Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Pantografy jednak przed nebulą

<< < (10/25) > >>

EP08_015:
Kiedy ostatnio chłopaki dodali możliwość załączenia przetwornicy i sprężarki fps mi troche spadło.
Czy w przypadku implementacji patyków będzie miało to wpływ na FPS? ja już mam na stacjach 2 fps a na szlaku od 4 do 7 góra oczywiście już po usunięciu zbędnych mi przeszkadzajek typu wałachy i jeżdżące samochody (to mi polepszyło fps chodź troche).

SQT:
Hmm a co ma przetwornica i sprężarka do FPS ? Przecierz to nic niema do grafiki.

EP08_015:
któryś z autorów mi powiedział ale dawno już że każdy bajer więcej to na fpsie mniej

Pytałem wtedy o dodania tylko załaczenia jednej lampki ogrzewania tak wiesz dla picu aby tylko była i usłyszałem wtedy odpowiedź że dodanie tylko lampki powoduje spadek fps o 0.5. No to się domyslam że patyki podobnie zrobią że spadnie fps i pewnie więcej niż 0.5/

A co do przetwornicy i sprężarki to wersja loka bez tych rzeczy chodziła mi dobrze a z sprężarką i z przetwornicą miałem bardzo duży spadek fps.

Boję się że dodanie patyków już wogule unieruchomi grafike w symku przynajmniej u mnie na kompie. Przecież nie kupie kompa z super mocnym procesorem ramem i grafą tylko do tego symulatora.

Winger:

--- Cytat: "EP08_015" ---któryś z autorów mi powiedział ale dawno już że każdy bajer więcej to na fpsie mniej
--- Koniec cytatu ---


Generalnie spadek byc musi, ale bedzie on maly. Dzisiaj w nocy dokonalem juz czesciowej optymalizacji - w calym procesie udzial biora wylacznie elektrowozy ktore maja conajmniej jeden podniesiony pantograf. Doloze jeszcze do tego uzaleznienie od predkosci pojazdu - gdy stoi w miejscu, tez nie trzeba kilkadziesiat razy na sekunde szukac nad nim trakcji, poza sytuacja gdy patyki sa podnoszone.

Zmieniam tez metode wyszukiwania odcinka trakcji na prostsza, szybsza, i odporna na bledy.

Jesli jednak u kogos spadem wydajnosci bedzie bardzo odczuwalny, bedzie mogl wylaczyc w eu07.ini realistyczne zachowanie sie pantografow.

Do wypisanych kilka postow wyzej prac zapomnialem dopisac zaimplementowania obslugi pantografow przez AI.

EP08_015:
Na jakiej zasadzie ma się odbyć implementacja?
Bo ja mam np przynajmniej 30 róznych tekstur do eu07 et22 ep08 czy to będzie na zasadzie podmiany pliku 303E 4E itp? czy inaczej?
Czy to będzie jakoś ogólnie wpisane?

I jakie będą konfiguracje pod względem wydajności (fps) bo coś wspomniałeś o realistycznym zachowaniu się patyków.

Mam rozumieć że będzie wersja (mówię o konfiguracji w pliku ini) z detekcją kolizji i wersja tylko polegającej na podniesieniu i opuszczeniu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod