Autor Wątek:  Quarkmce i testowo2a wash end go!  (Przeczytany 5482 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dudus

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« dnia: 20 Lutego 2004, 20:43:26 »
Tor w WK odgałęziający się przed szopą ostrym łukiem w prawo - jest tajemnicą Poliszynela dokąd biegnie. Wie każdy kto jechał po testowo2a.
              A zatem trzy pytania:
        - czy coś takiego juz jest ?
        - czy ktoś może próbuje to zrobić ?
        - czy raczej nie ma sensu aby te ,,dwie spółki kolejowe" posiadały
          wspólną sieć ?
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na: 25kV, 15kV, 3kV a niekiedy jeszcze mniej.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lutego 2004, 21:05:46 »
lepiej nie, bo by było jeszcze mniej fps:)

Offline Dudus

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Lutego 2004, 00:15:30 »
Niby na jakiej podstawie tak twierdzisz. FPS-ów jest mało wtedy gdy jest,  bardzo naciaprany obraz do wyświetlenia a nie jak przybywa km nowych linii... ?
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na: 25kV, 15kV, 3kV a niekiedy jeszcze mniej.

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lutego 2004, 00:24:48 »
Ale załadowane obiekty (w jakimś stopniu) na fps wpływają, zresztą komu by się chciało teraz w to bawić... jak nubula już tuż tuż...
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Dudus

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Lutego 2004, 11:52:08 »
Cytat: "Nicolass"
Ale załadowane obiekty (w jakimś stopniu) na fps wpływają, zresztą komu by się chciało teraz w to bawić... jak nubula już tuż tuż...


Sęk w tym że ja to już mam. I sam sobie nie wierzę żę mi się to udało. Teraz muszę  tylko sprawdzić skutki uboczne - jakie to zrodziło bękarty.
FPS w Kacu jest taki jak poprzednio. W samej stacji oraz w ,,całej gminie" WK jest mało FPS. Ale jak wjedziesz już w obszar który pierwotnie należał
li tylko i wyłącznie do testowo2a to FPS rośnie nawet do 24-25 przy grafice
64MB.
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na: 25kV, 15kV, 3kV a niekiedy jeszcze mniej.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Lutego 2004, 12:48:52 »
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Lutego 2004, 13:19:30 »
nicolas nie mów że nebula tuż tuż jak te tuż tuż to przynajmniej pół roku sam czekałeś na luty a luty się kończy...........
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Dudus

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Lutego 2004, 21:23:13 »
Cytat: "MatEUzs"
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?


Mówiłem szukam dopiero skutów ubocznych tego ożenku.  Zlikiwidowałem dopiero jeden - efekt podwójnej scenerii w WK. Bo z połączeniem to mały problem 2 min roboty.
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na: 25kV, 15kV, 3kV a niekiedy jeszcze mniej.

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Lutego 2004, 21:39:34 »
Wyślij mi to na maila wraz z plikami *.bat to umieszczę na stronce www.nicolass.prv.pl i będzie można się pobawić.  Możesz zarzucić też screeny do maila [z miejsca połączenia tych dwóch tras], to wrzuce je też na stronke. Jak tylko dostane, umieszczam na stronce [jutro będzie na 100%]
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Marcin Czapnik (Techniks)

  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
    • http://marcinc.rail.pl/galeria
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Lutego 2004, 23:29:19 »
Cytat: "Dudus"
Cytat: "MatEUzs"
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?


Mówiłem szukam dopiero skutów ubocznych tego ożenku.  Zlikiwidowałem dopiero jeden - efekt podwójnej scenerii w WK. Bo z połączeniem to mały problem 2 min roboty.

Z moich spostrzeżeń wynika, że trasa z testowa2 przecina trasę WKD - Skwarki dwukrotnie (można to sprawdzić nakładając na siebie obrazy z STV pochodzące z obu tych scenerii)
pozdrawiam
Marcin Czapnik

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Quarkmce i testowo2a wash end go!
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Lutego 2004, 22:51:15 »
To nie jest calkiem prawda ze nie spadaja FPS po połączeniu -
otoz narazie wszystko jest ładowane do pamięci - im więcej
obiektów o tekstur, tym większa zajętość pamięci - na komputerach
z mniejszym RAM może się to objawiać rwaniem ciągłości
spowodowanym operacjami na dysku twardym (swap file).
Ponadto gdy tekstury sie nie mieszcza w pamieci karty
graficznej to tez to zle wplywa na wydajnosc grafiki.

Co do trasy quark, to jakby ktos chcial cos grzebac,
to tu sa najnowsze zrodla:
http://www.eu07.pl/~mczapkie/staff/quark-mc29.zip