Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Import danych z układem torowym do 3DS

<< < (3/3)

Żabek:

--- Cytat: gfirlejczyk w 13 Lipca 2008, 09:56:00 ---Import całego układu torowego da się zrobić z najnowszej wersji skryptów (wersja z 27.02.2008)
--- Koniec cytatu ---
Ale poprawnie? Co sie dzieje gdy do importowanego dodamy cos nowego? Wszystko jest ok?
Ten, który poprawił Ra z moją niewielką pomocą, importuje układ torowy plus includy typu tekstura podsypki zwrotnicy, semafor, drzewo itp (bez wizualnego rozróżnienia co jest czym, wszystko to żółty helper).

Ra:
Przejrzałem właśnie ten skrypt i nie ma on wywołania funkcji convertToSplineShape , więc porównując do tamtego zmienianego podejrzewam, że tory będzie wstawiał jako proste, a nie łuki. Nie widzę także przeliczenia punktów kontrolnych dla odcinków prostych, ani obsługi include. Natomiast kod jest dużo ładniejszy i bardziej zwarty, niż tamten, w którym grzebałem.

firleju:
Nie wiem co to jest za "tamten", ale ja napisałem całośc od nowa.
Jak dobrze pamiętam to łuki importował jako łuki. A convert odbywa się bodajże i tak przy eksporcie.
Nie importuje includów i takich innych, gdyż nie zdążyłem tego zrobić, kiedy miałem jeszcze czas.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod