Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)

<< < (12/30) > >>

Kawu:
W (obecnie) nowym exe nie działa także przełącznik i wogle przełączanie pomiędzy hamulcem towarowym a osobowym.

Celowo zostało to usunięte?

EU07-457:

--- Cytat: EP08_015 w 30 Października 2007, 13:57:48 ---EU07-457  przy tej okazji wez mi wytlumacz po co w maszynowym było to tak zwane "urzadzenie diagnostyczne" od lat nie uzywane. I niewiem czy mi sie tylko wydawało ale chyba widzialem haslera kolo tego. Po co to było?
--- Koniec cytatu ---

To tzw. urządzenie diagnostyczne służyło do lokalizacji usterek w poszczególnych obwodach, tzn. maszynista (czy też na przeglądzie pracownik warsztatowy) mógł za pomocą przycisku sprawdzić poszczególne obwody elektryczne, co pomagało w zlokalizowaniu usterki. Niestety obecnie wszystko jest rozkradzione...
Co do haslera, to faktycznie mogłeś go widzieć. Prędkościomierze wskazujące znajdują się na końcach sekcji, przy pompce ręcznego podnoszenia pantografu.

BiałaSowa:
http://www.members.lycos.co.uk/bialasowa/et40new_sounds.rar   <--- Nowy dźwięk syreny ET40 wykonany przeze mnie.

MuNiO:
ET40 :
a: 1 pozycja nastawnika (zapala sie lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach) brak reakcji , zero ruchu
b: 2 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach) - na tej pozycji lok rusza ostro szarpiac
c: 3 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach)
d: 4 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach)
e: 5 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach, gasnie jazdy na bocznikach)

Moje pytanie , czy to sa normalne objawy ?
 
Kabina : poziome umieszczenie manometrow - loki do numeru 30, 2 pantografy ?
            pionowe umieszczenie manometrow - loki od numeru 31, 4 pantografy ?

Co to jest KHP i z czym to sie je :)


ET42:
Ustawiajac wysoki rozruch (f+ shift) i przekrecajac kolo nastawnika do ostatniej po zycji bez oporowej ukladu szeregowego brak mozliwosci bocznikowania. Wylaczamy wysoki rozruch , nadal brak bocznikowania i brak mozliwosci przejscia na uklad rownolegly. Nalezy zjechac nastawnikiem do zera i rozpoczac rozruch normalnie.

Czy w realu jest tak samo ?

EU07-457:

--- Cytat: MuNiO w 31 Października 2007, 15:49:12 ---ET40 :
a: 1 pozycja nastawnika (zapala sie lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach) brak reakcji , zero ruchu
--- Koniec cytatu ---

Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"


--- Cytuj ---b: 2 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach) - na tej pozycji lok rusza ostro szarpiac
--- Koniec cytatu ---

Lokomotywa powinna ruszyć. Zapnij do ciężkiego składu, a zobaczysz, że tak ostro wcale nie ruszy...


--- Cytuj ---c: 3 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach)
d: 4 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach i jazdy na bocznikach)
e: 5 pozycja nastawnika (lampka jazdy na oporach, gasnie jazdy na bocznikach)

Moje pytanie , czy to sa normalne objawy ?
--- Koniec cytatu ---

Tak
 

--- Cytuj ---Kabina : poziome umieszczenie manometrow - loki do numeru 30, 2 pantografy ?
            pionowe umieszczenie manometrow - loki od numeru 31, 4 pantografy ?
--- Koniec cytatu ---

Jak najbardziej ;)


--- Cytuj ---Co to jest KHP i z czym to sie je :)
--- Koniec cytatu ---

Kiedyś eksperymentowano z sygnalizacją kabinową. Dzięki sygnałom z torów maszynista wiedział co jest na semaforze, zanim go zobaczył. Na ET40 czujniki KHP były zamontowane przy zgarniaczu lokomotywy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod