Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak zrobić budynek np. Dworca PKP w 3ds maxie?

<< < (3/12) > >>

youBy:
Użyć tylko jednej tekstury na jeden submodel dnego modelu.

przepioramarcin:
hmmm.....
Wyeksportowałem mój budynek do ".t3d".
Udało się.
Nie mogę jednak, po wielu próbach, stworzyć odpowiedniego inca do tego modelu.
W 3ds maxie budynek jest oteksturowany.
Spróbowałem wyeksportować go tak jak np. nasyp
i w scenerii budynek się pojawił, lecz bez tekstur.
Edit : tekstura jest widoczna na schodach.

youBy:
Tekstury pobierasz z textures, czy z textures\jakiśtamsobiepodkatalogzteksturami?
W tym drugim wypadku należy ręcznie podopisywać katalogi do tekstur, gdyż skrypty zapisują same nazwy plików.
Tekstura: textures\roof\papa.bmp

--- Kod: ---Map: papa.bmp
--- Koniec kodu ---
zamienić na

--- Kod: ---Map: roof/papa.bmp
--- Koniec kodu ---

bohunIC:
Dlaczego ten dom nie ma okien? Dlaczego nie ma klamek? Uuuuu czyżby to był model domu dla ''niepełno sprytnych''? jakbyś jeszcze moim sposobem powycinał sobie okna to miałbyś prześwit jak w prawdziwym domu tyle że ściany w środku mimo że w maxie istnieje opcja textura dwustronna to symek jej nie obsługuje musiałbyś sklonować ściany i zrobić od środka. No i proponuje też umeblować.

Poscikk:
Jeszcze przypomnę, że wymiary tekstury muszą być potęgami liczy 2. Np 26 = 64. Wpisanie 63 albo 65 da nam taki efekt, że fragment, na który została nałożona dana tekstura - będzie biały.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod