27
« dnia: 11 Października 2019, 08:41:47 »
Moje uwagi po dzisiejszym "tourne":
1. Hipolit - przesunąć To przed peron (To może być max 2x długości drogi hamowania) - obecnie w środku peronu...
2 Wrzosy (i pewnie inne stacje też) - wykolejnica 4,2-5m minimum za ukresem.
3. Ukresy, nie wiem, czy wszystkie nie, są za blisko?
4. Semafory na stacjach - niektóre, są blisko rozjazdu, albo je dać w długości drogi hamowania do ukresu, chyba, że drogę ochronną stanowi również rozjazd, to jest ok - wtedy wykluczymy przebiegi jedynie pewne.
5. Nazwy stacji/nastawni Jerzynianka. Jeśli mamy Jerzyniankę i Jerzyniankę Towarową (na Je1 jest taka tabliczka), to Je1 musi być również dysponującą np. Jt, chyba, że to jest jako jedna stacja.
6. Na jednej ze stacji jest terminal kontenerowy - szczerze bym usunął tą drogę wzdłuż torów i wstawił tam płot.
7. Nurzec - widać, że stacja jest po modernizacji i posiada napędy elektryczne, więc w okręgu ex. wykonawczej (tam, gdzie nie ma budynku nastawni) bym wstawił semafory świetlne, albo jakąś małą budę jako nastawnię.
8. Tam, gdzie mamy posterunki zdalnego sterowania, bym wstawił jakieś kontenery SRK, zamiast starych rozpadających się nastawni.
Tyle ode mnie :) Ogólnie fajny kawałek, jeśli połączymy dalej do Sandomierza.