Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Edytor

<< < (9/10) > >>

Marcin_EU:

--- Cytat: "mw158979" ---A czy to jest/bedzie rozwiniecie tego, co sie znajduje w pliku ze zrodlami ( watek devs->zrodla ) ? Bo ja na tamtym uzyskalem 0 FPS. Czy tam cos bylo nie tak jak trzeba, czy tez nalezy sobie kupic jakies 10 GHz? (ja mam 650MHz, 256M RAM, 32M karta)

--- Koniec cytatu ---

Gratuluje, mi na pII450, 256 RAM, GF2TIT 64mb i starenkim zrzerajacym procka sound blasterze 16 na ISA udalo sie miniumum 30fps, ponizej zejsc sie nie udalo pomimo ze to jest na debugu skompilowane oraz uruchamiane w oknie :)
A tak na powaznie to cos musiales namieszac, moze nie zaczekales az sie modele wgraja, troche dlugo to moze trwac bo aktualnie sa w tekstowym .n3d zamiast binarnym .nvx
Rozumiem ze uzywales tej najswiezszej tam dostepnej pelnej czyli eu07-20040311-221306.rar

mw158979:

--- Cytat: "Marcin_EU" ---
Gratuluje, ...

--- Koniec cytatu ---


Dziekuje, bede informowal o kolejnych, godnych uwagi sukcesach ;)

A karte graficzna to masz lepsza, holercia.

Nie uzywalem 20040311 bo go nie ma w watku, ale juz go znalazlem i zasysam.

Co ma robic edytor schematow blokowych? Chociaz chwile - mam przeblysk geniuszu - moze schematy blokowe? Chyba tak! Hm, ale ja nie wiem co to jest...

mw158979

McZapkie:
Edytor schematów blokowych ma tworzyć schematy "cegiełek" typu zawory, zbiorniki, przetworniki itp obiekty fizyczne, z ktorych jest skonstruowana "fizyka" pojazdu.
Sama fizyka jest w trakcie robienia (znaczy się wprowadzam kolejne klasy i je testuje) - jak coś będzie sensownego co pozwoli na sklecenie
np. hamulca pomocniczego, to dam znac na odpowienia grupe.
Na razie te chematy programujesie w Tcl recznie - chodzi o to zeby je
generowac i ogladac jakims wygodnym edytorem.
Ale to detal, wazniejszy jest VD :)

Kl0zet:

--- Cytat: "McZapkie" ---Edytor schematów blokowych ma tworzyć schematy "cegiełek" typu zawory, zbiorniki, przetworniki itp obiekty fizyczne, z ktorych jest skonstruowana "fizyka" pojazdu.
Sama fizyka jest w trakcie robienia (znaczy się wprowadzam kolejne klasy i je testuje) - jak coś będzie sensownego co pozwoli na sklecenie
np. hamulca pomocniczego, to dam znac na odpowienia grupe.
Na razie te chematy programujesie w Tcl recznie - chodzi o to zeby je
generowac i ogladac jakims wygodnym edytorem.
Ale to detal, wazniejszy jest VD :)
--- Koniec cytatu ---


Co do tego edytora fizyki, to dalej go chcecie?? Bo jesli tak to moge wam napisac cos w rodzaju drzewa hierachicznego w ktore by pokazywalo utworzeone obiekty fizyki i inne zaladowane jak modele itp, jesli chcecie cos innego, to powiedzcie jak to ma wygladac.

Z pozdrowieniami,

Duras

OlO_EU:
aktualnie jest pisanie czegos co przypomina protela/eagle ukladamy se elementy i laczymy polaczeniami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod