Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Wężyki

<< < (5/5)

youBy:
Coś już mam:


Nie wiem, czy jest dobrze, ale w sumie powinno ;). Teraz pracuję nad włączeniem tego do exe. W modelu trzeba będzie umieścić dwa (i tylko dwa!) wężyki rozwinięte. Program wczyta sobie które są i inteligentnie bedzie je łączył ;). W razie problemów będę udzielał konsultacji.

PS. Żółte przewody też będą już ważne. Współrzędne X i Z końcówek będą niezmienne (czyli należało będzie węże na długość dopasowywać i odpowiednio wyginać). Każdy wąż ma swoją oddzielną nazwę.

youBy:
http://net.azartsat.pl/Omega013/wezyki/wenrzyki.rar
Powyższy adres wskazuje archiwum z nowymi wężykami.

Zasady ich umieszczania (exe zostanie podane za parę dni):
[list=a][*]Z każdego rodzaju w modelu mogą być zaczepione dwa albo żaden - dokładniej tak:[*]Dwa z prawego kranu[*]Dwa z lewego kranu[*]Po jednym prostym[/list]
[*]Danie innej ilości psuje exe
[*]Węże należy umieszczać tak, żeby końcówki znajdowały się na współrzędnej Y równej połowie długości modelu zdefiniowanej w chk.
[*]Prosiłbym o zostawienie końcówek oryginalnych (z tego maxa; dla kompatybilności), a co najwyżej zmienianie węży i/lub kraników
[*]Archiwum zawiera teksturę, którą były mapowane te węże
[*]Węże dla każdej strony są oddzielnie sprawdzane (można umieścić z przodu inaczej niż z tyłu)[/list:o]
Myślę, że to wszystko, w razie czego proszę o konsultacje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod