Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (11/92) > >>

AtapiCl:
A po chorobę Ci czyjaś sceneria? Zrób sobię swoją od podstaw. No chyba, że chcesz swoją scenerię zaimportować... Ale tu muszę Cię zmartwić. W tej wersji skryptu import: 1. Nie jest włączony. 2. Nie działa w tej wersji poprawnie.

przepioramarcin:
Szkoda, bo właśnie chcę zaimportować rozpoczętą własną scenerię opartą
na mapie rzeczywistej - czyli mam w odpowiednim miejscu rozpoczęte tory, drogi, rzekę itp. :(

pozdze:
Mi także w scenerii rozjazd krzyżowy R=190m ma podsypkę bez tekstury.Co ciekawe nie może mieć tekstury ponieważ wpis tego rozjazdu w pliku scenerii wygląda tak(początek):

//-------------------------------------------------
// Test_zwr02_rura
//-------------------------------------------------
node -1 0 none triangles material ambient: 255.0 255.0 255.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 255.0 255.0 255.0  endmaterial none
14836.5 0.255 -5769.58    -0.382069 0.92388 0.0216754  0.042 0.875 end
14836.4 0.2 -5769.58    -0.705972 0.707107 0.040051  0.047 0.875 end
14837.2 0.255 -5756.68    -0.382069 0.923879 0.0216754  0.042 0.9995
endtri

Zamiast definicji tekstury jest "none" i stąd ta przyczyna.Teraz tylko dlaczego tak się dzieje, co robię źle? Dodam tylko ,że brakuje tekstury w rozjazdach dodawanych poprzez skrypt a także poprzez funkcje merge .

przepioramarcin:
Bardzo przepraszam, ale powyższy wpis dotyczy trójkątów(czyli terenu lub trawy, po zamianie
na końcu pierwszej linijki słowa none na nazwę tekstury trawy : grassgreen.......tga.)
Tekstura podsypki zwrotnicy ( rozjazdu ) znajduje się w pliku definiującym tory.

node -1 0 bochnia_zwr01 track switch 34.0 1.435 0.24 15.0 20 2 flat vis
 Rail_screw_used1 4 Rail_screw_used1 0.2 2.75 2.5
-140.0 0.2 -726.232  0.1  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-140.0 0.2 -692.232  -0.1  //point 2
0
-140.0 0.2 -726.232  0  //point 1
0.0 0.0 11.3356  //control vector 1
1.28195 0.0 -11.263  //control vector 2
-141.925 0.2 -692.305  0  //point 2
-300.0
endtrack
// additional:
include;ZwrP34R300.inc;bochnia_zwr01;-140.0;0.0;-726.232;0.0;zwrot34R300pods-new.tex;end

Kipek von Chojna:
Żeby nie zaśmiecać: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7381.0.html

Twórcy i znawcy skryptów wiedzą coś o tym problemie z drogą? Dosyć istotne bo droga przydaje się do robienia peronów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod