Autor Wątek:  Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo  (Przeczytany 56289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 416
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #90 dnia: 20 Września 2007, 14:16:56 »
Pokaż wpis dotyczący ED72 z pliku sc3_sklady.inc
Pozdrawiam.

Offline pitrek-p11

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #91 dnia: 20 Września 2007, 15:34:11 »
//include drawinowo/sc3_sklady.inc endTa linjka powinna być na samym dole pliku .scn po komendzie firstinit, za składami podstawowego taboru. Oczywiście ze znaczkami // o ile składy mają się nie wczytać.

nic nie dalo, tez blad

wips ed 72, moim zdaniem jest dobry
trainset ME2147 osobowy_start 0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 eD72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 eD72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ed72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 eD72-020rb 6bb1 0.0 connected 0 0 enddynamic
endtrainset

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 416
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #92 dnia: 20 Września 2007, 15:39:45 »
Wpis jest dobry. Tak nawiasem mówiąc, jaki błąd wywala?
Moim zdaniem najlepiej zrobisz jak zainstalujesz scenerię Drawinowo jeszcze raz. Po zainstalowaniu scenerii w plikach składów należy poprawić wpisy dotyczące ED72 i powinno działać.
« Ostatnia zmiana: 20 Września 2007, 15:50:48 wysłana przez Marconi »
Pozdrawiam.

Offline pitrek-p11

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #93 dnia: 21 Września 2007, 09:48:44 »
wlasnie tak zrobilem. od nowa cale drawinowo, zmienilem wpis ed72 i nic.. juz pewnie pod koniec ladowania (po dlugim czasie) wyskakuje ramka windowsoska z raportem do wyslania lub nie.

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 416
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #94 dnia: 21 Września 2007, 10:23:41 »
Czy przed wysypaniem się programu na ekranie startowym pojawia się taki napis:
Inicjalizacja wybranego pojazdu do sterowania...?
« Ostatnia zmiana: 21 Września 2007, 10:42:23 wysłana przez Marconi »
Pozdrawiam.

Offline pitrek-p11

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #95 dnia: 21 Września 2007, 11:27:28 »
nie jeszcze nie. probowalem takze wyrzucic recznie wszystkie sklady czyli z pliku drawinowo wykasowalem wszystkie wagomy zostawiajac tylko lokomotywy podmienilem swoj sklad na ed72 i wtedy trasa mi weszla tylko ze ed juz jechal scislej dojezdzal do drawinowa...

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 416
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #96 dnia: 21 Września 2007, 11:40:43 »
Więc sprawa jest oczywista. Problemem jest tabor. Proponuję wyrzucić cały tabor pozostawiając tylko EP09. Sprawdzić czy się uruchamia. Jeżeli nie, ustalić dlaczego. Jeżeli tak, dołożyć jeden skład i sprawdzić i tak kolejno do końca. Na którymś składzie musi się wysypać. Wówczas ustalić dlaczego i usunąć problem.
Pozdrawiam.

Offline Veritek

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #97 dnia: 24 Września 2007, 22:35:45 »
Witam.
Mam dość spory problem z tą trasą. Zaznaczam że problem wyskakuje od samego początku, nic nie zmieniałem w plikach.
Więc od początku. Mam paczkę całościową, mam .exe 669kb.
Trasa ładuje się i w pewnym momencie się zaczyna:

Event1"top1_258_off" does not exist->dne
Event1"top3_89n_sem_info"dne
Event1"top3_89n_off"dne
Event1"top_3_89n_on"dne
Event1"top3_90_sem_info"dne
Event1"top3_90_off"dne
Event1"top3_90_on"dne
Evenr2"top3_89_off"dne
Event2"top3_89_sem_info"dne
Event2"top3_91_off"dne
Event2"top3_91_sem_info"dne
Event2"top3_91_on"dne
Event2"top3_89_on"dne
Event2"sbl1_662n_s1"dne
Event2"sbl1_662n_sem_info"dne
Event1"top2_628_on"dne
Event1"top2_628_sem_info"dne
Event1"top2_628_off"dne
Event2"top2_629_sem_info"dne
Event2"top2_629_on"dne
Event2"top2_629_off"dne
Event1"top3_409n_on"dne
Event1"top3_409n_sem_info"dne
Event1"top3_408_on"dne
Event1"top3_408_sem_info"dne
Event1"tpo3_408_off"dne
Event1"top3_409n_off"dne
Event2"top3_409_off"dne
Event2"top3_409_sem_info"dne
Event2"top3_409_on"dne
Event2"top1_367_sem_info"dne
Event2"top1_367_on"dne
Event2"top1_367_off"dne
Event1"top1_368_sem_info"dne
Event1"top1_368_off"dne
Event1"top1_368_on"dne
Event1"top1_274_sem_info_"dne
Event1"top1_274_off"dne
Event1"top1_274_on"dne
Event1"top1_258_on"dne
Event1"top1_258_sem_info"dne
Event1"top1_258_off"dne
Event2"top1_275_sem_info"dne
Event2"top1_275_on"dne
Event2"top1_259_off"dne
Event2"top1_259_sem_info"dne
Event2"top1_544n_s1"dne
Event2"top1_544n_sem_info"dne
Event2"top1_259_on"dne
Event"sbl1_662n_ciemny"dne
Event"sbl1_544n_ciemny"dne
Event"grabowek_lachy_zwr03-"dne 
Event"sbl1_662n_s3"dne
Event"sbl1_662n_s2"dne
Event"sbl1_662n_s2"dne
Event"sbl1_662n_s3"dne
Event"sbl1_662n_s5"dne
Event"sbl1_544n_s3"dne
Event"sbl1_544n_s2"dne
Event"sbl1_544n_s2"dne
Event"sbl1_544n_s3 "dne
Event"sbl1_544n_s5"dne
Event"sbl1_662_s3"dne

plus info ze nie mam ep40-41 a i b, ale to już inna historia bo w tym sie łapę.
Brakujące eventy są napisane w tej samej kolejności jak symek je wyrzuca.
Zastanawia mnie, że rozpakowując paczkę z trasą nie mam evenów i to całej ich masy.
Można na to jakoś zaradzić?
Aha sceneria nie uruchamia się, od razu wywala sie Windows.
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.
Pozdrawiam.       
Szlaki:W-wa Praga, Kutno, Ostrów Wlkp; Skierniewice, Zduńska Wola Karsznice,
Autoryzacja: SM(SP)-42, SM-31, EU-06, EU-07, EU-07/303Eb, ET-22/201E, ET-22/El

Offline Maliniak

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #98 dnia: 06 Października 2007, 14:33:33 »
Jeszcze chciałem odpowiedzieć na zaległe pytanie Mariusza1970. Pilk TS1pYN.scn. o których mówiłem kilkanaście dni temu znalazłem w paczce EU07 (podzieloną na 4 części)

Offline lagerkvist

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wadliwy link do pliku 201E pack
« Odpowiedź #99 dnia: 10 Października 2007, 14:17:03 »
Witajcie,

próbuję ściągnąć paczkę "201E pack" ze strony podanej przez @ Mati_An w głównym wątku dotyczącym trasy. Oba linki jednak zdają się być wadliwe. Czy tylko ja nie umiem ich obsłużyć? Jeśliby okazało się, że coś z nimi nie gra, proszę o odpowiedź na pytanie, czy jest to ta sama paczka, co w wątku http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5454.0.html (tam podano alternatywne linki).

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: 10 Października 2007, 14:20:33 wysłana przez lagerkvist »

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #100 dnia: 10 Października 2007, 15:58:31 »
Tak, to jest ta sama paczka. Tekstury, których nie ma w niej są dodane do paczki z trasą.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline moko_loko

  • Wiadomości: 189
  • :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #101 dnia: 01 Listopada 2007, 07:25:56 »
witam.Ja mam taki problem EVENT ADDED TO QUEUE: start_your_engine
jak daje ok to mi pokazuje wyslij raport o błędach,co to znaczy, bo z innymi błędami sobie jakoś radziłem ale z tym sobie nie poradze więc pisze tu.

pozdrowiam moko_loko
...

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #102 dnia: 01 Listopada 2007, 07:37:40 »
Mi ostatnio pojawił się taki problem:
Otóż na żadnej z tarcz ostrzegawczych nie wyświetla mi się obraz semafora czyli tylko i wyłącznie sygnał Os1.
Np. Na tarczy mam Os1 a już na semaforze S6.
Na tej trasie jeżdze już na pamięc i nie hamuje całkowicie tylko do 100km/h czyli do takiej prędkości jaką daje obraz semafora ale jakoś tak dziwnie przejeżdzać kolo tarczy ostrzegawczej 160km/h która wskazyje Os1...
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3931
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #103 dnia: 01 Listopada 2007, 08:00:58 »
Cytuj
Mi ostatnio pojawił się taki problem:
Otóż na żadnej z tarcz ostrzegawczych nie wyświetla mi się obraz semafora czyli tylko i wyłącznie sygnał Os1.

Znaczy się było dobrze i pewnego dnia samo z siebie pojawił się ten problem?

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #104 dnia: 01 Listopada 2007, 08:07:10 »
Raczej tak. Ja w scn zmieniam tylko składy w nic więcej nie ingeruje.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3931
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #105 dnia: 01 Listopada 2007, 08:11:11 »
To nie ostatnio tylko zawsze.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 08:17:26 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #106 dnia: 01 Listopada 2007, 08:14:42 »
Nie, nie zawsze, dawno nie jeździłem na trasie Drawinowo i załączyłem sobie tą traskę jakiś tydzień temu i pojawił właśnie się ten błąd. Nadmienie jeszcze że była to misja EP09, w innych niewiem jak jest ale zaraz sprawdzę.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3931
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #107 dnia: 01 Listopada 2007, 08:18:06 »
Cytuj
Raczej tak. Ja w scn zmieniam tylko składy w nic więcej nie ingeruje.

Hmmm, raczej samo z siebie to się nic nie dzieje.
Do czego zmierzam, to tego, jeśli kiedyś było ok, teraz jest źle, aby przeanalizować jakie były działania na kompie mogące mieć wpływ na to np. inne exe, coś instalowanego np. trasa i nadpisanie plików.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 08:21:01 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline moko_loko

  • Wiadomości: 189
  • :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #108 dnia: 01 Listopada 2007, 08:32:08 »
To co mam zrobić, bo traska mi się wogóle nie uruchamia.Ja myślałem żeby reinstal zrobic traski ??
...

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #109 dnia: 01 Listopada 2007, 08:42:28 »
Hmmm, raczej samo z siebie to się nic nie dzieje.
Do czego zmierzam, to tego, jeśli kiedyś było ok, teraz jest źle, aby przeanalizować jakie były działania na kompie mogące mieć wpływ na to np. inne exe, coś instalowanego np. trasa i nadpisanie plików.
Nowe exe może być powodem ale ja co drugi dzień coś dodaje coś instaluje.
Spróbuje jeszcze raz wrzucić traskę i nadpisze pliki może cos pomoże.
Pozdrawiam.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #110 dnia: 01 Listopada 2007, 08:57:27 »
To co mam zrobić, bo traska mi się wogóle nie uruchamia.Ja myślałem żeby reinstal zrobic traski ??
Najlepsze wyjście...
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3931
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #111 dnia: 01 Listopada 2007, 08:59:22 »
Może skoncentruj się na pliku inc od OS i tylko jego nadpisz (skądeś weź jakiegoś starego), reinstalka może nic nie pomóc, ale spróbuj.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 09:00:54 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline loleczek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #112 dnia: 12 Grudnia 2007, 17:57:49 »
Odświeżam :s
Z pytaniem, ile wam sie ta trasa ładuje?

Bo narazie czekałem 20 minut, a w konsolce nadal cosik nowego sie pokazuje ale strasznie wolno to leci (inne trasy sie laduja po 2-3 minuty)

Sprzęcik

Celeron D 2.4 ghz
1792 DDR Ram
GeForce 7600 GS

Co mam zrobić żeby nie wczytywała się w nieskończoność? :s


// Ja chce wiedzieć ile sie innym ładuje
A pozatym, jakbyś napisał że ładuje sie godzine to bym jej nawet nie uruchamiał :|
« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2007, 18:42:33 wysłana przez loleczek »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #113 dnia: 12 Grudnia 2007, 18:37:49 »
Nie bardzo wiem co ma znaczyć to pytanie. Poczekaj jak się załaduje i będziesz wiedział. Jeśłi widzisz że sceneria się ładuje i program się nie zatrzymał to czekaj efektu końcowego. Czas wczytania scenerii zależy od wielkości scenerii i konfiguracji sprzętowej komputera. Nie można określić konkretnej wielkości.
Jeśli napiszę że wczytuje się godzinę poczekasz?
Tak długo jak w konsolce pliki się przesuwają tak długo jest dobrze:>

Offline loleczek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #114 dnia: 12 Grudnia 2007, 19:44:55 »
A teraz mi zaczeło błąd wywalać :<

tr/sts1.t3d pliku mi brakuje :s

//

Tamto znalazłem...
ale to....
tr/-3kn.t3d

skąd takie cuś ukraść?


« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2007, 20:31:18 wysłana przez loleczek »

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #115 dnia: 12 Grudnia 2007, 20:19:04 »
Cytuj
skąd takie cuś ukraść?
z CMK...

A tak na serio: ściągnąłeś trakcję bohuna? Metalową i Betonową?

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline loleczek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #116 dnia: 12 Grudnia 2007, 20:32:55 »
Ściągłem jakieś 3 wersje trakcji z tąd
...
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6702.0.html

(To z rapida, sendspace i speedshare)
A są jakieś inne?

//Widziałem jego topic z trakcjami betonowymi i metalowymi ale linków do downloada... nigdzie :s

//2
I szukam i szukam... znalazlem kilka linków z tą trakcją ale wszędzie pisze "plik usunięty z serwera"
moze ktos zauploadować tą paczke? albo jakiegoś innego linka dać?
« Ostatnia zmiana: 13 Grudnia 2007, 17:40:42 wysłana przez loleczek »

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #117 dnia: 19 Sierpnia 2008, 14:27:47 »
Witam. Przepraszam że piszę w tym wątku choć minęło 120 dni ale głupotą by było zakładać kolejny nowy wątek. Otóż gdy całą MaSzynę instalowałem od nowa mam problem z odpaleniem trasy Drawinowo, misji EP09.
Załączam LOG.txt bo czytam i czytam ale nie mogę znaleźć przyczyny czemu wyskakuje mi komunikat Wystąpił błąd z aplikacją EU07.exe i zostanie ona zamknięta...
LOG.txt:

...Loading - texture: textures\mc/kg22.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg3.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar-a.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp
OK
Loading - texture: textures\krzyzowa/peron1.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/slupnapismaly.t3d
Loading - texture: textures\krzyzowa/peron2.bmp
OK
Loading - texture: textures\krzyzowa/peron3.bmp
OK
Loading - texture: textures\krzyzowa/peron4.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01old.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02.tga
OK
Loading - texture: textures\forest03-top.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4p.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniakrlobzow.t3d
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
Loading - texture: textures\pm/#kladka-filar.tex
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-stal.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-porecz.tex
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#buk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#cottonwood1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#cottonwood2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#dab1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo4.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo5.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo6.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jesion1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna4.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna5.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna6.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna7.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk4.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk5.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk6.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk7.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#wierzba1.tga
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm03.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm01.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/krakowt-magazyn1.t3d
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1bok.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1podst.tga
OK
Loading - texture: textures\/concrete-tiles.tga
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02a.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02b.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn03.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew03.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/zabierzow-nastdysp.tga
OK
Loading - text model: models\mc/zabierzow-nastdysp.t3d
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\ogrodzenie_1slupek_10szt.t3d
Loading - texture: textures\ogrodzenie_2.bmp
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
Event "wlodowice_zachodnie_f1-12_s13" does not exist
Event "wlodowice_zachodnie_f1-12_s13" does not exist
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e1.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-024.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-n.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\metal1.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\uwagaw-n.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\303e-n-339.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160_tlk.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\brdhnu.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-004.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-046.bmp
OK

Czy ktoś wie co sprawdza symek po EP09? Czekam na odpowiedz.
Pozdrawimam.
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2008, 14:29:24 wysłana przez Szymoniak »

Offline rusek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #118 dnia: 19 Sierpnia 2008, 14:59:19 »
1. Nie sprawdza tylko wczytuje.
2. Nikt nie jest jasnowidzem i nie wie co masz po EP09, ale sam z powodzeniem możesz sobie sprawdzić jaki pojazd masz wpisany w .scn zaraz po EP09.
Marek Margasiński <Marek 1991, ET221166>

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nie znamy się dobrze i nie umiemy uruchomić trasy Drawinowo
« Odpowiedź #119 dnia: 19 Sierpnia 2008, 15:05:34 »
Najprawdopodobniej są to wagony typu Z1. Zmień je na inne.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz