Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Połączone siły twórców tras

<< < (3/6) > >>

piotpal:
Witam! Oto moje propozycja, co do linii kolejowej:
Linia 12: Skierniewice – Pilawa – Łuków
Długość: 160 km
Opis: linia dwutorowa, zelektryfikowana, obecnie zamknięta dla ruchu pasażerskiego; na trasie stacje o średniej i małej wielkości; przed laty dominowały pociągi towarowe; teren mało urozmaicony, głównie pola, nieliczne zabudowania, most na Wiśle.
Wstępny podział: prace rozpoczęłoby się od strony Skierniewic w kierunku Łukowa.

Przeglądając D29 i mapę sieci kolejowej brałem przede wszystkim pod uwagę, aby dużych stacji było jak najmniej. Poza tym wykluczyłem linie o zbyt trudnym terenie, np. górskim, co z pewnością opóźniłoby prace.

Inne propozycje do rozważenia (ale mające już istotne minusy) to:
- linia 14: Łódź Kaliska – Ostrów Wielkopolski – Leszno – Głogów – Żagań – Tuplice – Granica Państwa
- linia 91: Kraków Główny Osobowy – Tarnów – Dębica – Przeworsk – Przemyśl Główny - Medyka
- linia 131: Chorzów Batory – Bytom – Tarnowskie Góry – Zduńska Wola Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz Główna – Tczew
- linia 202: Gdańsk Główny – Gdynia Główna Osobowa – Słupsk – Koszalin – Białogard – Stargard Szczeciński
- linia 272: Kluczbork – Kępno – Ostrów Wielkopolski – Jarocin – Poznań Główny
- linia 273: Wrocław Główny – Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Kostrzyn – Szczecin Główny

Linie te są bardzo długie, dlatego też na początku budowałoby się jeden z krótszych odcinków.
Czekam na wszelkie komentarze.

Profeta:
Moim zdaniem projekt jest nierealny. Proponuję zrobić następującą rzecz. Wziąć i wykonać po cichu jakąś realną lub zmyśloną trasę, choćby skromne 50 km. Zajmie to przynajmniej rok (tak, tak, proszę mi wierzyć). Nie potrzeba szumnych zapowiedzi i zbierania ludzi ze słomianym zapałem. A jeśli już chcecie dzielić stanowiskami prezesów, koordynatorów, majstrów itd to ja poproszę dla siebie jakiegoś wiceprezesa od spraw złego wizerunku.
Pozdrawiam i proszę się nie obrażać.

Sakorius:

--- Cytat: "piotpal" ---
Inne propozycje do rozważenia (ale mające już istotne minusy) to:
(...)
- linia 273: Wrocław Główny – Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Kostrzyn – Szczecin Główny
(...)
--- Koniec cytatu ---


Po ukończeniu obecnego odcinka Szczecin - Stargard Szcz. w "Trasie Szczecin", planuję zrobić odcinek Szczecin - Gryfino - Dolna Odra. Kiedy to będzie nie jestem w stanie teraz powiedzieć, gdyż trasę robię sam, a nie zawsze mam czas i ochotę aby siedzieć cale dnie przy komputerze;)

Ogólnie pomysł tworzenia tak długich realnych tras w częściach jest możliwy, ale moim zdaniem trudno będzie skrzyknąć odpowiednią liczbę osób, które będą miały naprawdę duuużo wolnego czasu i chęci (przeważać będą osoby mające typowo polski "słomiany zapał"), co źle będzie wróżyć temu projektowi.


--- Cytat: "Profeta" ---(...)Wziąć i wykonać po cichu jakąś realną lub zmyśloną trasę, choćby skromne 50 km. Zajmie to przynajmniej rok (tak, tak, proszę mi wierzyć).(...)
--- Koniec cytatu ---


Oczywiście mogę to potwierdzić, ponieważ sam tworzę "Trasę Szczecin" już od roku i jak do tej pory wykonałem około 40 km toru

Poscikk:
Ja mogę pokombinować z fragmentem E20 mianowicie odcinkiem Sulejówek Miłosna - Warszawa Rembertów. Jest to jakieś 10-15km trasy. Może nie byłby to jakiś duży wyczyn ale na początek dobre i to ;)

JONIN_EZT:
ja myślałem o

linia 213 Reda-Hel około 63km torów i sporo roboty.

Fragment linii 201 Gdynia-Kościerzyna (dalej idzie do Nowej Wsi za Bydgoszczą) to będzie jakieś 70km torów.

Dobry plan To Warszawski Okręg Kolejowy (właściwie wszystko co KM i ewentualnie WKD wraz z całą linią średnicową) ?km

Albo też okręg Krakowski (Jest film z En71-08 Kraków Mydlniki-Kraków Batowice i 2 cześc filmika Kraków Batowice-Kraków Olsza) całośc to jakoś z 60km wyjdzie z całym okręgiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod