- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: krecik445 w 15 Września 2007, 11:40:50
-
Może coś takiego:
http://www.transportszynowy.pl/kolpolsamoczynny3kom.html
http://www.transportszynowy.pl/kolsemkarzpol.html
Trochę grzebałem w modelu ale wydało się za trudne...
pozdrawiam.
-
Masz problem. Otwierasz 3dsmax i robisz.
-
Model karzełka jest, trzeba pogrzebać w inc i zrobić teksturkę.
(http://img404.imageshack.us/img404/1019/karzelkh0.th.png) (http://img404.imageshack.us/my.php?image=karzelkh0.png)
Ale z jakiego powodu robić?
-
Zaraz wystawię dwukomorowego.
Zapraszam do działu tabor za chwilę.
-
Zaraz wystawię dwukomorowego.
Zapraszam do działu tabor za chwilę.
Chyba coś Ci się pomyliło!
Od kiedy semafory zaliczamy do taboru? Weź pomyśl trochę co?
-
to gdzie wystawic?
Tekstury
Tabor
Trasy
wystawiam tutaj.
http://www.speedyshare.com/174119620.html
-
to gdzie wystawic?
W tym wątku może?
-
Jutro grzebię w trzykomorowym.
Pozdro.
-
Witam!!!
Radziłbym przestać i zostawić to komuś, kto się lepiej na tym zna.
Po pierwsze - zła nazwa pliku. Jest "SS2nbk", zgodnie z "maszynowym standardem" powinno być "ZS2cbk".
Po drugie - brak pliku inc (wraz z zdarzeniami).
Po trzecie - po co dublować textury komór - za mało "maszyna" waży???
-
1.To zmien nazwę .
2.Zapomniałem dorzucic do paczki ,każdemu się może zdarzyc. inc:// semafor 2-komorowy karzełkowy (manewrowy): p1=nazwa p2,p3,p4=lokacja, p5=rotacja p6=symbol
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
//model semafora karzełkowego:
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 PKP/ss2nbk.t3d (p6) Lights 1 0 endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
node -1 0 (p1)_sem_mem memcell (p2) (p3) (p4) ShuntVelocity 0.0 0.0 none endmemcell
//zdarzenia okreslajace predkosc przy tym semaforze:
event (p1)_sem_info_stop updatevalues 0.0 (p1)_sem_mem ShuntVelocity 0.0 0 endevent
event (p1)_sem_info_man updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem ShuntVelocity 20.0 0 endevent
event (p1)_ms1 multiple 0 none (p1)_sem_ligh1 (p1)_sem_info_stop endevent
event (p1)_sem_ligh1 lights 0.0 (p1) 1 0 endevent
event (p1)_ms2 multiple 0 none (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_man endevent
event (p1)_sem_ligh2 lights 0.0 (p1) 0 1 endevent
// uszkodzony semafor - nieoswietlony:
event (p1)_uszk multiple 0 none (p1)_sem_ligh0 (p1)_sem_info_stop endevent
event (p1)_sem_ligh0 lights 0.0 (p1) 0 0 endevent
//odczyt z pamieci:
event (p1)_sem_info getvalues 1.0 (p1)_sem_mem endevent
3.Po trzecie - po co dublować textury komór - za mało "maszyna" waży???
Nie są takie same . Gdybyś nie zdublował miał bys MS...
4.Jestem uprzejmy i daję wpis do scn:
include ss2nbk.inc;none;0;0;0;0;none;;;end
-
Witam
Więc tak. Najlepiej zmienic texturę karła z czarnego na biało-czerwonego. Złe stany na semaforze dlatego że incy są na bazie karłowego manewrowego co już widac po tym wpisie
event (p1)_ms1 multiple 0 none (p1)_sem_ligh1 (p1)_sem_info_stop endevent
event (p1)_sem_ligh1 lights 0.0 (p1) 1 0 endevent
event (p1)_ms2 multiple 0 none (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_man endevent
event (p1)_sem_ligh2 lights 0.0 (p1) 0 1 endevent
Nie jestem pewien jakie są standardy kolejności lamp, ale tylko takie widziałem że czerwone na górze i zielone na dole.
Kolejna sprawa to nie SS2nbk.inc (n-niebieskie b-białe) tylko jak coś to SS2czk.inc (c-czerwone z-zielone)
Jak już kopiowac zdarzenia to skopiuj z tego inca SS2zcI.inc.
Najlepiej to przydałby się nowy model karła, albo jego dobra przeróbka.
Nie są takie same . Gdybyś nie zdublował miał bys MS...
No właśnie się mylisz bo to nie wina pliku a współrzędnych w pliku .t3d które trzeba odpowiednio wprowadzic by były właśnie te kolory. Najlepiej popatrz sobie w inne .t3d i metodą prób i błędów przerabiaj by uzyskac efekt
To by było na tyle. Jak nie dasz sobie rady to najlepiej potrenuj sobie jeszcze przerabianie żeby to doszło do ładu. Zawsze możesz spytac o pomoc
Pozdrawiam.
-
Proszę uprzejmie o reupload tych semaforków :)