Autor Wątek:  Akcja usprawniania taboru do symulatora.  (Przeczytany 58236 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Sierpnia 2011, 21:56:30 »
Aha, OK, mój błąd. No to biorę się za wagony towarowe :) Bo bardziej potrzebne. :)
Edit: 15.08.2011 Kolejna porcja "wagonów".

1. Eaos 536 1 936-1 m=20800 O-GP 24/53@44 Poj.
2. Rs 3151 390 1 208-4 m=23300 O-GP 26/49@44 Poj.
3. Eaos 531 8 060-9 m=19700 O-GP 20/55@58 Poj.
4. Eaos 535 5 961-2 m=19200 O-GP 26/52@44 Poj.
5. Simms 464 4 621-8 m=27600 O-GP 25/54@40 Poj.
6. Simms 464 4 263-9 m=23600 O-GP 25/52@40 Poj.
7. Sikkps 463 6048-4 m=31600 O-GP 26/49@45 Poj.
8. Eamos 594 0 028-2 m=18700 O-GP 24/57@58 Poj.
9. Eamos 594 2 265-8 m=17920 O-GP 23/54@56 Poj.
10. Eaos 591 3 324-4 m=21100 O-GP 25/54@48 Poj.
11. Eaos 341 4 212-3 m=18840 O-GP 24/52@49 Poj.
12. Eaos 531 3 041-8 m=19300 O-GP 26/54@44 Poj.
13. Eamos 5941 915-9 m=19600 O-GP 20/57@58 Poj.
14. Eamos 594 3 600-5 m=19100 O-GP 24/50@58 Poj.
15. Eaos 442 2 321 0 m=22300 O-GP 21/44@48 Poj.
16. Eamos 594 1 750-0 m=19640 O-GP 24/57@58 Poj.
17. Simms 464 3 272-2 m=23700 O-GP 24/51@42 Poj.
18. Simms 464 0 123 0 m=22340 O-GP 26/51@44 Poj.
19. Simms 463 2 222-3 m=21400 O-GP 20/42@46 Poj.
20. Simms 663 4 663-4 m=24500 O-GP 25/52@40 Poj.
21. Simms 411 7 267-5 m=22900 O-GP 22/56@48 Poj.
22. Eamos 594 1031-5 m=20800 O-GP 24/57@58 Poj.
23. Eaos 51 233 40-12 1 m=20450 O-GP 24/49@50 Poj.
24. Eaos 443 203-312 3 m=18950 O-GP 25/50@48 Poj.
25. Simms 223 2 312 2 m=23400 O-GP 24/53@45 Poj.
26. Sikkps 463 6 010-9 m=32,200 O-GP 26/49@45 Pod.
27. Eaos 531 23 221-6 m=24100 O-GP 23/45@44 Poj.
28. Eaos 342 1 234 1 m=17250 O-GP 26/53@51 Poj.
29. Eaos 643 21-12 4 m=19900 O-GP 25/51@44 Poj.
30. Eaos 356 33 12-5 m=23100 O-GP 25/49@46 Poj.

Edit: 16.08.2011 Dodaje 20 kolejnych wagonów

31. Eaos 331 23 321-5 m=21450 O-GP 21/52@50 Poj.
32. Eaos 32 234 41-6 m=19760 O-GP 26/55@53 Poj.
33. Eaos 51 12 15-2 m=21300 O-GP 21/54@44 Poj.
34. Eaos 231 42 55-1 m=22930 O-GP 25/50@48 Poj.
35. Eamos 594 1 734-3 m=19730 O-GP 22/58@57 Poj.
36. Eamos 594 3 324-2 m=18480 O-GP 25/57@58 Poj
37. Eamos 594 4 004-9 m=19820 O-GP 24/57@58 Poj.
38. Eamos 594 4 010-6 m=18960 O-GP 24/58@59 Poj.
39. Simms 634 1 632-8 m=25200 O-GP 23/51@46 Poj.
40. Simms 643 0 253-1 m=23570 O-GP 26/54@47 Poj.
41. Eaos 332 34 176-2 m=22340 O-GP 27/55@47 Poj.
42. Eaos 251 65 365-5 m=19380 O-GP 20/51@44 Poj.
43. Eaos 233 23 534-9 m=20040 O-GP 20/51@44 Poj.
44. Eaos 643 33 364-0 m=24400 O-GP 24/52@55 Poj.
45. Eaos 644 65 343-7 m=18950 O-GP 28/54@46 Poj.
46. Eaos 131 37 312-1 m=21330 O-GP 23/56@45 Poj.
47. Gbs 21 51 155 7 562-7 m=13600 O-GP 17/29@28 Poj.
48. Gbs 21 51 156 4 633-3 m=14350 O-GP 16/28@22 Poj.
49. Res 3151 395 3 331-4 m=24,600 O-GP 21/43@47 Poj.
50. Res  3151 352 2 358-5 m=23,870 O-GP 23/49@52 Poj.

Edit: 16.08.2011 godz 15:54 Kolejne "30" Wagonów.
 
51. Eaos 753 3 752-0 m=19120 O-GP 23/53@49 Poj.
52. Eaos 312 321 20 643-5 m=24110 O-GP 21/47@46 Poj.
53. Eaos 567 3 123-15 m=21000 O-GP 20/54@55 Poj.
54. Eaos 535 0 423-2 m=19750 O-GP 26/53@46 Poj.
55. Eamos 1221 985-19 m=19910 O-GP 20/58@57 Poj.
56. Eamos 424 7 654-5 m=20230 O-GP 24/57@55 Poj.
57. Eaos 453 2 397 0 m=21450 O-GP 21/47@46 Poj.
58. Eamos 456 1 767-0 m=19630 O-GP 24/58@57 Poj.
59. Simms 745 9 862-13 m=19400 O-GP 20/49@47 Poj.
60. Simms 475 4 632-4 m=24510 O-GP 25/56@41 Poj.
61. Simms 885 7 212-5 m=23530 O-GP 22/58@46 Poj.
62. Eamos 734 654-5 m=21970 O-GP 24/59@55 Poj.
63. Eaos 412 1235 43-12 1 m=21450 O-GP 24/59@52 Poj.
64. Eaos 976 333-312 3 m=19950 O-GP 25/50@46 Poj.
65. Simms 879 3 312 2 m=23550 O-GP 21/53@48 Poj.
66. Sikkps 890 4 010-9 m=33120 O-GP 28/49@46 Pod.
67. Eaos 456 53 221-6 m=19100 O-GP 25/45@43 Poj.
68. Simms 723 4 623-02 m=22400 O-GP 24/53@44 Poj.
69. Simms 674 0 456 0 m=21130 O-GP 26/54@43 Poj.
70. Eaos 313 4 234 1 m=17950 O-GP 22/57@52 Poj.
71. Eaos 132 76-15 4 m=20900 O-GP 22/53@46 Poj.
72. Eaos 543 83 32-2 m=19840 O-GP 25/49@43 Poj.
73. Eaos 232 8 623-8 m=23110 O-GP 25/52@47 Poj.
74. Eaos 434 0 262-19 m=24200 O-GP 25/51@42 Poj.
75. Eaos 431 6568-4 m=18670 O-GP 26/48@47 Poj.
76. Eaos 654 3 238-2 m=19640 O-GP 24/58@59 Poj.
77. Eaos 853 2 352-8 m=18550 O-GP 23/55@54 Poj.
78. Eaos 234 3 454-4 m=21190 O-GP 25/56@49 Poj.
79. Eaos 357 4 765-13 m=19040 O-GP 24/51@47 Poj.
80. Eaos 776 3 871-8 m=19230 O-GP 26/50@45 Poj.
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2011, 15:56:32 wysłana przez Makrov »
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Sierpnia 2011, 16:13:06 »
Z ciekawości do kogo należały te wagony? Bo jak tak patrzę po numerach to raz mają 8 cyfr, raz 9, a raz 12… Standardowo powinny być 12 cyfrowe, chyba, że to są jakieś prywatne wagony. W każdym razie cyfra samokontroli jest jedna a nie tak jak czasem podajesz:
Cytuj
Eaos 412 1235 43-12 1 m=21450 O-GP 24/59@52 Poj.
Eaos 434 0 262-19 m=24200 O-GP 25/51@42 Poj
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Sierpnia 2011, 18:43:04 »
Wagony prywatnych przewoźników. Co stało spisywałem :)
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Sierpnia 2011, 21:22:59 »
1.
Zacs786 6 636-8m=19100O-GP24/48@50Poj.
2.
Facc689 2 366-4m=22000O-GP18/32@35Poj.
3.
Facc689 1 068-3m=21600O-GP18/33@40Poj.
4.
Fac   689 1 316-6m=21200O-GP18/32@35Poj.
5.
Facc689 1 057-6m=22200O-GP18/33@40Poj.
6.
Fa670 1 021-2m=26600O-GP32/49@48Poj.
7.
Fal655 2 591-6m=27300O-GP21/34@40Poj.
8.
Habills275 6 050-8m=31900O-GP28/49@45Poj.
10.
Taos069 5 368-8m=21200O-GP24/48@40Poj.
11.
Habis275 5 362-4m=28790KE-GP31/53@52Poj.
12.
Fals-Z665 0 280-4m=22730O-GP24/48@48Poj.
13.
Gbs155 4 777-4m=14500O-GP15/26@22Poj.
14.
Eaos535 9 600-4m=19950O-GP23/52@44Poj.
16.
Zaces787 0 022-5m=21500O-GP26/52@45Poj.
17.
Tams080 7 043-3m=23000DK-GP26/48@43Poj.
19.
Tams080 7 084-7m=23150DK-GP26/48@43Poj.
20.
Es555 6 139-1m=11420KE-GP12/24@24Poj.
21.
Es555 6 112-8m=11300KE-GP10/24@24Poj.
22.
Es555 6 102-9m=11350KE-GP12/24@24Poj.
23.
Uacs930 8 432-4m=23700O-GP29/52@48Poj.
24.
Uacs930 9 106-3m=23800O-GP29/52@38Poj.
25.
Uacs930 5 084-6m=23400O-GP27/52@44Poj.
26.
Uacs930 8 315-1m=23700O-GP29/52@48Poj.
27.
Uacs930 8 702-0m=23200O-GP28/52@48Poj.
28.
Uacs930 9 253-3m=23400O-GP29/52@48Poj.
29.
Uacs930 7 885-4m=23600O-GP29/52@48Poj.
30.
Uacs930 8 337-5m=23800O-GP29/52@48Poj.
31.
Uacs930 8 908-3m=23800O-GP29/52@48Poj.
32.
Uacs930 8 598-2m=23800O-GP29/52@48Poj.
33.
Uacs930 9 055-2m=23600O-GP29/52@48Poj.
34.
Uacs930 9 155-0m=23950O-GP29/52@48Poj.
35.
Eaos535 5 994-5m=20200O-GP23/52@44Poj.
36.
Eaos537 0 571-2m=21300O-GP22/54@45Poj.
37.
Eaos533 9 622-1m=19900O-GP20/55@58Poj.
38.
Eaos535 4 967-2m=20900O-GP24/52@44Poj.
39.
Eaos537 2 006-7m=20400O-GP24/52@44Poj.
40.
Eaos533 4 132-6m=20200O-GP20/55@58Poj.
41.
Eaos536 4 483-6m=21300O-GP24/52@44Poj.
42.
Eaos534 7 723-9m=19370O-GP23/52@44Poj.
43.
Eaos537 1 022-5m=21310O-GP24/52@44Poj.
44.
Eaos534 7 758-5m=19900O-GP23/52@44Poj.
45.
Eaos537 1 891-3m=21100O-GP24/52@44Poj.
46.
Eaos549 6 872-3m=20600O-GP24/52@44Poj.
47.
Eaos534 0 598-2m=19200O-GP23/52@44Poj.
48.
Eaos-w535 6 389-5m=20500O-GP24/52@44Poj.
49.
Eaos-w537 4 190-5m=20180O-GP24/52@44Poj.
50.
Eaos532 9 228-9m=20160O-GP24/48@40Poj.
51.
Eaos534 6 123-3m=21300O-GP24/52@44Poj.
52.
Eaos536 1 871-7m=18640O-GP23/52@44Poj.
53.
Eaos-w535 6 061-0m=20400O-GP24/52@44Poj.
54.
Eaos535 5 562-0m=21670O-GP22/54@45Poj.
55.
Eaos549 5 854-2m=21000O-GP22/54@45Poj.
56.
Eaos537 3 110-6m=21100O-GP22/54@45Poj.
57.
Eaos533 9 492-9m=19640O-GP24/48@40Poj.
58.
Eaos537 1 848-3m=21400O-GP24/52@44Poj.
59.
Eaos536 7 314-2m=19900O-GP23/52@44Poj.
60.
Eaos537 0 325-3m=21320O-GP22/54@45Poj.
61.
Eaos535 5 717-0m=20700O-GP22/54@45Poj.
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2011, 22:54:26 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #34 dnia: 16 Sierpnia 2011, 21:35:48 »
Czy do wagonów 9 i 15 masz więcej danych (Max ileśtam)?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #35 dnia: 16 Sierpnia 2011, 22:39:51 »
Proszę.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #36 dnia: 16 Sierpnia 2011, 23:06:09 »
Na tych zdjęciach nie ma danych dot. hamulców.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #37 dnia: 16 Sierpnia 2011, 23:09:11 »
18/33,5@40
Panie, tu się coś nie zgadza…
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #38 dnia: 17 Sierpnia 2011, 08:33:45 »
Na tych zdjęciach nie ma danych dot. hamulców.
No to trudno. Jak czegoś fizycznie nie ma na wagonie napisane, to Ci nie stworzę.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #39 dnia: 17 Sierpnia 2011, 08:59:43 »
No to trudno. Jak czegoś fizycznie nie ma na wagonie napisane, to Ci nie stworzę.
Są, są tylko trzeba lepiej poszukać.
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2011, 10:26:03 wysłana przez REWIZOR »
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #40 dnia: 17 Sierpnia 2011, 10:46:31 »
Są, są tylko trzeba lepiej poszukać.
Moja szklana kula mówi że nie ma, chyba że pod wagonem, ale pod wagon nie wchodziłem. Zresztą spisywałem dane z archiwalnych fotek na tex. Co do samego wagonu Fanps, to był dopiero na testach.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Sierpnia 2011, 12:20:53 »
Skoro nie ma wymaganych przez yB danych to po co go wrzucać? Jak ktoś będzie potrzebował podstawowych danych od tego wagonu to w necie ma tego dostatek:
http://www.gbrx.com/files/files/ER/Freight_Cars/4-axle%20self-unloading%20FANPS%20wagon.pdf
http://www.flickr.com/photos/remcowagonnetje/5029007548/sizes/l/in/photostream/

EDIT
Moja szklana kula mówi że nie ma, chyba że pod wagonem, ale pod wagon nie wchodziłem.
Twoja szklana kula wyjechała na wakacje i nie obchodzą ją wagony. Po prostu trzeba się trochę rozejrzeć. Wagon ma hamowanego max 58 t.
http://www.photos-ferroviaires.fr/galleries/fret_eu/F/fanps/fanps_00000000_berlin_26092010/fanps_00000000_berlin_26092010_11.jpg
Dla zainteresowanych trochę szczegółowych fotek i info o wagonie: http://www.photos-ferroviaires.fr/index.php?/category/375
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2011, 12:30:01 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #42 dnia: 17 Sierpnia 2011, 13:40:07 »
Skoro nie ma wymaganych przez yB danych to po co go wrzucać? Jak ktoś będzie potrzebował podstawowych danych od tego wagonu to w necie ma tego dostatek
Na gg pisałem z Patrykiem i stwierdził:
Cytuj
podaj to co na wagonie i nic nie zmyślaj 20:45:55
to raz a dwa
Twoja szklana kula wyjechała na wakacje i nie obchodzą ją wagony. Po prostu trzeba się trochę rozejrzeć. Wagon ma hamowanego max 58 t.
Gdzie miałem się rozejrzeć, bo przecież nie na wagonie (bo tam nie było tych 58t wtedy napisane - jako dowód zdjęcie)? W internecie się nie rozglądam, bo po co robić "protezy", lepiej pisać to co mam bez machlojek.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #43 dnia: 17 Sierpnia 2011, 13:43:11 »
Tylko że takie dane to żadne dane…
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Sierpnia 2011, 13:50:56 »
Zatem wywalę to i cześć. Zrobione. Jak ogarnę dzisiejsze spisy to wrzucę w tabelkę wyżej.
Aktualizacja tabeli spisu wagonów. 17.08.2011 17:36:11
Aktualizacja nr 2 tabeli spisu wagonów. 19.08.2011 22:54:26
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2011, 22:56:18 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Sierpnia 2011, 14:35:26 »
Dobra, proponuje się nie kłócić :) W końcu kłótnie nie pomogą w rozwoju :) Taka prośba wpisujmy wszystkie dane. :)

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2011, 19:06:32 wysłana przez REWIZOR »
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Sierpnia 2011, 22:35:25 »
Na gg pisałem z Patrykiem i stwierdził:
Cytuj
podaj to co na wagonie i nic nie zmyślaj 20:45:55
to raz a dwa
No ale proszę pana, to się odnosiło wagonów z zaworem samoważącym, które mają napisane na pudle „MAX xx t.”. Wyciągasz z kontekstu. Chciałeś obliczać masy przestawcze z danych dotyczących ładowności dopuszczalnych na danych kategoriach linii, więc o czym my tutaj…
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #47 dnia: 23 Sierpnia 2011, 18:02:44 »
Dalej lecimy z tym koksem...

62.
Eaos533 1 144-4m=20200O-GP24/52@44Poj.
63.
Eaos533 6 194-9m=20900O-GP24/52@44Poj.
64.
Eaos534 8 268-0m=22400O-GP24/52@44Poj.
65.
Eas596 8 992-1m=22470DK-GP26/52@43Poj.
66.
Eas594 9 514-7m=22680DK-GP26/52@43Poj.
67.
Eaos533 2 240-6m=21000O-GP24/52@44Poj.
68.
Eaos534 1 989-5m=21880O-GP26/52@44Poj.
69.
Eaos533 1 224-4m=20520O-GP24/52@44Poj.
70.
Eaos537 3 971-7m=21100O-GP24/52@44Poj.
71.
Eaos533 1 302-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
72.
Eaos533 1 492-2m=20880O-GP24/48@40Poj.
73.
Eaos533 0 252-7m=21200O-GP26/53@44Poj.
74.
Eaos533 1 235-0m=20880O-GP24/52@44Poj.
75.
Eaos533 1 163-9m=21500O-GP24/44@41Poj.
76.
Eaos533 2 204-2m=20300O-GP24/52@44Poj.
77.
Eaos533 6 035-4m=21800KE-GP23/48@44Poj.
78.
Eaos533 1 502-1m=19900O-GP 24/48@40 Poj.
79.
Eaos533 1 134-5m=21520O-GP24/52@44Poj.
80.
Eaos533 1 541-9m=20300O-GP24/48@40Poj.
81.
Eaos534 8 015-2m=20000O-GP25/55@44Poj.
82.
Eas594 9 008-0m=23130DK-GP26/52@43Poj.
83.
Eaos533 1 816-2m=20700O-GP24/48@40Poj.
84.
Eaos530 0 124-7m=22150KE-GP26/52@43Poj.
85.
Eaos530 0 148-6m=22250KE-GP26/52@43Poj.
86.
Eaos533 0 287-3m=21800KE-GP26/53@44Poj.
87.
Eaos533 1 397-3m=23360KE-GP-Amax. 58tPoj.
88.
Eaos533 1 306-9m=21000O-GP24/52@44Poj.
89.
Eaos533 0 225-3m=21400KE-GP26/53@44Poj.
90.
Eaos533 1 133-7m=21080O-GP24/52@44Poj.
91.
Eaos533 1 128-7m=21260O-GP24/52@44Poj.
92.
Eaos533 1 136-0m=20860O-GP24/52@44Poj.
93.
Eaos533 1 542-7m=20400O-GP24/48@40Poj.
94.
Eaos533 1 100-6m=20820O-GP24/52@44Poj.
95.
Eaos537 4 792-8m=20480O-GP24/52@44Poj.
96.
Eaos533 1 936-8m=22060O-GP24/48@40Poj.
97.
Eaos533 1 758-6m=22080O-GP24/48@42Poj.
98.
Eaos533 1 866-7m=21500O-GP24/48@42Poj.
99.
Eaos533 1 655-9m=21200O-GP24/52@44Poj.
100.
Fa673 8 085-6m=26000O-GP29/52@44Poj.
101.
Fas673 8 136-9m=26200O-GP29/52@44Poj.
102.
Fas673 8 094-0m=26400O-GP29/52@44Poj.
103.
Fals655 7 379-0m=24900DK-GP26/42@43Poj.
104.
Fal13931   m=23300O-GP34/58@60Poj.
105.
Fal655 1 840-6m=24800O-GP34/58@60Poj.
106.
Fal656 0 103m=26600O-GP29/52@60Poj.
107.
Fals665 2 563-2m=24350O-GP25/55@58Poj.
108.
Fal665 6 307-0m=23900O-GP25/55@58Poj.
109.
Laaers436 3 761-2m=38400SW-GPmax. 44tPoj.
110.
Falls668 8 024-0m=25510DK-GP30/52@44Poj.
111.
Fal656 3 260-3m=26300O-GP29/52@60Poj.
112.
Fal656 3 273-6m=26300O-GP29/52@50Poj.
113.
Laekks43 83 425 3 845-3m=24400WU-GP16/24@26Poj.
114.
Laaes23 83 436 4 896-6m=26000WU-GPmax. 2x21tPoj.
115.
Laekks43 83 425 3 446-0m=23500WU-GP18/26@30Poj.
116.
Laekks43 83 425 4 417-0m=23500WU-GP17/25@28Poj.
117.
Laekks43 83 425 3 943-6m=26000WU-GP19/26@30Poj.
118.
Eaos532 9 450-9m=19700O-GP20/55@58Poj.
119.
Eaos537 1 909-3m=21700O-GP24/52@44Poj.
120.
Eaos535 3 118-3m=20100O-GP24/52@44Poj.
121.
Eaos535 3 569-7m=19500O-GP23/52@44Poj.
122.
Eaos-w537 4 386-9m=20050O-GP24/52@44Poj.
123.
Eaos535 9 582-4m=19900O-GP23/52@44Poj.
124.
Eaos-w540 0 361-0m=20400O-GP24/52@44Poj.
125.
Eaos536 8 994-0m=21000O-GP24/52@44Poj.
126.
Eaos549 9 014-9m=21300O-GP24/52@44Poj.
127.
Eaos536 3 356-7m=19500O-GP23/52@44Poj.
128.
Eaos536 9 693-7m=20900O-GP22/54@45Poj.
129.
Eaos536 0 151-5m=20400O-GP24/52@44Poj.
130.
Eaos549 7 548-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
131.
Eaos536 7 335-7m=20000O-GP23/52@44Poj.
132.
Eaos534 6 167-0m=20800O-GP24/52@44Poj.
133.
Eaos549 9 172-5m=20600O-GP24/52@44Poj.
134.
Eanos537 6 592-2m=22840O-GP-Amax. 59tPoj.
135.
Eaos534 0 347-4m=19500O-GP23/52@44Poj.
136.
Uacs930 7 162-8m=24000O-GP26/55@58Poj.
137.
Ucs910 9 116-1m=11200O-GP12/24@26Poj.

Aktualizacja 24.08.2011
O wagon nr 104 nie czepiać się mnie, tylko DB Schenkera jakby co.

Dwa wagony jeszcze, bo nie zmieściło się w poście niżej.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2011, 23:20:39 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #48 dnia: 24 Sierpnia 2011, 19:12:37 »
87 i 134 nie są na klockach podwójnych? Z reguły pojedyncze stosuje się do masy hamującej 55 ton.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #49 dnia: 24 Sierpnia 2011, 19:27:29 »
Niestety w tej oto części nie różniły się od zwykłych Eaos'ów. Czemu, nie wiem. Piszę to co widać.

138.
Ucs912 2 367-8m=11800O-GP14/26@24Poj.
139.
Ucs910 9 138-5m=11100O-GP12/24@26Poj.
140.
Ucs910 4 399-8m=11520O-GP12/24@26Poj.
141.
Ucs912 3 772-8m=11850O-GP12/24@26Poj.
142.
Ucs910 90 69-2m=11400O-GP12/24@26Poj.
143.
Ucs910 9 118-7m=11500O-GP12/24@26Poj.
144.
Ucs910 9 123-7m=11150O-GP12/24@26Poj.
145.
Ucs912 3 401-4m=11450O-GP14/26@24Poj.
146.
Ucs910 4 401-2m=11200O-GP12/24@26Poj.
147.
Ucs910 9 127-8m=11000O-GP12/24@26Poj.
148.
Ucs912 2 354-6m=11900O-GP12/24@26Poj.
149.
Ucs910 9 121-1m=11300O-GP12/24@26Poj.
150.
Ucs910 9 120-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
151.
Ucs912 2 430-4m=11600O-GP12/24@26Poj.
152.
Ucs910 9 114-6m=10750O-GP12/24@26Poj.
153.
Ucs910 9 122-9m=11000O-GP10/24@26Poj.
154.
Ucs912 1 835-5m=11700O-GP14/26@24Poj.
155.
Ucs910 9 131-0m=11000O-GP12/24@26Poj.
156.
Ucs910 9 129-4m=11250O-GP12/24@26Poj.
157.
Ucs910 9 068-4m=11400O-GP12/24@26Poj.
158.
Ucs910 9 145-0m=11300O-GP12/24@26Poj.
159.
Ucs910 9 135-1m=11500O-GP12/24@26Poj.
160.
Ucs910 9 136-9m=11100O-GP12/24@26Poj.
161.
Ucs912 3 729-8m=11450O-GP14/26@24Poj.
162.
Ucs912 3 095-4m=11300O-GP14/26@24Poj.
163.
Ucs912 2 289-4m=11450O-GP14/26@24Poj.
164.
Ucs912 3 579-7m=11450O-GP12/24@26Poj.
165.
Ucs912 1 147-5m=11500O-GP14/26@24Poj.
166.
Uacs930 8 618-8m=23600O-GP26/55@58Poj.
167.
Ucs910 4 402-0m=11000O-GP12/24@26Poj.
168.
Ucs910 9 126-0m=11300O-GP12/24@26Poj.
169.
Ucs910 9 134-4m=11100O-GP12/24@26Poj.
170.
Ucs910 4 403-8m=11250O-GP12/24@26Poj.
171.
Ucs910 9 130-2m=11000O-GP12/24@26Poj.
172.
Ucs910 9 132-8m=11400O-GP12/24@26Poj.
173.
Ucs910 9 119-5m=11500O-GP12/24@26Poj.
174.
Ucs910 9 067-6m=11000O-GP12/24@26Poj.
175.
Ucs910 9 141-9m=11300O-GP12/24@26Poj.
176.
Ucs910 9 143-5m=11000O-GP12/24@26Poj.
177.
Ucs910 9 137-7m=11300O-GP12/24@26Poj.
178.
Ucs910 9 128-6m=11150O-GP12/24@26Poj.
179.
Ucs912 3 640-2m=11400O-GP12/24@26Poj.
180.
Ucs910 9 115-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
181.
Ucs912 0 986-7m=11500O-GP14/26@24Poj.
182.
Ucs912 1 802-5m=11900O-GP12/24@26Poj.
183.
Ucs910 9 144-3m=11100O-GP12/24@26Poj.
184.
Ucs910 4 400-4m=11200O-GP12/24@26Poj.
185.
Ucs910 9 133-6m=11300O-GP12/24@26Poj.
186.
Ucs910 9 142-7m=11600O-GP12/24@26Poj.
187.
Ucs912 2 147-9m=11400O-GP12/24@26Poj.
188.
Eaos536 5 101-5m=19500O-GP23/52@44Poj.
189.
Eanos537 6 748-0m=22600O-GP-amax. 59tPodw.
190.
Zacs786 6 982-6m=20000O-GP24/48@50Poj.
191.
Zacs786 6 968-5m=19150O-GP24/48@50Poj.
192.
Zaes786 7 289-5m=19100O-GP24/48@50Poj.
193.
Zacs787 5 144-2m=20400O-GP26/52@45Poj.
194.
Zacs787 5 287-9m=20550O-GP46/52@45Poj.
195.
Zacs786 6 635-0m=19750O-GP24/52@47Poj.
196.
Zaces787 0 030-8m=21150O-GP26/52@45Poj.
197.
Zacs786 6 688-9m=19700O-GP 21/48@40Poj.
198.
Zaces787 4 151-8m=22000O-GP26/54@45Poj.
199.
Zacs786 7 055-0m=20100O-GP24/48@50Poj.
200.
Zacs787 4 431-4m=20000O-GP26/52@45Poj.
201.
Zaces787 5 283-8m=20500O-GP26/52@45Poj.
202.
Eaos537 3 867-9m=20300KE-GP24/48@42Poj.
203.
Eaos530 1 306-5m=19000O-GP23/52@44Poj.
204.
Eaos537 3 715-0m=19900O-GP24/48@40Poj.
205.
Eaos537 3 664-0m=21300O-GP25/55@44Podw.
206.
Eaos530 1 238-0m=20600O-GP25/53@45Poj.
207.
Eaos533 1 963-2m=21460O-GP24/48@42Poj.
208.
Eaos534 1 644-6m=20700O-GP26/46@44Poj.
209.
Eaos5446m=20400O-GP24/48@40Poj.
210.
Eas597 2 073-9m=20150O-GP20/55@58Poj.
211.
Eaos535 6 443-0m=21400KE-GP26/58@48Poj.
212.
Eaos533 1 090-9m=21000KE-GP-amax. 58tPoj.
213.
Eaos534 1 279-1m=19800KE-GPP 23/53 T 25/56 @45Poj.
214.
Eaos534 1 208-0m=20500KE-GP26/55@45Poj.
215.
Eaos530 1 239-8m=19800O-GP25/53@45Poj.
216.
Eaos540 0 515-1m=20600O-GP25/49@46Poj.
217.
Eaos537 3 735-6m=20200O-GP24/52@44Poj.
218.
Eaos533 1 703-2m=20300O-GP24/48@42Poj.
219.
Eas597 7 966-0m=20000O-GP20/55@58Poj.
220.
Eaos597 7 957-6m=20000O-GP20/55@58Poj.
221.
Eas597 9 036-7m=20000KE-GP25/53@45Poj.
222.
Eaos-w356m=19700O-GP23/52@44Poj.
223.
Eas597 2 084-6m=20400O-GP20/55@58Poj.
224.
Eaos534 1 944-0m=21350O-GP24/48@40Poj.
225.
Eaos530 1 111-7m=19850O-GP20/55@58Poj.
226.
Eaos533 9 104-0m=20220O-GP24/48@40Poj.
227.
Eaos537 1 411-0m=20800O-GP24/52@44Poj.
228.
Eaos549 6 585-9m=19680O-GP23/52@44Poj.
229.
Eaos536 4 427-5m=21100O-GP24/52@44Poj.
230.
Eaos535 4 760-9m=20700O-GP24/52@44Poj.
231.
Eaos534 5 539-1m=21600O-GP24/52@44Poj.
232.
Eaos535 9 614-3m=19320O-GP23/52@44Poj.
233.
Eaos537 2 332-5m=20710O-GP24/52@44Poj.
234.
Eaos536 3 126-4m=19300O-GP23/52@44Poj.
235.
Eaos534 5 407-1m=21200O-GP24/52@44Poj.
236.
Eaos549 7 916-5m=19490O-GP23/52@44Poj.
237.
Eaos531 6 229-2m=19100O-GP24/48@40Poj.
238.
Eaos537 2 337-6m=21100O-GP24/52@44Poj.
239.
Eaos534 0 841-6m=20300O-GP23/52@44Poj.
240.
Eaos534 6 075-5m=21750O-GP24/52@44Poj.
241.
Eaos537 2 087-7m=21020O-GP24/52@44Poj.
242.
Eaos536 7 663-2m=19200O-GP23/52@44Poj.
243.
Eaos537 2 911-8m=21000O-GP22/54@45Poj.
244.
Eaos536 2 382-2m=19140O-GP23/52@44Poj.
245.
Eaos535 1 170-6m=19640O-GP23/52@44Poj.
246.
Eaos536 9 346-2m=21110O-GP20/55@58Poj.
247.
Eaos535 1 961-8m=20020O-GP23/52@44Poj.
248.
Eaos535 3 322-1m=19600O-GP23/52@44Poj.
249.
Eaos534 7 983-9m=19700O-GP23/52@44Poj.
250.
Eaos537 1 671-9m=20700O-GP24/52@44Poj.
251.
Eaos537 0 689-2m=20840O-GP22/54@45Poj.
252.
Eaos535 7 223-7m=20800O-GP22/54@45Poj.
253.
Eaos534 8 268-0m=22400O-GP24/52@44Poj.
254.
Eas596 8 992-1m=22470DK-GP26/52@43Poj.
255.
Eas594 9 514-7m=22680DK-GP26/52@43Poj.
256.
Eaos533 2 240-6m=21000O-GP24/52@44Poj.
257.
Eaos534 1 989-5m=21380KE-GP26/52@44Poj.
258.
Eaos533 1 224-4m=20520O-GP24/52@44Poj.
259.
Eaos537 3 971-7m=21100O-GP24/52@44Poj.
260.
Eaos533 1 302-8m=21200O-GP24/52@44Poj.
261.
Eaos533 0 252-7m=21200KE-GP26/53@44Poj.
262.
Eaos5331235-0m=20880O-GP24/52@44Poj.
263.
Eaos533 1 163-9m=21500O-GP24/44@41Poj.
264.
Eaos533 2 204-2m=20300O-GP24/52@44Poj.
265.
Eaos533 6 035-4m=21800KE-GP23/48@48Poj.
266.
Eaos533 2 050-1m=21000O-GP24/52@44Poj.
267.
Eaos533 1 502-1m=19900O-GP24/48@40Poj.
268.
Eaos533 1 134-5m=21520O-GP24/52@44Poj.
269.
Eaos533 1 541-9m=20300O-GP24/48@40Poj.
270.
Eaos534 8 015-2m=20000O-GP25/55@44Poj.
271.
Eas594 9 008-0m=23130DK-GP26/52@43Poj.
272.
Eaos530 0 124-7m=22150KE-GP26/52@44Poj.
273.
Eaos5300148-6m=22250KE-GP26/52@44Poj.
274.
Eaos533 0 287-3m=21800KE-GP26/58@44Poj.
275.
Eaos533 1 306-9m=21000O-GP24/52@44Poj.
276.
Eaos533 0 225-3m=21400KE-GP26/53@44Poj.
277.
Eaos533 1 133-7m=21080O-GP24/52@44Poj.
278.
Eaos533 1 128-7m=21260O-GP24/52@44Poj.
279.
Eaos533 1 136-0m=20860O-GP24/52@44Poj.
280.
Eaos533 1 542-7m=20400O-GP24/48@40Poj.
281.
Eaos533 1 100-6m=20820O-GP24/52@44Poj.
282.
Eaos537 4 792-8m=20480O-GP24/52@44Poj.
283.
Eaos533 1 936-8m=22060O-GP24/48@40Poj.
284.
Eaos533 1 758-6m=22080O-GP24/48@42Poj.
285.
Eaos533 1 866-7m=21500O-GP24/48@42Poj.
286.
Eaos533 1 655-9m=21200O-GP24/52@44Poj.
287.
Eaos533 1 144-4m=20200O-GP24/52@44Poj.
288.
Eaos533 1 194-9m=20900O-GP24/52@44Poj.

Tak oto zamykamy poprzedni tydzień.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2011, 23:16:59 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #50 dnia: 30 Sierpnia 2011, 22:48:44 »
Na mocy limitu znaków (20000) zaczynam nowy post pod poprzednim postem.
289.
Eaos534 3 630-8m=19300O-GP24/48@40Poj.
290.
Eaos536 5 122-1m=20000O-GP23/52@44Poj.
291.
Eaos-w530 6 388-8m=19840O-GP24/48@40Poj.
292.
Eaos536 5 872-1m=20100O-GP23/52@44Poj.
293.
Eaos535 4 567-0m=21000O-GP22/54@45Poj.
294.
Eaos536 1 275-1m=21500O-GP24/52@44Poj.
295.
Eaos535 1 597-0m=20200O-GP23/52@44Poj.
296.
Eaos535 7 807-7m=21400O-GP22/54@45Poj.
297.
Eaos533 6 679-5m=18720O-GP24/48@40Poj.
298.
Eaos534 7 536-5m=19800O-GP23/52@44Poj.
299.
Eaos534 6 382-3m=20360O-GP24/52@44Poj.
300.
Eaos535 0 731-6m=19800O-GP23/52@44Poj.
301.
Eaos535 1 921-2m=20100O-GP23/52@44Poj.
*302.
Eaos535 1 240-7m=19480O-GP=A23/52@44 max. 59tPoj.
303.
Eaos549 8 747-5m=20700O-GP24/52@44Poj.
304.
Eaos536 9 532-7m=21400O-GP22/54@45Poj.
305.
Eaos535 0 886-8m=20340O-GP20/55@58Poj.
306.
Eaos533 6 006-1m=19400O-GP20/55@58Poj.
307.
Eaos549 9 943-9m=21100O-GP22/54@45Poj.
308.
Eaos549 7 303-8m=21960O-GP24/52@44Poj.
309.
Eaos536 2 786-6m=18900O-GP23/52@44Poj.
310.
Eaos537 2 065-3m=21000O-GP24/52@44Poj.
311.
Eaos549 7 431-7m=21115O-GP24/52@44Poj.
312.
Eaos535 1 386-8m=19620O-GP23/52@44Poj.
313.
Eaos534 7 304-8m=19560O-GP23/52@44Poj.
314.
Eaos533 6 636-4m=18900O-GP20/55@58Poj.
**315.
Eanos537 5 261-5m=22350O-GP-Amax. 63tPoj.(K)
316.
Eaos-w540 0 202-6m=20450O-GP24/52@44Poj.
317.
Eaos536 8 696-9m=20380O-GP24/52@44Poj.
318.
Eaos536 9 700-0m=22040O-GP22/54@45Poj.
319.
Eaos549 9 464-6m=21150O-GP24/52@44Poj.
320.
Eaos537 1 050-4m=20900O-GP24/52@44Poj.
321.
Eaos534 6 803-8m=20840O-GP24/52@44Poj.
322.
Eaos535 3 887-3m=19060O-GP23/52@44Poj.
323.
Eaos535 5 773-3m=21010O-GP22/54@45Poj.
324.
Eaos536 0 642-3m=21270O-GP24/52@44Poj.
325.
Eaos535 3 219-9m=19500O-GP23/52@44Poj.
326.
Eaos-w535 6 271-5m=20450O-GP24/52@44Poj.
327.
Eaos537 2 473-9m=21500O-GP22/54@45Poj.
328.
Eaos535 8 438-0m=20700O-GP24/52@44Poj.
329.
Eaos536 4 353-3m=20700O-GP24/54@44Poj.
330.
Eaos549 6 150-4m=19900O-GP23/52@44Poj.

*Takie 2 w 1 to nie pomyłka. Wyjaśnienie w załączniku.
**Eanos na pojedynczych kompozytach. Nie wiem tylko czy logo z klockami, literą K i okręgiem to nie czasem chodzi o Knorr Bremse, ale tu znowu pytanie skoro KE to czemu na pudle jest napisane O? Załącznik drugi.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #51 dnia: 30 Sierpnia 2011, 23:01:12 »
O, 445W! Właśnie jesteś na tropie wielkiego monopolu: Knorr-Bremse przejęło Oerlikona i Westinghouse’a już jakiś czas temu :D A to jest zdaje się rozdzielacz ESH.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline chemik35

  • Wiadomości: 154
  • Stacja Płock Trzepowo
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #52 dnia: 25 Września 2011, 21:36:43 »
Na dobry początek wrzucam jako wstęp do większej partii materiału prosto z Płocka.
1.   Fas   31516734632-1   m=28800kg    O-GP   31/54@45t   Poj.
2.   Fas   31516734720-4   m=28600kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
3.    Fas   31516734778-2   m=29200kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
4.    Fas   31516734689-1   m=28900kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
5.    Fa   82516700325-0   m=26900kg   O-GP   21/34@40t   Poj.
6.    Fas   31516730008-4   m=28400kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
7.    Fas   31516734406-0   m=29000kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
8.   Fas   31516734794-2   m=29200kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
9.   Fas   31516734420-1   m=29000kg   O-GP   31/54@45t   Poj.
10.   Fas   31516734099-3   m=28600kg   O-GP   31/54@45t   Poj.

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #53 dnia: 24 Grudnia 2011, 23:16:17 »
No no ładnie ponad 450 wagonów, potrzebne są jeszcze jakieś? Czas wolny, można iść na Prokocim Towarowy. :)
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #54 dnia: 24 Grudnia 2011, 23:34:41 »
Na chwilę obecną wystarczy, jestem w trakcie przetwarzania danych.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ligus

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Akcja usprawniania taboru do symulatora.
« Odpowiedź #55 dnia: 07 Marca 2014, 15:39:06 »
Jestem w posiadaniu książki "Ministerstwo komunikacji centralny zarząd wagonów" Katalog Wagonów towarowych wydanie z 1973 roku. Myśle iż dane w niej zawarte mogą przydać się w tworzeniu nowych składów pod symulator. Zapytacie pewnie jaką wiedze mogę z tej książki nabyć? np. Długość danego wagonu w milimetrach, rozstaw osi, pojemność, ciężar własny wagonu, granice obciążenia i wiele innych cennych danych.

Reg. zakazy 10.
Proszę poprawić ten post, bo jest chaotyczny. Te Twoje wywody można zamknąć w dwóch zdaniach.
Benek
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2014, 17:29:22 wysłana przez Ligus »