Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Wasze filmy z symkiem w roli głównej

<< < (55/140) > >>

Żuk:
Wszystko ok jeżeli chodzi o składy towarowe. Natomiast ja cały czas mówię o składach pasażerskich, w których dąży się aby      ( hamowanie, luzowanie ) dotarcie fali ciśnienia do ostatniego wagonu trwało jak najkrócej, a wiąże się to z tym aby załączanie hamowania, luzowania odbywało się prawie w jednym czasie. Z tego wynika również połączenie składu z pojazdem, przewód główny ( czerwony ) i ( żółty ) zasilający, przez co zbiorniki pomocnicze ( nowszy tabor ) są zasilane dodatkowo z przewodu zasilającego.

Krzystek60:
Przy składach pasażerskich (jakoś do 12) wagonów dużej różnicy nie ma w tam czy wolno czy szybko. Z tego co widziałem jak mechanik prowadził. Jak sie myle to proszę o poprawienie.

youBy:

--- Cytat: Żuk w 04 Stycznia 2012, 20:56:14 ---Wszystko ok jeżeli chodzi o składy towarowe. Natomiast ja cały czas mówię o składach pasażerskich, w których dąży się aby      ( hamowanie, luzowanie ) dotarcie fali ciśnienia do ostatniego wagonu trwało jak najkrócej, a wiąże się to z tym aby załączanie hamowania, luzowania odbywało się prawie w jednym czasie. Z tego wynika również połączenie składu z pojazdem, przewód główny ( czerwony ) i ( żółty ) zasilający, przez co zbiorniki pomocnicze ( nowszy tabor ) są zasilane dodatkowo z przewodu zasilającego.

--- Koniec cytatu ---
Jeśli przyjąć, że napełnianie przewodu głównego to prosty proces wyrównywania się ciśnień, to napełnianie uderzeniowe zapewni znacznie szybsze zakończenie procesu. Z drugiej strony, mamy do czynienia z rozprzestrzenianiem się impulsu wzdłuż przewodu, co nieco osłabia ten efekt.

EU07-483:

--- Cytat: Benek w 04 Stycznia 2012, 18:59:33 ---Zastanawia mnie jednak czy tak często używa się odluźniacza?

--- Koniec cytatu ---
Co kto lubi - ja używam jeszcze częściej ;-)

--- Cytat: ST44-003 w 04 Stycznia 2012, 19:59:31 ---A mnie zastanawia czy Ty w ogóle wiesz jak się hamuje? Nie uczono Cię że się nie cofa kranu na pozycję wcześniej zaraz po wdrożeniu hamowania? Obniża to skuteczność hamowania składem to raz,
--- Koniec cytatu ---
Eee, gdyby ciśnienie w PG się ustaliło (powiedzmy na 4 bar), następnie zostałoby podniesione do 4,5 bar i powtórnie obniżone do 4, to rzeczywiście skuteczność takiego hamowania byłby mniejsza niż za pierwszym razem (nawet mimo tego, że hamulec Oerlikon jest niewyczerpalny), jednak na filmie wartość nie jest jeszcze ustalona - tak po prostu szybciej się upuszcza z PG.

--- Cytat: ST44-003 w 04 Stycznia 2012, 19:59:31 ---a dwa że przewody głupieją, przez co trzeba podawać więcej powietrza do przewodu, żeby móc mocniej zahamować.
--- Koniec cytatu ---
Ee, chyba nie wiesz jak działa hamulec kolejowy, ale ogólnie to stwierdzenie jest bez sensu.

--- Cytat: ST44-003 w 04 Stycznia 2012, 19:59:31 ---Na 14 pudłach jak mu potrzymasz z 5-8 sekund nic Ci się wielkiego nie stanie. Nawet lepiej jest użyć popełnienia, bo masz pewność że Ci przynajmniej klocki trzymać nie będą.
--- Koniec cytatu ---
A tu akurat masz racje (chociaż 8 s. IMO to za długi czas) - przy takich składach dobra fala, nie jest zła. ;-)

Żuk:

--- Cytat: EU07-483 w 04 Stycznia 2012, 23:54:21 ---A tu akurat masz racje (chociaż 8 s. IMO to za długi czas) - przy takich składach dobra fala, nie jest zła. ;-)

--- Koniec cytatu ---
Owszem tak ale znam takich co przy 14 pudłach przez 300 km nie użyli uderzeniowej ani razu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod