Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Do twórców: bierzecie pod uwagę coś oprócz windy?
Marcin_EU:
--- Cytat: "zenek" ---
Z powyższych listów jasno to nie wynika, ale jak rozumiem, droga dla ewentualnej wersji linuksowej nie jest zamknięta, byle komuś chciało się z tym problemem zmierzyć?
--- Koniec cytatu ---
Zgadza sie.
Vykeer:
--- Cytat: "Nicolass" ---Mi się wydaje to raczej niemożliwe bo (jeżeli się myle nie ktoś mnie poprawi) silnik graficzny nebula chodzi tylko i wyłącznie pod Wingrozą. Trzeba by było chyba tworzyć całą grę od podstaw ale ja nie mam w tym doświadczenia wiec daje możliwosć wypowiedzenia się twórcom :-P
--- Koniec cytatu ---
Nieprawda :) Nebula jest silnikiem wieloplatformowym (Win, Linux, Irix, Mac, Xbox) - poczytajcie dokument 'nebula_eng.pdf' na stronie oficjalnej.
Winger:
Jesli chodzi o obecna wersje, to mialem okazje przetestowac jej dzialanie pod linuxem za pomoca winex (winex3). Jest to wersja wine emulujaca directx, wiec symulator dziala z dzwiekiem.
Chodzi bezproblemowo, jedyny feler to dwukrotnie mniejsza ilosc FPS niz pod windowsem.
Aczkolwiek moze to da sie poprawic - nie wiem, bo jeszcze nie probowalem grzebac glebiej w konfiguracji.
OlO_EU:
dodaj do tego ze winex3.3 kosztuje 5$ (program darmowy ale dostep do sciagniecia kosztuje te 5 dolcow)
kocham takie free programy :)
Gloom:
Dzis udalo mi sie wreszcie :)