Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Edytor
piotrek-:
wzór wzorem
nebula nebula
czas czasem
ale autr powinien informować moze nie o czasie, ale o postępie
pisząc co zostało jeszcze do zrobienia, a co juz jest to moze znalazła by się pomoc i gra wyszła by szybciej
Winger:
Zakladam ze nie wiesz jeszcze tego wiec pisze...
MaSzyna to SYMULATOR a nie GRA.
:>
Tak, mam zly humor.
McZapkie:
Po pierwsze nie mamyczasu na takie sprawozdania, po drugie sami nie wiemy ile jeszcze jest do zrobienia bo wiele rzeczy wychodzi w praniu.
A jeżeli ktoś chce pomóc to oczywiście: już wiele razy pisałem, ze potrzebny jest
1. edytor do scenerii (oparty o engine symulatora, chodzi o wygodną obsługę już istniejących procedur)
2. edytor do schematów blokowych.
No i zawsze można wspomóc zbierając dokumentację do realistycznych tras oraz robiąc modele obiektów - żeby potem nie było że sama trawa i nudy.
mw158979:
A jak daleko posunely sie prace nad edytorem, jezeli w ogole?
Zgaduje, ze piszecie go bez buildera, czyli bezposrednio w C pod winapi, co mnie osobiscie przeraza. Ja tworzylem rozne programiki w C (nie ++) pod Glade - taki GUI builder uzywajacy ideologii GTK, raczej kojarzonej z linuxem, ale jest tez wersja Windowsowa, GNUware, wymaga kilku dll'i.
Do rzeczy - uzywajac tego narzedzia moge natychmiast wyprodukowac dowolna liczbe okien z listami, drzewami, comboboxami, buttonami, panelami, scrollbarami, suwakami, menu'ami :) (trwalymi i pop-up), i innymi widgetami (takze dynamicznie). Potencjalny problem moze byc z wizualizacja terenu - nie wiem jak sie tam obsluguje grafike 3D. Ale jesli edytor nie zajmowal by sie wizualizacja, tylko wysylal by komendy do jakiegos nXXXserwer'a to chyba wszystko by gralo.
mw158979
piotrek-:
dla mnie symluator to gra,
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej