Witam. No to może szybki kurs:
Parent: Pudlo
Type: Mesh
Name: Pudlo2
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 250.0 250.0 250.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wew.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
tak powinien wyglądać skopiowany wpis pudła, tak żeby było ono w poziomie. Inna sprawa to to, że na teksturze z selfillum: true powinny być zostawione same okna, a reszta powinna być przezroczysta, bo inaczej powstaje dość nieciekawy efekt. Jeśli dobrze wszystko zrobisz to będzie wyglądać tak:
zrobione w 5 minut;)