Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Pewien problem z gmax.
Sm 42 driver:
--- Cytat: ZiomalCl w 15 Kwietnia 2008, 18:34:06 ---
--- Cytat: Sm 42 driver w 15 Kwietnia 2008, 18:11:59 ---(ciach)
--- Koniec cytatu ---
Jakie masz skrypty?
--- Koniec cytatu ---
Z downloadu ... inne nie chodzą :) ... próbowałem.
AtapiCl:
--- Cytat: Cesky Kretek w 15 Kwietnia 2008, 20:02:17 ---To są uroki GMAXa. Dostajesz w listenerze pewien kod, który musisz przekonwertować przy pomocy jakiegoś *.bat który jest w katalogu ze skryptami. Dawno się tym nie bawiłem, to nie pamiętam jak to szło. Później po zrobieniu dostawałeś siatkę.
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie tak. W Gmaxie wpierw przyciskiem Generate (jakoś tak) w skryptach tworzy się ten kod, z listenera kopiujesz kod do pliku tmp.poly (jak nie masz w katalogu ze skryptami, to musisz go utworzyć), zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie Make. Jakoś tak to właśnie szło...
Sm 42 driver:
--- Cytat: ZiomalCl w 15 Kwietnia 2008, 20:19:33 ---
--- Cytat: Cesky Kretek w 15 Kwietnia 2008, 20:02:17 ---To są uroki GMAXa. Dostajesz w listenerze pewien kod, który musisz przekonwertować przy pomocy jakiegoś *.bat który jest w katalogu ze skryptami. Dawno się tym nie bawiłem, to nie pamiętam jak to szło. Później po zrobieniu dostawałeś siatkę.
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie tak. W Gmaxie wpierw przyciskiem Generate (jakoś tak) w skryptach tworzy się ten kod, z listenera kopiujesz kod do pliku tmp.poly (jak nie masz w katalogu ze skryptami, to musisz go utworzyć), zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie Make. Jakoś tak to właśnie szło...
--- Koniec cytatu ---
Ulala ;) jakoś poszło ...
--- Cytat: ZiomalCl w 15 Kwietnia 2008, 20:19:33 ---zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie Make. Jakoś tak to właśnie szło...
--- Koniec cytatu ---
zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie IMPORT.
I otrzymujemy piękną siatkę do oteksturowania, która się teksturuje, ale nie eksportuje ... W Listenerze widnieje tylko taki oto zapis:
//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
Wie ktoś jak temu zaradzić?
AtapiCl:
--- Cytuj ---I otrzymujemy piękną siatkę do oteksturowania, która się teksturuje, ale nie eksportuje ... W Listenerze widnieje tylko taki oto zapis:
--- Koniec cytatu ---
I odpowiednio powielasz... Zaznaczasz trawkę, z zakładki 'Modify' (zaraz po 'Create') z listy 'Modifier List' wybierasz UVW Map. Tam się odpowiednio sposób powielania tekstury na danej powierzchni ustawia. Wg uznania. I dopiero teraz spróbuj wyeksportować.
Sm 42 driver:
--- Cytat: ZiomalCl w 15 Kwietnia 2008, 21:38:23 ---Tam się odpowiednio sposób powielania tekstury na danej powierzchni ustawia. Wg uznania.
--- Koniec cytatu ---
Czy mógłbyś wskazać w którym miejscu się ustawia to powielanie?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej