« Odpowiedź #21 dnia: 05 Stycznia 2008, 18:29:58 »
Jest i materiał wideo:
http://www.tvn24.pl/-1,1534362,wiadomosc.html
Co do wypowiedzi strażaka, to odniosłem takie wrażenie jakby chciał powiedzieć, że to była wina maszynisty bo nie zauważył stojącego na przejeździe ciągnika... .
Teorytycznie jest też trochęwiny maszynisty bo nie podał sygnału RP1 przez co ludzie na przejeździe mogli nie być świadomi że pociąg się zbliża i nie odskoczyli.
A ile razy była sytuacja, że samochód zgasł na przejeździe a kierowca za wszelką cenę chciał ruszyć (ocalić samochód) zamiast brać nogi za pas? Mech dawał Rp1 i migał światłami... .
I jeszcze jedno. To, że pociąg się zbliżał było wiadomo bo była sygnalizacja na przejeździe.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2008, 18:32:59 wysłana przez mechatronik »

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76