« Odpowiedź #14 dnia: 21 Sierpnia 2007, 21:35:35 »
Może ja się nie znam ale wydaje mi się że nie o takie łożyska chodziło. Chyba że dziennikarze "żartowali" z tym pożarem.
Zazwyczaj jak się łożysko uszkodzi (zatrze) to może powstać pożar. Ale nie pali się nic innego jak smar (w pewnych warunkach niektóre jarają się i to ostro ) :)
---
ps.
A co do przeglądu
kontrolnego to dawniej (koło 84r i później też) zwano go
codziennym :)
i były
PC -p.codzienny
PO -p.okresowy
PS -p. sezonowy
Ale z tego co widzę zdziebko się zmieniło :) :)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76