380O-GP24/52@44Poj.
318.
Eaos536 9 700-0m=22040O-GP22/54@45Poj.
319.
Eaos549 9 464-6m=21150O-GP24/52@44Poj.
320.
Eaos537 1 050-4m=20900O-GP24/52@44Poj.
321.
Eaos534 6 803-8m=20840O-GP24/52@44Poj.
322.
Eaos535 3 887-3m=19060O-GP23/52@44Poj.
323.
Eaos535 5 773-3m=21010O-GP22/54@45Poj.
324.
Eaos536 0 642-3m=21270O-GP24/52@44Poj.
325.
Eaos535 3 219-9m=19500O-GP23/52@44Poj.
326.
Eaos-w535 6 271-5m=20450O-GP24/52@44Poj.
327.
Eaos537 2 473-9m=21500O-GP22/54@45Poj.
328.
Eaos535 8 438-0m=20700O-GP24/52@44Poj.
329.
Eaos536 4 353-3m=20700O-GP24/54@44Poj.
330.
Eaos549 6 150-4m=19900O-GP23/52@44Poj.

*Takie 2 w 1 to nie pomyłka. Wyjaśnienie w załączniku.
**Eanos na pojedynczych kompozytach. Nie wiem tylko czy logo z klockami, literą K i okręgiem to nie czasem chodzi o Knorr Bremse, ale tu znowu pytanie skoro KE to czemu na pudle jest napisane O? Załącznik drugi.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 30 Sierpnia 2011, 23:01:12
O, 445W! Właśnie jesteś na tropie wielkiego monopolu: Knorr-Bremse przejęło Oerlikona i Westinghouse’a już jakiś czas temu :D A to jest zdaje się rozdzielacz ESH.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: chemik35 w 25 Września 2011, 21:36:43
Na dobry początek wrzucam jako wstęp do większej partii materiału prosto z Płocka.
1.   Fas   31516734632-1   m=28800kg    O-GP   31/54@45t   Poj.
2.   Fas   31516734720-4   m=28600kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
3.    Fas   31516734778-2   m=29200kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
4.    Fas   31516734689-1   m=28900kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
5.    Fa   82516700325-0   m=26900kg   O-GP   21/34@40t   Poj.
6.    Fas   31516730008-4   m=28400kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
7.    Fas   31516734406-0   m=29000kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
8.   Fas   31516734794-2   m=29200kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
9.   Fas   31516734420-1   m=29000kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
10.   Fas   31516734099-3   m=28600kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 24 Grudnia 2011, 23:16:17
No no ładnie ponad 450 wagonów, potrzebne są jeszcze jakieś? Czas wolny, można iść na Prokocim Towarowy. :)
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 24 Grudnia 2011, 23:34:41
Na chwilę obecną wystarczy, jestem w trakcie przetwarzania danych.
Tytuł: Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
Wiadomość wysłana przez: Ligus w 07 Marca 2014, 15:39:06
Jestem w posiadaniu książki "Ministerstwo komunikacji centralny zarząd wagonów" Katalog Wagonów towarowych wydanie z 1973 roku. Myśle iż dane w niej zawarte mogą przydać się w tworzeniu nowych składów pod symulator. Zapytacie pewnie jaką wiedze mogę z tej książki nabyć? np. Długość danego wagonu w milimetrach, rozstaw osi, pojemność, ciężar własny wagonu, granice obciążenia i wiele innych cennych danych.

Reg. zakazy 10.
Proszę poprawić ten post, bo jest chaotyczny. Te Twoje wywody można zamknąć w dwóch zdaniach.
Benek