Autor Wątek:  Wydzielone- Bałtyk  (Przeczytany 2783 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SiBiK

  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone- Bałtyk
« dnia: 27 Października 2006, 21:25:01 »
Paczka elegancka:P ALe trasa Wingera mi nie odpala ladowanie zacina sie odrazu na poczatku :/

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Października 2006, 22:25:02 »
Cytat: "SiBiK"
Paczka elegancka:P ALe trasa Wingera mi nie odpala ladowanie zacina sie odrazu na poczatku :/

mi odpala Wingery po odpowiednim spreparowaniu wpisów (czytaj: wywaleniu wpisów z nieogólnodostępnym taborem).. co prawda wyswietla błędy o brakujących eventach w ilości hmm sporej, wiec troche sie trzeba na"ok"ejować, żeby ujrzeć scenerię..poza tym nie pozostaje to bez echa podczas samej jazdy-tu brakuje karzełka manewrowego, tam nie podaje wyjazdowego (chyba go ktoś wyrwał z ziemi bo nima), czyli jazda raczej po omacku i na czuja..ale są fragmenty bez błędów i naprawdę ciekawie rozwiązane-fajna traska..szczególnie gdyby pozbyć się błędów..a co do Bałtyku-hmm jeszcze nie próbowałem się nią bawić, ale zaraz się za nią biorę;) zobaczymy jak to wygląda..
dzieki Mateu i pozdrawiam
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline SiBiK

  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Października 2006, 09:13:38 »
U mnie log wyglada tak (trasa Wingera):
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RIVA TNT2/AGP/SSE
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.4.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_window_pos GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fog_distance GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_SGIS_multitexture GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK


I dalej nie chce ladowac:/

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Października 2006, 13:01:34 »
Cierpliwie czekaj.... czasem trzeba bardzo dlugo.

Pzdr

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Października 2006, 13:32:46 »
Ja mam inny problem z tą paczką, przerzuciłem do niej mój katalog dynamic i wszystkie trasy z paczki działają w miare poprawnie po zmianie wpisów. Ale gdy próbuje odpalić moją własną traske testową wywala mi "Origin stack underflow". Może ktoś wie co powoduje ten błąd

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Października 2006, 15:32:35 »
Szkoda ze te eventy Wingera nie chodza, trasa jest super a z nimi na pewno by byla jeszcze bardzej...

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Wydzielone- Bałtyk
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Października 2006, 16:18:00 »
Jeśli dyskutujecie w już rozpoczętym wątku, to wypada trzymać się tematu. Ponadto nie odpowiada się w postach łamiących regulamin.
Mateu - ostrzeżenie za udostępnianie materiałów z działu Bugs.