Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Szukam chętnych do pomocy przy aktualizacji paczki Mariusz/Defiler

<< < (3/9) > >>

Ajusto:

--- Cytat: Ra w 11 Stycznia 2008, 21:18:33 ---O ile ja dobrze skojarzyłem, to ostatnie exe używa textures/smuga.tga do robienia "świateł". Pokazuje się to, jeśli zapali się wszystkie 3 światła, a light w scenerii jest wystarczająco ciemne. W zwiazku z tym, jeśli dodatkowe smugi będą w modelu lub kabinie, to się zrobi kicha.

--- Koniec cytatu ---
Czyli mam przez to rozumieć, że jak np. wywalę z pliku wpisy na smugi w EN57 MKaczego to w dzień będzie je widać a w nocy nie, tak?

EDIT:
w dzień nie będzie widać a w nocy tak. :)

Class66:

--- Cytat: Ra w 11 Stycznia 2008, 21:10:08 ---Moim zdaniem dobrze by było zacząć od poprawienia tej paczki. Ale przed jej wywieszeniem jako bazowej trzeba by również poprawić znalezione dotychczas błędy w sceneriach i uzupełnić brakujące pliki.

Czy koła we wszystkich pojazdach kręcą się w dobrą stronę?

Czy koła dolną częścią dotykają szyn?

Czy odległość między kołami jest dobra?

Czy w modelach wycięte są smugi (w związku z tendencją wyznaczoną przez ostatnie exe)?

Czy tekstury, itp. są opisane w plikach textures.txt?

--- Koniec cytatu ---

Do bazowej paczki jeszcze bardzo daleko. Błędy które trzeba poprawić i wyszukać inne. Grunt to zacząć coś robić a żeby zacząć coś robić trzeba na czymś bazować.
Jaka forme opisu tekstur proponujesz? Jaką jeszcze dokumentację stworzyć?

Ps. Jak wytępić te smugi z modeli? Moge się jutro tym zająć.

AtapiCl:

--- Cytat: Class66 w 11 Stycznia 2008, 21:26:05 ---Ps. Jak wytępić te smugi z modeli? Moge się jutro tym zająć.

--- Koniec cytatu ---

Otwierasz notatnikiem plik modelu loka, który zawiera smugi i usuwasz wpisy tych smug. W szukajce notatnika lub innego narzędzia wpisujesz smuga i to co znajdzie usuwasz (nie tylko jedną linijkę lecz cały wpis dla danej smugi). W zwykłym modelu loka np. EU07 jest 6 wpisów. W EZT są 3 dla członu, dlatego musisz otworzyć w notatniku model pierwszego i ostatniego (6ba i 6bb) i w nich poszukać tych wpisów. To tak na wstęp.

Mariusz1970:
Błędów w sceneriach typu eventowego dla exe 664 nie powinno być.
Co do błędów taboru, defiler dla EZT ponazywał inaczej i tam nie wyświetlane są przedsionki, jak również wymienione powyżej koła w taborze. U siebie kręcenie się kół poprawiłem. Swego czasu napisałem listę taboru, gdzie koła kręcą się w złą stronę, a nawet gorzej :)
O ile pamiętam w paczce smug nie było (defiler tak postanowił).
Ponadto o ile mnie pamięć nie myli defiler "ponakładał" końcówki (czerwone lampki) poprzez dopisywanie pustego pliku rozkłady jazdy i chyba coś za dużo nadpisał.

Class66:
Cześć Mariusz! Możesz wystawić te poprawione modele na jakiś serwer?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod