Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 A może by tak ograniczyć nasze swawole na torach?

<< < (3/4) > >>

mixer:
Pamiętajcie jednak, że semafory SBL można przejechać na czerwonym i dosyć często to robiliśmy. Jedynie tego "ręcznego" z biało-czerwonym słupkiem nie wolno minąć.

Loui:
Kol. Mixer Semafora SBL wyświetlającego sygnał stój nie wolno minąć. Widząc taki semafor należy sie przed nim zatrzymać i jeśli nie widać żadnej przeszkody na torze można kontynuować dalszą jazdę z tym że należy tak regulować prędkość pociągu aby w razie zauważenia przeszkody można było przed nią zatrzymać pojazd w każdej chwili z tym że ta prędkość nie może być większa niż 20 km/h. Jazdę taką należy kontynuować do minięcia najbliższego semafora wyświetlającego sygnał zezwalający na dalszą jazdę.

mixer:

--- Cytat: "Loui" ---Kol. Mixer Semafora SBL wyświetlającego sygnał stój nie wolno minąć. Widząc taki semafor należy sie przed nim zatrzymać....
--- Koniec cytatu ---

...a w dalszej części cytując instrukcję sam przyznałeś że wolno.
Sztywne przepisy ja też znam, ale zauważ jaka jest rzeczywistość.
Zatrzymaj 110 osi węglarek na wzniesieniu, bo akurat na SBL jest spięcie i S1 a potem je rusz, z miejsca. Powodzenia :-/

Loui:
W takim przypadku przyczepia się wskaznik W22 do semafora SBL. Tyle instrukcja a w życiu to bywa różnie i tu musze się z tobą zgodzić. Kiedyś gdy jechałem ze znajomym służbową jednostką na ostatnim semaforze SBL wyświetlony był S1 w oddali było widać następną jednostkę która stała pod wjazdowym i czekała na wpuszczenie na stacje. Mechanikowi nie chciało się zatrzymywać pod SBL więc kontynuował dalszą jazdę aż podjechał pod tył jednostki która stała pod wjazdowym. W świetle przepisów było to ewidentne naruszenie przepisów ale na szczęście nikt nie widział.

Radkos07:
Jeśli na SBL-ej jest spięcie i wyświetla się S1 to wcale nie trzeba zatrzymywać loku.
Jeden mechanik pokazał mi kiedyś na trasie jak się to omija
Wystarczy zejść nastawnikami do zera, boczniki także, czyli zastosować jazdę bezprądową i wszystko wraca do normalnego stanu pracy...
A co do taśm na prędkościomierzach, to są one sprawdzane bardzo dokładnie,czasami nawet pod lupą, tak więc można tam wyliczyć wszystko z dokładnością nawet do 1 metra.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod