Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Stonkowice - Motylkowice

<< < (4/4)

Krzysiek626:

--- Cytat: "pol102" ---
--- Cytat: "Krzysiek626" ---
@POL102, z całym szacunkiem nie trzeba importować torów do czego kolwiek żeby zrobić teren w innym programie. A jeśli nawet  to przecież nie trzeba torów eksportować z programu w którym robimy teren drugi raz do pliku scn. Tory includujemy do pliku scm lub inc. i jak dla mnie jest to najlepszy sposób tworzenia trasy.
--- Koniec cytatu ---


I co ma wstawiać w ciemno góry, doliny, niecki, wyżyny tylko dlatego że nie wie gdzie "biegną" tory? Nie chodzi o to by wszystko eksportować do scn w całości ale raczej o możliwość zorientowania się gdzie co jest.
--- Koniec cytatu ---

Pol zdecyduj się, jeśli mają służyć do orientacji przy budowie reszty to nie ma znaczenia że będą uszkodzone przy imporcie np do 3dsMaxa lub gmaxa. Jeśli zaś miały by być wykorzystane te tory do scenerii to oczywiście trzeba je robić od początku w 3ds lub gmax.
Sceneria Żabka PMPPW nie jest adekwatnym przykładem, ale to nie miejsce na taką dyskusję. Raczej na GG.
Jeśli importować tory do 3ds lub gmaxa to tylko do orientacji w terenie.
Oczywiście o ile nie zrobiono ich w wtych programach.
Przy okazji powiem że w jednej ze scenerii natrafiłem na tor biegnący wzdłuż całej trasy, ale nie widoczny po eksporcie. Postanowiłem dociec po co takie coś było autorowi. Dostałem odpowiedź że do budowy terenu. Każdy z trasopisarzy ( to taki co już przynajmniej ma na koncie choć jedną zaakceptowaną przez forum scenerię) ma swoje metody. Janek jeśli się nie zniechęci też je odnajdzie.
Przepraszam za off, ale i tak już parę postów nie jest bardzo tu na temat.

pol102:
Edycja terenu w 3D Studio Max

Editable Mesh -> Edit Vertex

janek32:

--- Cytat: "Żabek" ---Odnośnie Delanuay mesh - nie wiem czy to tylko u mnie, ale w 3ds max 8 taka opcja nie działa - teren nie jest tworzony :(
--- Koniec cytatu ---

Ja mam akurat 3DSmaxa 7. Ale skąd ściągnąć te skrypty Q?

PS To jest screenshot z mojego 3DSmaxa. Gdzie jest funkcja lines -> splines?

Dodano po 26 minutach:

 
--- Cytat: "janek32" ---
--- Cytat: "Żabek" ---Odnośnie Delanuay mesh - nie wiem czy to tylko u mnie, ale w 3ds max 8 taka opcja nie działa - teren nie jest tworzony :(
--- Koniec cytatu ---

Ja mam akurat 3DSmaxa 7. Ale skąd ściągnąć te skrypty Q?

PS To jest screenshot z mojego 3DSmaxa. Gdzie jest funkcja lines -> splines?

Edit:
Już znalazłem tą funkcję.
--- Koniec cytatu ---

firefoxfan:
Skrypty Q wystawił pol102:
http://www.sendspace.com/file/yqsft6

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod