Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Pantografy jednak przed nebulą
Winger:
Bry,
Po bezsennej nocce udalo mi sie aktywowac animacje pantografow w symulatorze. Kilka dni zajmie dopracowywanie szczegolow, i wersja ze sterowanymi pantografami powinna sie ukazac.
Piekny jest widok opadajacego przedniego patyka przy pieknym wyciu wentylatorow i silnikow, po duzym rozruchu z dluga rzeznia na haku... :-)
Nicolass:
Czyli pantografy zostaną dorzucone do najnowszego uploadu? Zaczyna się robić ciekawie, ta aktualizajca będzie naprawdę super! A, to tylko animacja, czy jak pantografy będę opuszczone to nie będzie prądu?
Winger:
Na chwilę obecną animacja, o/O do jednego pantografu, p/P do drugiego, patyki wznoszą się na określoną wysokość.
Z racji tego, iż sporo osob jeździ bez trakcji, będę próbował wprowadzić do eu07.ini jakiś parametr o nazwie np. 'EnableLiveTraction', który będzie uzależniał zachowanie loka od położenia patyków, a przy odrobinie szczęścia dopasowywal ich położenie do wysokości trakcji.
W tej sekundzie przyszlo mi coś na myśl - może da się wprowadzić później ogólnie parametr 'EnableTraction', z którym będzie można uruchomić symulator bez ładowania elementów trakcji.
McZapkie:
Jesli uda ci sie zrobic zeby sie dopasowywal do wysokosci trakcji,
to mozna by wtedy pobierac z tej trakcji prąd, uwazględniając
podstację z której jest zasilany dany odcinek
(zobacz Traction.cpp)
Winger:
Chce wlasnie pobieranie prądu uwzględnić, ale do tego nawet nie potrzeba elastyczności pantografów względem trakcji. Na trasie Pita stała wysokość jest OK, nie ma miejsc gdzie trakcja wchodzi w pantograf albo jest nad nim. Oczywiście próbował będę.
Teraz muszę sprawdzić m.in. dlaczego na trasie quarka po odpaleniu symulator sie zawiesza - tzn. 99% CPU i zero jakiegokolwiek ruchu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej