Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)

<< < (13/30) > >>

MuNiO:

--- Cytat: EU07-457 w 31 Października 2007, 16:03:40 ---Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"
--- Koniec cytatu ---

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?

KURS90:

--- Cytat: MuNiO w 31 Października 2007, 15:49:12 ---

ET42:
Ustawiajac wysoki rozruch (f+ shift) i przekrecajac kolo nastawnika do ostatniej po zycji bez oporowej ukladu szeregowego brak mozliwosci bocznikowania. Wylaczamy wysoki rozruch , nadal brak bocznikowania i brak mozliwosci przejscia na uklad rownolegly. Nalezy zjechac nastawnikiem do zera i rozpoczac rozruch normalnie.

Czy w realu jest tak samo ?

--- Koniec cytatu ---

W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg.
Stusuje się je w przypadku rozruchu bardzo ciężkiego pociągu, lub w trudnych warunkach (poślizgi). Taki układ pozwala na osiągnięcie jazdy bezoporowej przy bardzo małej prędkości. Jazda na nim, rzeczywiście odbywa się do 25tej pozycji nastawnika



--- Cytat: Kawu w 30 Października 2007, 19:58:01 ---W (obecnie) nowym exe nie działa także przełącznik i wogle przełączanie pomiędzy hamulcem towarowym a osobowym.

Celowo zostało to usunięte?

--- Koniec cytatu ---

Opóźnienia hamulca pozostały, jednak w innych lokach spoza paczki wymagają edycji plików chk.
I tak w linii Cntrl. dajemy odpowiednie wpisy

--- Kod: ---BrakeDelays=GPR {pospieszny-towarowy-osobowy}
BrakeDelays=PR   {pospieszny - towarowy}
BrakeDelays=GP   {towarowy-osobowy}

--- Koniec kodu ---
Nastawę pospieszną włączamy kombinacją ctrl+b

--- Cytat: SP47-001 w 30 Października 2007, 17:13:52 ---Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1"). Może tu chodzi o inne przyciski ? W każdym razie proszę o pomoc i przy okazji gratuluję wykonania kabiny ET40 w wersji "platyne". 

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: SP47-001 w 30 Października 2007, 17:13:52 ---Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1").

--- Koniec cytatu ---

Przy hamowaniu elektrodynamicznym, należy zejść nastawnikiem do zera i dopiero cofnąć dźwignię bocznika. Wtedy nastawnikiem jazdy regulujemy siłę hamowania elektrodynamicznego, mając 20 stopni tego hamowania

--- Cytat: MuNiO w 31 Października 2007, 16:13:45 ---
--- Cytat: EU07-457 w 31 Października 2007, 16:03:40 ---Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"
--- Koniec cytatu ---

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: MuNiO w 31 Października 2007, 16:13:45 ---
--- Cytat: EU07-457 w 31 Października 2007, 16:03:40 ---Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"
--- Koniec cytatu ---

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?

--- Koniec cytatu ---

Tak też jest np. w ET42. Nie widać tego za dobrze, bo w ET42 nie występuje lampka "jazda na bocznikach" Na pierwszych 3 pozycjach jest wprowadzone bocznikowanie. Można to zauważyć podczas rozruchu, że do 3 pozycji prąd rośnie, dopiero potem maleje.
Osłabienie wzbudzenia na pierwszych pozycjach, ma na celu zmniejszenie momentu obrotowego silników, dzięki czemu można łagodnie rozciągnąć skład (bez szarpnięć) podczas rozruchu.

Rudzik:
Witam:)

Ja ma takie pytanie:
Otóż na tym EXE po kilku hamowaniach mam problem z hamulcem. Gdy odluźniam, normalnie ciśnienie spada do 0, ale gdy dam 4 (jazda) ciśnienie wzrasta do 0,2 MPa.
Moje pytanie: czy to tak ma być (na wszystkich lokach)?? Bo muszę potem cały czas na "," (odluźnianie) jechać.

Pozdro:)

KURS90:
Przeładowanie hamulca, musisz ostrożnie napełniać :)

Rudzik:
Dzięki za info. Ale czasem np. za późno zacznę hamowanie i musze na maxymalne dać a potem to już kicha;/ To da się jakoś naprawić??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod