Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Edytor

<< < (7/10) > >>

piotrek-:
wzór wzorem
nebula nebula
czas czasem

ale autr powinien informować moze nie o czasie, ale o postępie
pisząc co zostało jeszcze do zrobienia, a co juz jest to moze znalazła by się pomoc i gra wyszła by szybciej

Winger:
Zakladam ze nie wiesz jeszcze tego wiec pisze...
MaSzyna to SYMULATOR a nie GRA.
:>








Tak, mam zly humor.

McZapkie:
Po pierwsze nie mamyczasu na takie sprawozdania, po drugie sami nie wiemy ile jeszcze jest do zrobienia bo wiele rzeczy wychodzi w praniu.

A jeżeli ktoś chce pomóc to oczywiście: już wiele razy pisałem, ze potrzebny jest
1. edytor do scenerii (oparty o engine symulatora, chodzi o wygodną obsługę już istniejących procedur)
2. edytor do schematów blokowych.

No i zawsze można wspomóc zbierając dokumentację do realistycznych tras oraz robiąc modele obiektów - żeby potem nie było że sama trawa i nudy.

mw158979:
A jak daleko posunely sie prace nad edytorem, jezeli w ogole?

Zgaduje, ze piszecie go bez buildera, czyli bezposrednio w C pod winapi, co mnie osobiscie przeraza. Ja tworzylem rozne programiki w C (nie ++) pod Glade - taki GUI builder uzywajacy ideologii GTK, raczej kojarzonej z linuxem, ale jest tez wersja Windowsowa, GNUware, wymaga kilku dll'i.

Do rzeczy - uzywajac tego narzedzia moge natychmiast wyprodukowac dowolna liczbe okien z listami, drzewami, comboboxami, buttonami, panelami, scrollbarami, suwakami, menu'ami :) (trwalymi i pop-up), i innymi widgetami (takze dynamicznie). Potencjalny problem moze byc z wizualizacja terenu - nie wiem jak sie tam obsluguje grafike 3D. Ale jesli edytor nie zajmowal by sie wizualizacja, tylko wysylal by komendy do jakiegos nXXXserwer'a to chyba wszystko by gralo.

mw158979

piotrek-:
dla mnie symluator to gra,

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod