Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Reakcja obiektu na kąt obrotu.
youBy:
Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS i możliwość obrotu.
Krzysiek626:
--- Cytat: youBy w 19 Czerwca 2008, 11:21:04 ---Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS i możliwość obrotu.
--- Koniec cytatu ---
Prawda to, mozna też zapisać do pliku *.scm, te do tej pory udawało się przesuwać i obracać bez problemu.
AtapiCl:
--- Cytat: Żabek w 19 Czerwca 2008, 09:10:29 ---Dawno tego nie sprawdzałem (...)
--- Koniec cytatu ---
Ja też ;d
--- Cytuj ---ale OIDP - mylisz się :)
--- Koniec cytatu ---
I pewnie dlatego mi się pomyliło. Zdarza się.
Mariusz1970:
--- Cytuj ---Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS
--- Koniec cytatu ---
Powiedz mi yB, czy symek liczy współrzędne podczas wczytywania się scenerii, czy na bieżąco?
Innymi słowy, na jakim etapie pracy symulatora, przesunięcia (orgin) o pewne wartości są obliczane (nie bierzemy pod uwagę eventów w moim pytaniu, bo one zmieniają często położenie obiektów w przestrzeni np. szlabany)?
youBy:
Podczas wczytywania scenerii.
Natomiast dla niektórych obiektów trójkąty są zapisywane do listy (np. t3d) i wywoływane przy renderingu, a dla niektórych są tworzone na bieżąco (np. szyny).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej