« Odpowiedź #418 dnia: 14 Maja 2011, 02:26:40 »
@macius, ale co w tym niby dziwnego?
No niby Ms1 podany ale żadnej drogi ochronnej nie ma. Zaistniała sytuacja poniekąd powodowała zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. W Białymstoku też przekombinował dyżurny i zamiast przyjąć ciężki pociąg (ponad 2000 t) dał polecenie ułożenia drogi przebiegu dla lekkiego pociągu PKP CARGO i podał mu wyjazd. Nie poinformował o tym załogi Orlenu a Ci z niewiadomych przyczyn przejechali drogowskazowy na stój. Tam też brakło drogi ochronnej. Wracając do sytuacji na filmie. Gdyby jednostka jechała jako manewr to kit, ale było inaczej i dyżurny nie powinien do takiej sytuacji dopuścić i wstrzymać manewry na czas wjazdu pociągu.
btw Dzisiaj (a właściwe już wczoraj) manewrowaliśmy w Kutnie. Luzakiem (SM42) dojechaliśmy do tarczy i czekaliśmy na wolną. Ku naszemu zdziwieniu jechał na nas gagarin z ok 30 wagonami -wykonywali manewry. Pierwsze co to kierunkowy w tył i "uciekamy". PMT niewzruszone zatrąbiło i wjechało na nasz tor. "Uciekaliśmy" przeszło 300m… Ostatnio coraz więcej widuję takich sytuacji gdzie dyżurny zapomina, że ma tabor na torze… Później wielkie zdziwienie "a skąd wy się tam wzięliście???"
« Ostatnia zmiana: 14 Maja 2011, 03:15:18 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76