Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Import danych z układem torowym do 3DS

(1/3) > >>

Paul:
Witam

Do osób znających się na MaxScript - czy jest możliwość zrobienia importu danych o układzie torowym do 3DS, ale nie z pliku, tylko np. poprzez wywołanie listy funkcji dodających nowe odcinki/zwrotnice z konsoli skryptów?

PS. Wiem, powtarzam się z wątkiem, ale poprzednio nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi :P

Pozdr, Paweł

uetam:
Wiem, ze opcje importu z pliku zrobil speed, w ostatniej wersji byl import praktycznie wszystkiego ale ta wersja chyba zaginela...

Paul:
Mi import w najnowszej wersji skryptów jaką mam (by firleju) (ani w żadnej innej) nie działa - wstawia tylko zielonego box-a na środku sceny i nic poza tym.

Pozdr, Paweł

RooteK:
Ja tak miałem w jednym ze skryptów.

Ale zainstalowałem inne, qmpel dał mi linka na GG, i exportuje ładnie układ torowy :) Tylko szyny na zwrotnicach nie są takie jak bym wstawił nowy rozjazd (przekżywiony jeden tor, łuk) ale proste.

Paul:
Dotarłem do wersji skryptu działającej "bardziej" niż poprzednio: zaimportowało wszystkie tory robiąc lustrzane odbicie w osi x, bez wektorów kontrolnych i parametrów z zakładki User Defined, zwrotnice pominęło wogóle. Jest jakaś nowsza wersja w której to działa?

Pozdr, Paweł

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod