- razi dźwignia bocznikowania,
- nastawnik w SU45 jest jakby wbudowany i tworzy jedną całość z puplitem,
Witam, Co masz konkretnie na mysli :>
- element pulpitu z manometrami jest zrobiony pod lekkim skosem - u Ciebie jest prosto,
Notatnik. . . , Nie moge ruszyc czegos co jest stałym obiektem (pulpit) :)
- prędkościomierz jest lekko obrócony w stronę maszynisty.
Juz poprawilem.
przydały by się czytelniejsze podpisy poszczególnych przełączników.
Celowo zrobilem nieczytelne przełączniki, gdyż nie wiem co one znaczą.
Można by zrobić obrotomierz zależny od przycisku startu silnika. Gdy klikam Shift+M równocześnie wskazówka obrotomierza z 0 podnosi się na te 200 RPM czy ile się tam da.
Jak powiesz w jaki sposób, to zrobie, a uwierz mi ze próbowalem uruchomic RPM.
Skoro MKaczy zdołał zrobić SU45 która ma przekłądnię elektryczną i prowadzi się (według mnie) jak prawdziwy spalinowóz
To juz zasługa youBy'ego
poprawisz ukłąd szyb czołowych i bocznych. Na zdjęciach widać zróżnicowanie w ułożeniu
To juz jest wykonane najlepiej jak sie da. Nie zapominamy ze była to kabina et22. I nie moge zrobic ich bardziej pod katem, gdyż bedzie widac ramy z szyb bylej kabiny et22, gdyż one nadal istnieją. Nie wierzycie, To wcisnicie esc + f4 + esc. Meczylem sie z tymi szybami 2,5h.
A co najlepsze, nikt nie zwrócił uwagi ze w kabine jest 10 kontrolek, a powinno byc 12:D, Poprostu nie zmiesciło sie.
PS.:
Prosze pobrac aktualizacje, pierwszy post