Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Realistyczna trasa kolei piaskowych

<< < (32/49) > >>

Grand:
W jednej misji z bykiem, zaraz jak sie ja zaczyna, to trakcja jest tak jakby za wysoko. Nie wiem czy to jest celowe, czy cos tam bedzie nad tym ? Czy przypadkiem tak Ci sie zrobilo.
Po za tym trasa robi ogromne wrazenie. Musiales sie niezle napracowac.

pol102:
Teraz ja coś powiem. I żeby nie było (sam jestem trasopisarzem) to ma posłużyć jako konstruktywna krytyka. A mianowicie:
1. Trakcja - wg mnie już na tym etapie cała do poprawy. W tej kwestii niech się wypowie specjalista master @Mateu.
2. Nasypy - no tu jest taka bolączka że są jak podejrzewam ze skryptu; są cholernie fps'o-żerne. Ale "dopsz" jak już je wykorzystałeś to mogłeś się pokusić o inną tex nasypów.
3. Cholernie fajne mosty ale bez tekstur. I żeby nie było to załączam loga  http://www.mateusz.jawnet.pl/fuu/tempdown/log.txt
4. Ten dziwny komunikat o którym już pisano - sypie exe by yB (700kb) raczej na nim. Śmiem przypuszczać że któryś tor jest zbyt długi( w sensie pojedynczego odcinka).
5. Zwykłe mosty te nad rzekami wstaw z includów które już są.
6. Lasy - myślę że lepiej wstawić plane'a z odpowiednią tex a przed nim kilka drzewek 3D to podniesie ilość fps.
7. Szkoda że wszędzie jest taka sama tex trawy.


Chwilowo to wszystko :]

Mariusz1970:
Length > 500 wyświetla się nizależnie od exe. Oznacza, iż jakiś tor, droga, rzeka ma większą długość niż 500 metrów, która to jest za duża na exe. Kiedyś napisałem skrypt, specjalnie pod SDR18 Pawła1987, który w scn wyszukuje obiektów dłuższych niż 500 metrów. Na tamtej trasie ZTCP były dwa takie przypadki.

JONIN_EZT:
Witam

błąd z długością torów dłuższych o 500m metrów pojawia się na kilku exe (nie wiem czy na wszystkich bo starszych już nie używam). Jak sam buduje trasy to przy tej informacji nic się nie psuje na trasie, ale poprawiłbym to bo trochę denerwujące jest wciskanie entera przy tym błędzie.

Trakcja jak na początek (w zrobionych miejscach) nie jest zła. Bym ją lekko w góre podniósł (przy górzystym terenie) o 0,5m no chyba że tak ma byc.

Textury nasypów zawsze można poprawic to nie jest problem.

Las utworzony z pojedynczych drzew jest lepszy, fakt faktem kradnie FPS. W niektórych miejscach można by tak zrobic. Generalnie w takich gdzie po jednej stronie toru już nic nie będzie czyli puste górki itp, bo między torami to nie pasuje ten sposób.

Ale i tak dużo już jest na trasie.

Pozdrawiam i czekamy na kolejne aktualizacje. Powodzenia dla kolegi @Żabka żeby się nie poddał podczas budowy kolejnych obiektów.

pol102:
Mariusz wstaw na jakiś ludzki serwer ten skrypt. Przydatna rzecz :)

Najlepsze do testów jest exe od Q! Odporne na braki modeli t3d, tex, inc, totalnie wszystkich bledow beta

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod