Autor Wątek:  SM01 / SM02 - pierwsze screny.  (Przeczytany 5804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« dnia: 07 Stycznia 2008, 15:39:34 »
Standardowo wiadomo o co proszę. A kto nie wie to powiem prosze o materiały foto na tekstury, proszę o wyjasnienie jak wygląda kabina w tym czymś. Ponadto proszę o nadsyłanie informacji na temat szczegułów istotnych dla modelu czyli czego brakuje itp.

Pozdro.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM02/
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2008, 17:30:27 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:13:29 »
Nie wiem czy we wszystkich lokach były identyczne bufory, ale z tego co widziałem na fotkach to w Twoim modelu przydałoby się zwiększyć średnicę okrągłych "krańcówek" bufora.

Kilka fotek:
http://www.nadbor.pwr.wroc.pl/cms/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=46&catid=5
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:39:16 »
To teraz pytanie za 100 pkt. Jak właściwie podczepić wiązar tak by sie kręcił odpowiednio. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :)
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:40:15 »
Ja się nienajlepiej znam na kolei, ale jako model nie ma narazie błędów. Ile ma już poly? :)
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Stycznia 2008, 16:50:31 »
To teraz pytanie za 100 pkt. Jak właściwie podczepić wiązar tak by sie kręcił odpowiednio. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :)

Może to będzie pomocne:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6654.0.html

a jak nie to usuńcie posta :).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:41:48 »
Cytuj
Ja się nienajlepiej znam na kolei, ale jako model nie ma narazie błędów. Ile ma już poly? :)

18520 < tyle :)
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Stycznia 2008, 18:14:10 »
o_O !?
Chociaż... mniej niż twoje poprzednie modele xD
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Stycznia 2008, 18:35:31 »
Nie obraź się Epek ale coś robisz źle...na obecny stan model ma 18500 poly? Zrób mi screena siatki modelu i wyślij na schmeling@interia.pl.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Stycznia 2008, 18:37:58 »
Połowa z 201E z packu ma tyle :P
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Stycznia 2008, 13:25:42 »
Teraz esemka 02 zredukowane do 17676.

Ponizej SM01 ktora wazy obecnie 10674 pol. Idealna na jakąś starą i zardzewiałą bocznice zakładową.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM01/

Pozdrowionka.



« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2008, 17:38:20 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Stycznia 2008, 10:29:10 »
Patrząc na przesłaną siatkę mogę Ci powiedzieć co robisz źle.
Po pierwsze jeśli tworzysz cylinder, box lub jakąkolwiek inną figurę zwróć uwagę na liczbę segmentów. Wstawiasz cylindry z domyślną wartością segmentów: 5. To tak jakbyś wstawił 5 zwykłych cylindrów. Tyczy się to wszystkich pozostałych figur.
Po drugie jeśli coś wycinasz ( boolean ) spróbuj to potem zoptymalizować ( Modifer Optimize ) - usunie to niepotrzebne linie jak i uszkodzone trójkąty ( degenerated triangle found ).

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Stycznia 2008, 18:11:22 »
Zrobiłem to na sm01 i mi zoptymalizowalo do 8000 poly tak okolo tego ale mapowanie sie rozjechalo i pol dachu wcielo.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Stycznia 2008, 22:57:37 »
Zawsze optymalizujesz przed mapowaniem. Oszczedzi Ci to przykrych niespodzianek. Czasamy 3ds pogubi sie w swoich obliczeniach przez co wywali dla Ciebie istotne ksztalty, dlatego nalezy uwazac na kazdy ruch a pewnych elementow nie optymalizowac. Zawsze optymalizuj odseparowane elementy. Pobaw sie w poboczne funkcje tego modyfikatora.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2008, 22:59:35 wysłana przez Oli_EU »

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Stycznia 2008, 08:32:22 »
Zgłaszam problem z modelami SM01 i SM02, wstawienie ich do trasy powoduje u mnie wysypanie się programu, pojawia się komunikat: "Wystąpił problem z aplikacją MaSzyna EU07-424 i zostanie ona zamknięta". Co dziwne dzieje się tak tylko na najnowszym "spalinowym" exe by youBy, na exe KURS'a wszystko działa bez problemu.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: SM01 / SM02 - pierwsze screny.
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Stycznia 2008, 13:12:04 »
Te male esemki chodza na fizyce od sm03 a tej fizyki exe youbaja nie lubi. u mnie to samo jest. Uzyj exeka kursa z jego paczki i bedzie chodzic.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015