Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Alternatywny edytor tras

<< < (2/5) > >>

Mateusz Majchrzycki:

--- Cytat: "Adammo" ---
Jeszcze takie małe pytanie: ile osób na forum potrafi programować?

--- Koniec cytatu ---


No ja niby potrafię :>
(C++, VB)

Nicolass:
Moze ktoś zarzuci jakies screeny z tego edytora, bo jestem ciekaw jak to wygląda, a przez moje marne łącze [chwilowe] nie chce mi się tych dziesiątków mb ściągać.

Woropek:
co do programowania to: Pascal, C i C++ (trzy piątki w indeksie :) słabo asembler (ale zaraz bedę to miał na studiach)

SQT:
Jak będziesz wydawał następną wersję to spróbuj ją zrobić *.exe ;)

Marcin_EU:

--- Cytat: "Adammo" ---Co do Nebuli - narazie chciałbym skończyć projekt na starym engine. Widziałem GUI edytora do Nebuli (z ogłoszenia na forum). Będzie to tryb 3D edycji torów i innych obiektów. Moje rozwiązanie bazuje raczej na trybie 2D i myślę narazie tylko o torowisku, więc obiekty 3D raczej u mnie odpadają. Narazie chciałbym się skupić na dokończeniu programu, a potem zobaczymy - może się jeszcze do czegoś przydam.

--- Koniec cytatu ---

Jakby Twoj edytor dogadywal sie z moim np poprzez wysylanie komend tcla poprzez interfejs sieciowy (nebula ma takie cos w standardzie i nawet dziala jak juz coniektorzy widzieli) to ja mialbym zalatwione GUI i ekstra tryb 2D. Np przy tworzeniu jakiegos toru wysylalbys cos w stylu editor.createtrack z parametrami coby i u mnie sie takie cos utworzylo. Tak samo przy przesuwaniu, obracaniu, laczeniu czy zmianie jakiegos parametru wystarczyloby wyslac odpowiednie komendy aby uwzglednilo to u mnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod