Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Edytor

<< < (8/10) > >>

uetam:
No to jedziemy z tym koksem...
SYMULATOR
urządzenie(program) umożliwiające odtwarzanie przebiegów rzeczywistych w sztucznie wytworzonych warunkach; służy do badania zjawisk i procesów bezpośrednio nieobserwowalnych, szkolenia i treningu pilotów, astronautów, kierowców, maszynistów itp.
Symulacja komputerowa
przedstawienie sytuacji rzeczywistej za pomocą programu komputerowego; złożone s.k. modelują przebieg reakcji chem., a nawet eksplozji jądrowych; stosowana w sytuacji, gdy bezpośrednie obserwowanie zjawisk jest niebezpieczne, czasochłonne lub niemożliwe.

GRA
Gra, w języku potocznym gra jest rodzajem zabawy, która ma cel głównie rozrywkowy.

CTL:
Bawo lepiej bym tego sam nie okreslil:-)

piotrek-:
no, dobra
ale eu07 - maszyna dostarsza mi rozrywik, więc ma cos z definicji gry

Marcin_EU:

--- Cytat: "mw158979" ---A jak daleko posunely sie prace nad edytorem, jezeli w ogole?

Zgaduje, ze piszecie go bez buildera, czyli bezposrednio w C pod winapi, co mnie osobiscie przeraza. Ja tworzylem rozne programiki w C (nie ++) pod Glade - taki GUI builder uzywajacy ideologii GTK, raczej kojarzonej z linuxem, ale jest tez wersja Windowsowa, GNUware, wymaga kilku dll'i.

Do rzeczy - uzywajac tego narzedzia moge natychmiast wyprodukowac dowolna liczbe okien z listami, drzewami, comboboxami, buttonami, panelami, scrollbarami, suwakami, menu'ami :) (trwalymi i pop-up), i innymi widgetami (takze dynamicznie). Potencjalny problem moze byc z wizualizacja terenu - nie wiem jak sie tam obsluguje grafike 3D. Ale jesli edytor nie zajmowal by sie wizualizacja, tylko wysylal by komendy do jakiegos nXXXserwer'a to chyba wszystko by gralo.


--- Koniec cytatu ---

Jest czesc 3d, jeszcze niekompletna ale mozna wstawiac tory, jakies modele itp. Ta karykatura GUI jest napisana w TCL/TK ktore nebula obsluguje. Cale dzialanie tego wlasnie opiera sie na wysylaniu przez kontrolki komend do edytora. Moznaby takie co zrobic innymi metodami np tym co opisujesz, Nikdo cos zrobil w samym Visual c++ ale jeszcze nie mialem kiedy jeszcze tego przejrzec.

mw158979:
A czy to jest/bedzie rozwiniecie tego, co sie znajduje w pliku ze zrodlami ( watek devs->zrodla ) ? Bo ja na tamtym uzyskalem 0 FPS. Czy tam cos bylo nie tak jak trzeba, czy tez nalezy sobie kupic jakies 10 GHz? (ja mam 650MHz, 256M RAM, 32M karta)

mw158979

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod