Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Przezroczyste szyby - nie lepiej ich wykorzystywać w taborze?
BiałaSowa:
Przy SMce nie mam spadku ani nic FPSów :P Wyciąć dziurę xD heh no niby tak ale jeszcze zrobić żeby to wyglądało jak szyba :P
P.S.
Kabina się wyłącza ale wolę widzieć np. drzewo przez okno w trybie freefly oczywiście niż bezsensowną texturę która wygląda jak przyciemniana szyba :P No i przez to że kabina się wyłącza przyjdą FPSy :)
Cesky Kretek:
--- Cytat: GlowaWojtas w 10 Września 2007, 17:44:54 ---trzeba by mieć model loka i wyciąć dziurę :D
--- Koniec cytatu ---
Po co pieprzysz takie głupoty? Za mało gwiazdek w sigu czy jak? Radzę się ogarnąć...
___________
Do rzeczy...:
żeby to śmiagło, musisz mieć każdą teksturę w TGA, do każdej zrobić odpowiedni kanał alpha... Do każdego modelu, musiałbyś wstawić kabinę - tak jak było to zrobione z 111a. Pomijając to, że denerwują lokomotywy których mechowie umarli i prowadzą duchowe składy... :|
Mało Ci wrażeń?
Jak to słusznie zauważono - dolicz duży spadek fps. Quark na 1ghz procku + 256 ram + gf2 to dużo fps? Nie wydaje mi się, a Ty chcesz jeszcze jeździć na 0,2 FPS !SLOWING DOWN!.
gr. przerabiane już to było!
Akvin:
Było...
http://my.opera.com/akvin-profeta/albums/showpic.dml?album=52771&picture=645341
Ale jak napisał przedmówca problemów jest sporo więcej.
BiałaSowa:
Więc zacznijmy od screenów SM03.
1.Kabina - FPS
Dla tych co niedowidzą ilości FPS - 60,10 czyli u mnie symkowe prawie max.
2.Zewnątrz - FPS
FPS - 60,00 - czyli symkowe sporo.
Wagony można by było zrobić tak jak jest, ale wstawić okna do loków...chociaż może do ezt? Myślę że z FPSem nie było by tak bardzo źle.
Cesky Kretek:
--- Cytat: BiałaSowa w 10 Września 2007, 20:28:13 ---Więc zacznijmy od screenów SM03.
1.Kabina - FPS
Dla tych co niedowidzą ilości FPS - 60,10 czyli u mnie symkowe prawie max.
2.Zewnątrz - FPS
FPS - 60,00 - czyli symkowe sporo.
Wagony można by było zrobić tak jak jest, ale wstawić okna do loków...chociaż może do ezt? Myślę że z FPSem nie było by tak bardzo źle.
--- Koniec cytatu ---
Dobra dobra, tutaj zacznijmy od tego:
1. Prowadzisz tego loka, więc kabina jest domyślnie ładowana.
2. Jest to jedyna załadowana kabina w scenerii.
3. Kabina SM03 różni się nieco ilością trójkątów od kabiny np. nowej EU07
4. Wagony 'Tak jak jest' ? To znaczy jak? Siak tak czy tak?
5. Wstawić okna do loków? Ehe...
6. Do EZT? Kolejna część babrania.
7. Nie owszem - przy przerobionych teksturach - nie było by źle... Ba... nie byłoby różnicy... Jednak gdy już wstawimy do każdego EZT, każdego loka, każdego wagonu interior, tu już będzie duży problem. Sama tekstura nic nie zmienia - bez wnętrza po prostu będziemy mogli popatrzeć sobie na wylot przez model.
Dalej nie widzę sukcesu dla tego pomysłu. Nie chodzi o to, że jest to nie możliwe... Po prostu - na razie głównym celem było jak najwięcej FPS. Przez taką duperele, FPS spadnie Ci o 665,99%. I co? Nawet nie będziesz mógł odpalić loka... To też jest najmniejszy problem...
Samo zrobienie porządnej tekstury to godzin(a/y) pracy... Jeżeli tak bardzo chcesz, to teraz wszystkie tekstury wagonów pasażerskich, tekstury loków, tekstury kibli, poprzerabiaj tak, żeby to działało, a także miało ręce i nogi [chodzi o wygląd...].
No i jeszcze zapomniałbym... Edycja wszystkich modeli [w notatniku, bo kto maxa pozwoli niweczyć do takich pierdół?] wkładając tam interiore... No i jeszcze - nie wszystkie kabiny są dopasowane do modeli... Większość wystaje, lub przy większych odległościach rąbie się z modelem wagonu. Jeżeli naprawdę nudzi Ci się jazda symkiem i nie masz już czego wymyślać, to zabierz się za robienie swojej scenerii i modeli, lub idź po prostu na spacer lub na dworzec pofocić mi kuszetki/sypialne. Zrobisz większy użytek.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej