Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Realistyczna trasa kolei piaskowych

<< < (25/49) > >>

Żabek:
Nie rozumiemy się chyba :)
Spójrz na to: http://img157.imageshack.us/my.php?image=135708070407ur7.jpg
Nie chodzi o to, że nie ma tekstury podkładów. Tory są złe, bo w pliku scm oba control vectory są ustawione na 0 0 0 (a w przypadku zwrotnicy czy łuku muszą być różen od zera)... Teraz jak je wyliczyć?? :/

bohunIC:
A teraz wiem o co ci chodzi. Moja metoda jest nastepujaca zwrotnica robie przedluzenie rozgalezienia o dodatkowy track potem wstawiam z drugiej strony zwrotnice ustawiam w maxie wektor X lub Y zalezy jaki kat i przesuwam na powiekszeniu az mi sie nalozy tor przedluzony ramienia z ramieniem przesuwajacej zwrotnicy!

pogladowy rysunek

Prawie jak zabawa w AutoCad'ie tylko ze operujesz katami prostymi i na podstawie przedluzen mozesz dopasoac sobie kat. Pamietaj zeby se blokowac wektor poruszania albo X albo Y i wyjdzie ci elegancko, lepiej jak w REALU. ;) Potem FLEXEM se polaczysz!

Żabek:
Dzięki, ale chyba się tak nie da zrobić... Tzn pokaże dokładnie jak to wygląda w maxie:

.

W praktyce wygląda to tak, że tor zwrotny ani nie jest łukiem ani nie łączy się gładko z następnym torem. Nie da się tego w jakiś łatwy sposób zrobić w maxie, bo po prostu nie da się przesuwać wektora zerowego tak, jak to opisałeś wyżej (wektor to to zielone na końcu toru zwrotnego).
Wygląda na to, że trzeba będzie sięgnąć po narzędzia matematyczne i liczyć na piechotę...

bohunIC:
Widze to w perspektywie ;) Sluchaj dlaczego nie uzyjesz zrotnicy ze skryptow? Zielona zwrotnica, widok  TOP i zrob tak jak ci opisalem wyzej a wyjdzie elegancko! Albo popros kogos niech ci zrobi taki uklad torow a ty sobie go wstawisz przez MERGE i po zawodach. Pozatym sa FLEXy one ulatwiaja zycie jak sie dobrze wyliczy kat! Jak chcesz to ci wytlumacze na GG

Żabek:

--- Cytat: "bohunIC" ---Sluchaj dlaczego nie uzyjesz zrotnicy ze skryptow?
--- Koniec cytatu ---

Trasa została wykonana w jET a potem zaimportowana do maxa. Skrypt się pomylił (a bo to jeden raz w przypadku importu zwrotnic...) i teraz wszystkie 405 zwrotnic w scenerii jest kanciate :/ Najwyraźniej trzeba będzie wykonać mrówczą pracę i wszystkie usunąć i wstawić na nowo...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod