Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Import danych z układem torowym do 3DS
bohunIC:
Ja kiedys korzystałem z funkcji importu z tych pierwszych skryptów takich max okrojonych! Tam to działało i wczytywało sie wszystko, ale problem był że nie z każdego pliku scn.
Paul:
W sumie zależy mi najbardziej na tych wektorach kontrolnych, bo to co sie wstawia to taka kolorowa linia łamana złożona z prostych odcinków. Ciekawie to na dużych stacjach wygląda...
Pozdr, Paweł
RooteK:
Też by mi sie przydała taka v.
Ra:
[Dzisiejsze odkrycie]
Jeśli skrypt scnImport.ms importuje tory w postaci łamanej złożonej z odcinków, należy znaleźć funkcję updateShape i w następnej linijce wpisać convertToSplineShape z tym samym parametrem.
--- Kod: ---l= line pos:ptla wireColor:(color 32 32 156)
l.name= af
addNewSpline l
addKnot l 1 #bezier #curve ptla (ptla+ctra2) (ptla+-ctra2)
addKnot l 1 #bezier #curve ptra (ptra+-ctrlb2) (ptra+ctrlb2)
updateShape l
convertToSplineShape l
--- Koniec kodu ---
gdyby to nie pomogło, trzeba by jeszcze dodać dodatkową zmienną k:
--- Kod: ---l= line pos:ptla wireColor:(color 32 32 156)
l.name= af
k=addNewSpline l
addKnot l k #bezier #curve ptla (ptla+ctra2) (ptla+-ctra2)
addKnot l k #bezier #curve ptra (ptra+-ctrlb2) (ptra+ctrlb2)
updateShape l
convertToSplineShape l
--- Koniec kodu ---
Ta druga wersja działa na pewno, a ta pierwsza nie była testowana.
Aktualnie poprawiamy błędy w scnImport.ms, więc jak tylko dobrniemy do jakiegoś finału, to zostanie on udostępniony. Poprawiony jest już import łuków i zwrotnic, wyliczane są wektory kontrolne dla torów prostych.
firleju:
Ra, niepotrzebnie się męczysz. Import całego układu torowego da się zrobić z najnowszej wersji skryptów (wersja z 27.02.2008). Nie importuje za to nic innego. Jeśli chcesz się bawić w import to proponuje od tej wersji.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej