Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trawa:)

<< < (6/7) > >>

Sm42:
Jak będą na siebie nachodzić, to nie będzie to widoczne w symku?

Quark-t:

--- Cytat: "Sm42" ---Jak będą na siebie nachodzić, to nie będzie to widoczne w symku?
--- Koniec cytatu ---


Jeżeli tylko zrobisz je na jednej wysokości to nie. Linie te to poziomice :) możesz nimi tworzyć górki i dolinki. Jak zrobisz na jednym poziome, to będzie to płaszczyzna. I polecam w trakcie rysowania linii klikanie co trochę, żeby robiły się węzły. Bo jak trzaśniesz jedną długą prostą to to nic nie zmieni. Słowem - łamana rulez :)

Radek87:
Zainstalowałem sobie gmaxa i mam niewielki problem przy robieniu trawy.
Mianowicie stworzyłem linie tylko w jaki sposób informacje o nich wyeksportować do ScriptListenera aby potem w zewnętrznym programie wykonac delanuay?

Radek87:
Dobra poradziłem już sobie z delanuay tylko teraz nie mam zielonego pojęcia jak na to nałożyć teksturę.

hunter:
Wiam.

Co do 3ds max z tym skopiowaniu dll do katalogów skryptów to nie działa. Powód jest taki, że skrypt delanuay mesh jeszcze raz chce sie załadować do katalogu skryptów. Ja mam radę:

1. Najpierw w folderze skryptów w katalogu EU07 sprawdzamy, czy nie ma tam plików *.poly, *.ele, *.
2. Zaznaczamy linię i klikamy Delanuay Mesh. Widzimy błędy. Klikamy Ok.
3. Potem znowu wchodzimy do folderu skryptów i w katalog EU07, a potem uruchamiamy plik triangulate.bat .
4. W 3ds max dajemy Delanuay Mesh i generuję siatke:P

A tu poprawka, jak nie chce sie kombinować: http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/maszyna/DelanuayExp.ms

Ale przed tym zróbcie kopię pliku DelanuayExp.ms , że gdy by nie działało łatwo można by było przywrócić poprzednią wersję.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod