Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Reakcja obiektu na kąt obrotu.

<< < (3/6) > >>

youBy:
Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS i możliwość obrotu.

Krzysiek626:

--- Cytat: youBy w 19 Czerwca 2008, 11:21:04 ---Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS i możliwość obrotu.

--- Koniec cytatu ---
Prawda to, mozna też zapisać do pliku  *.scm, te do tej pory udawało się przesuwać i obracać bez problemu.

AtapiCl:

--- Cytat: Żabek w 19 Czerwca 2008, 09:10:29 ---Dawno tego nie sprawdzałem (...)

--- Koniec cytatu ---

Ja też ;d


--- Cytuj ---ale OIDP - mylisz się :)
--- Koniec cytatu ---

I pewnie dlatego mi się pomyliło. Zdarza się.

Mariusz1970:

--- Cytuj ---Zrób je w t3d, wtedy powinno być więcej FPS

--- Koniec cytatu ---

Powiedz mi yB, czy symek liczy współrzędne podczas wczytywania się scenerii, czy na bieżąco?
Innymi słowy, na jakim etapie pracy symulatora, przesunięcia (orgin) o pewne wartości są obliczane (nie bierzemy pod uwagę eventów w moim pytaniu, bo one zmieniają często położenie obiektów w przestrzeni np. szlabany)?

youBy:
Podczas wczytywania scenerii.

Natomiast dla niektórych obiektów trójkąty są zapisywane do listy (np. t3d) i wywoływane przy renderingu, a dla niektórych są tworzone na bieżąco (np. szyny).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod