Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)

<< < (49/83) > >>

El Mecánico:
Przecież nie będę wysyłał na serwer niepublicznych dodatków:P A że idzie nowe, to niestety trza ręcznie klepać pliki testures.txt dla nowego taboru, żeby pojawił się na zakładce edycji składów, a program zrobiłby to znacznie szybciej i przyjaźniej. No i raczej bez błędów;] A może Mariusz coś skleci?:D Tylko żeby pod OpenOffice chodziło...

Ra:
Pliki można zrobić i wysłać na serwer, niezależnie od tego, czy dotyczą opublikowanych pojazdów, czy nie. Oprócz wysłanych przeze mnie, zostały wysłane na serwer jedynie opisy wagonów 1XXA oraz drezyny EM120.

Program ma możliwość generowania "domyślnych" plików, na podstawie nazw katalogów. W sprawie nowych katalogów, które miałyby być rozpoznawane, nikt się do mnie nie zgłosił.

El Mecánico:
Tutaj proponuję zrobić półautomat. Wskazujemy programowi nowy, świeżo wypakowany do dynamic katalog, program sprawdza pliki chk/mmd, ustawiamy typ pojazdu i możliwości jego (w sensie sprzęg, warkocze, gumy), i dopiero teraz zajmujemy się teksturami. Coś jak połączenie w jedną całość zakładek "Dostępne pojazdy do edycji składu" do ustalania typu taboru i jego możliwości, i zakładki "Tabor posiadany" do tekstur.

Mariusz1970:

--- Cytuj ---A może Mariusz coś skleci?:D Tylko żeby pod OpenOffice chodziło...

--- Koniec cytatu ---
Mogę coś sklecić w VB6 i zrobić exe, ale potrzebuje bardzo dokładnych wytycznych co ma robić program, bo podobnie jak Ra, ja też nie grzebie w składach i w ogóle nie jestem zaznajomiony z koncepcją przyjętą przez Ra odnośnie składów, tekstur, ich typów etc.

Ale słuchaj, piszesz, że znasz C++, Pascala itp (ja nie znam :) ), może sam coś skrobniesz, znaczy się wiesz, potrzeba jak to się mówi jest matką wynalazku, więc jeśli Tobie zależy na czymś, a potrafisz, to można coś samemu spróbować.

Ra:
Moim zdaniem, ilość pracy włożona w jednorazowe opisanie tekstur jest tak mała, że tworzenie automatu jest nieopłacalne. No i nie ma też za bardzo co automatyzować. Automat nie sprawdzi, czy tekstura "leży" na modelu, nie zrobi obrazka mini, nie dobierze sposobu ukrotnienia dla modeli i nie zorientuje się w nazewnictwie tekstur dla modeli wieloczłonowych, a to są główne zagadnienia do opisania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod