Witam
Więc tak. Najlepiej zmienic texturę karła z czarnego na biało-czerwonego. Złe stany na semaforze dlatego że incy są na bazie karłowego manewrowego co już widac po tym wpisie
event (p1)_ms1 multiple 0 none (p1)_sem_ligh1 (p1)_sem_info_stop endevent
event (p1)_sem_ligh1 lights 0.0 (p1) 1 0 endevent
event (p1)_ms2 multiple 0 none (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_man endevent
event (p1)_sem_ligh2 lights 0.0 (p1) 0 1 endevent
Nie jestem pewien jakie są standardy kolejności lamp, ale tylko takie widziałem że czerwone na górze i zielone na dole.
Kolejna sprawa to nie SS2nbk.inc (n-niebieskie b-białe) tylko jak coś to SS2czk.inc (c-czerwone z-zielone)
Jak już kopiowac zdarzenia to skopiuj z tego inca SS2zcI.inc.
Najlepiej to przydałby się nowy model karła, albo jego dobra przeróbka.
Nie są takie same . Gdybyś nie zdublował miał bys MS...
No właśnie się mylisz bo to nie wina pliku a współrzędnych w pliku .t3d które trzeba odpowiednio wprowadzic by były właśnie te kolory. Najlepiej popatrz sobie w inne .t3d i metodą prób i błędów przerabiaj by uzyskac efekt
To by było na tyle. Jak nie dasz sobie rady to najlepiej potrenuj sobie jeszcze przerabianie żeby to doszło do ładu. Zawsze możesz spytac o pomoc
Pozdrawiam.